Viesbah!

U wilt kwetsende kunst, cartoons en meer vuiligheid?
U krijgt kwetsende kunst, cartoons en meer vuiligheid.
Waarschuwing: Wie hier naar binnen gaat loopt het risico gekwetst te worden.
Dat laat ik me geen twee keer zeggen. Ik hou wel van een gokje.

10 Responses to Viesbah!

  1. Pingback: Crypto voedt op. « Cryptocheilus Weblog

  2. JennyJo says:

    Ik wist helemaal niet dat ik dat wou…
    😦
    Op het ogenblik heb ik een tuinobsessie, hetgeen mijn clickgedrag mogelijk verklaart.
    Of zijn er kwetsende plaatjes van tuinplantjes?
    Dan ga ik nl. meteen kijken!

  3. Wilma says:

    C:\Documents and Settings\Wilma\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\414RAKJP\vogelgriep.gif

  4. Wilma says:

    Laatste bericht van 24 mei uitprobeerseltje van niet-computerwonder!

    Verwijderen mag, hoeft niet!!
    Iedereen kent toch mijn klunzigheid al van meerdere vaardigheden op dat ding!:-)

  5. Edward says:

    JJ er zijn wel kwetsende plaatjes van Tuinplantjes op Google Afbeeldingen, zoals van Ameretia’s. Echter, sinds Wilma in de VS als Kick-Ass actief is, durf ik geen thermische sonde meer daar in te steken! Al die arme werknemers van medische alternatieve apparatuur komen op straat te staan, weer een stapje dichter bij de beurscrash dankzij haar.

    OK OK, back to topic, ik hoor steeds paranormaal de stem van de TRPS RADAR moderator. Is dit normaal, abnormaal, overnarmaal of paranormaal? Als ik dit laatste kan bewijzen, dan verdien IK het MILJOEN dat James Randi beschikbaar heeft gesteld voor bewijs. Daarvopor wil ik best een avondje dikke vriendjes zijn met Jomanda.

    OK OK, Topic! Naast Ameretia’s ken ik Blotekantia’s, Fucksia’s, Interruptia’s Clitoriii, ai mijn vrouw komt zojuist binnen! Gauw versturen…

  6. JennyJo says:

    @ Edward,

    Ja, dat klinkt inderdaad erg kwetsend. Ik heb er zelfs eentje in de tuin staan. Is maar goed dat de buren niet christelijk zijn!

    Heb jij al die plantjes in je tuintje staan??

  7. Edward says:

    Ja. Heb al mijn tuinplantjes onlangs hergeplant, en in navolging van mijn lijst op alfabet in de tuin gezet.

    Mