Codex Alimentarius

Kijktip: Maandag in Radar, 20.30 Ned1:

De Codex Alimentarius ontwikkelt richtlijnen, normen en standaarden over al het voedsel in de wereld. Maar liefst 177 landen doen hier aan mee. Gezamenlijk hebben zij 16.000 pagina’s gevuld. In die pagina’s ligt besloten wat wel en niet wordt toegestaan op voedselgebied. Maar wat is precies de waarde van deze codex? En waarom horen we er toch zo weinig over?

Radar kreeg de afgelopen maanden talloze mailtjes van mensen die zich ernstig zorgen maken, maar is dat terecht? Maandag in Radar de mythes en waarheden van de Codex Alimentarius en de invloed ervan op ons voedsel.

We wachten nog maar even af wat de Tros van het onderwerp maakt. Maar er is zoals gewoonlijk een shitload aan onzin op de verschillende websites te vinden.

Het is een van de grootste misdaden in de geschiedenis aldus de ons welbekende Rath. U ziet men bouwt elkaar driftig na.
Het grimmige complot om dieren, gewassen, voedsel ongezonder te maken en de macht over voedsel in handen van enkelingen te brengen. Vitamine, mineralen en kruiden zullen ILLEGAAL worden, ZULLEN VERBODEN ZIJN. .
het Instituut voor Celfysiologie in het voormalig Kaiser Wilhelm Instituut (nu Max Planck Instituut) dat het met geld van de Rockefeller-stichting gebouwd, ingericht en gedeeltelijk in stand gehouden is. Op het onvolprezen Radar-forum.

Ja nu weet ik wel dat het allemaal een complot van de farma en de Bilderbergjes is Crypto. Is er dan ook nog serieuze info te vinden? Ja, hoewel ‘natuurlijk’ uit de officiëele kanalen. Bijvoorbeeld de meest gestelde vragen. Gooi ik er ook nog even de Amerikaanse codex-site tegenaan.
Zet u bij de laatste links wel even uw alu-hoedje op? Dat kan natuurlijk niet waar zijn. Want het is een complot. Wereldheerschappij is het doel.

20 Responses to Codex Alimentarius

  1. cryptocheilus zegt:

    Wat ik al dacht. Le-vens-ge-vaar-lijk en mis-da-dig die codex. Wat zijn ze bij Radar toch dom zeg. Ze zien het complot niet. Of zouden ze er zelf deel aan zijn?

  2. Marer zegt:

    Tja, Rat(h)je moet natuurlijk gaan bewijzen dat zijn celvitaal vitamientjes zoveel procent van het aanbevolen stofje bevatten. Dat geeft een hoop werk en natuurlijk kosten zijn beroemde rechtzaken een hoop geld. Want probeer maar eens te bewijzen dat celvitaalstofjes bestaan en hoeveel procent celvitaal is.
    Maar hij heeft nog even om de beschuldigingen van een wereldwijd plot rond te bazuinen en kwakkers te laten kwaken. Maar hij broedt vast op het idee een “kleine” boete te betalen om toch zijn onzin produkten te blijven verkopen. De europese landen doen dat ook om “opgepompt” koeienvlees uit Amerika uit de schappen te houden.

  3. JennyJo zegt:

    @ Crypto,

    Het is heel eenvoudig: wie voor iets, is, zit in het complot.
    Wie er tegen is, zit in het andere complot.
    Zo moeilijk is dat toch niet?
    Zucht…🙂

  4. cryptocheilus zegt:

    @ Jennyjo
    Mogen jij, Wilma en opa daar niet meer posten? Ik denk dat ik dan ook gauw een ban krijg.😉

  5. Marer zegt:

    Hoera, hoera ik ben nog niet verbannen. Even op diverse fora van de grootste Familie geprobeerd.
    Ik kan nog van alles, moet ik wel willen natuurlijk.

  6. JennyJo zegt:

    @ Crypto,

    Nee schat, ik mag helemaal niks meer, ik kan ook niet meer op de andere fora, ik ben verbannen van alle tros-fora.
    Kun jij er nog wel op?

  7. JennyJo zegt:

    Het lijkt wel of er heel specifiek is gevraagd om bepaalde personen te bannen en de tros dat ook heeft gedaan. Heel erg raar vind ik dat.

  8. Marer zegt:

    Zullen wij eens proberen om jullie reacties via een ander erop te zetten? Mij bijvoorbeeld. Ik kan nog van alles, moet ik wel willen.
    Heb net een reactie onder die van crypto geplaatst.

    Kan je trouwens nagaan wat een goede naam ik (nog) heb.

    Zou TF ook een ban hebben?
    Of Hoekje?

  9. JennyJo zegt:

    @ al mijn vrienden op dit forum,

    Overal waar ik ga, duikt Fan op, ze heeft al meerdere fora verziekt.
    Ik kan haar verhalen niet meer verdragen en ik wil haar niet meer tegenkomen, evenmin als meneer FJ Hoek, ik merk dat het niet goed voor me is.
    Ik heb daarom besloten om er mee te stoppen en de tijd die ik overhou, op een andere manier te gaan vullen.
    Ik wens jullie allemaal het allerbeste en Peter, heel veel sterkte in de strijd die je nog wacht.

    Heel veel liefs,
    Jo

  10. cryptocheilus zegt:

    Mag ik u allen wijzen op de nieuw geopende chatbox? Ik denk hiermee in een behoefte te voorzien.🙂
    Houden we de topics een beetje overzichtelijk. Toch?

  11. Fan zegt:

    Ook het allerbeste met jou Jenny Jo!!!

    Het lijkt mij een goed idee om je tijd elders te besteden.

  12. grootvader zegt:

    De gemene steken onder water van Fan (Tulliofan)
    [quote]
    Ook het allerbeste met jou Jenny Jo!!!
    Het lijkt mij een goed idee om je tijd elders te besteden.
    [einde quote]

    En het lijkt mij het beste om je gestoorde agressie eens op andere fora uit te spelen en niet zo gemeen hatelijk te zijn tegen ervaringsdeskundigen die het al moeilijk genoeg hebben met hun ziekte.

    Grootvader

  13. puma73/ton zegt:

    die gemene streken heeft ze mij ook geleverd, maar dan op het tros forum

    watch your back odilia, payback time will come

  14. cryptocheilus zegt:

    [relativeermodus]
    Je kunt van Fan zeggen wat je wilt (en dat mag ook). Ze is wel de enige die zich hier in het wespennest laat zien. Geen Keessie, Hoek, Angel of andere opponenten van het Radarforum te bekennnen. Reken maar dat ze meelezen! Dat kan ik aan de bezoekersaantallen wel zien.
    [/relativeermodus]

    @ Fan:
    Hoe voelt dat nu, dat je op je tenen moet lopen om niet te spammen, in herhaling te vallen en je eigen verhaaltjes te moeten inkloppen?
    Vast heel erg vreemd of niet? En ook nog onbezoldigd. Je moet wel een grondige hekel hebben gekregen aan de mensen hier die jou op alle fronten aftroefden en nog steeds de baas zijn.

  15. Wilma zegt:

    @Grootvader

    Maak je niet zo druk Ronald!
    De reactie van Fan ondersteunt alleen maar onze stelling dat ze niet/slecht lezen kan!!
    Dat ze blijkbaar niet eens wil lezen wat ergens staat en zo steeds achter de feiten aanholt.
    JennyJo is alweer terug van weggeweest, maar dat gaat aan Fan voorbij.
    Die zoekt en zoekt en dacht nog een gaatje gevonden te hebben om over te kunnen ageren.
    Reageren omwille van het reageren dus, de stomme t***t.

  16. Wilma zegt:

    Ik durf een wedje te maken dat Fan rustig durft te reageren met:

    “Maar ik bedoelde het alleen maar goed hoor, ben gewoon erg begaan met het lot van kankerpatiënten, want daar staat het groepje Welzijn van Ton Bica ook voor!
    Dat ik achter die doelstellingen sta is toch allang duidelijk.
    Dat jullie dat niet begrijpen is vast streekgebonden, in de mijne is het heel gewoon hoor om zo te reageren!”

  17. Wilma zegt:

    @Crypto

    Ook zonder Kees, heb ik binnenkort wel zin in een rondje darmspoelingen enzo.
    Had al wat research gedaan voor opheffen Trosforum, maar wil/moet nog verder zoeken.
    Wilde toen een bericht daarover schrijven over hoe het ook kan/kon als voorbeeld voor Braam.
    Belangrijk voor ieders gezondheid om daar ALLE in en outs van te weten.
    Vooral omdat Oma Hulda nog steeds daaraan gekoppeld wordt op Kanker-Actueel.

  18. cryptocheilus zegt:

    Even een kuddo voor Ger2012 op het radarforum. Ben het niet met hem eens maar de discussie is een verademing:
    http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=760716#760716

  19. puma73/ton zegt:

    Kijk maar eens op de website van braampje, daar wordt dit kwakje toch voorzichtig gepromoot door keesje.

    datum 12 mei
    Dit met een verwijzing naart wikepedia en het programma uitgedokterd.

    Zo de wind waait, waait kees z’n jasje

    -CryptoEdit Zag dat je in het spamfilter hing. Je linkte naar een bicasite, die comments houdt ie tegen.
    ik hoop dat je dat begrijpt😉 –

Geef een reactie

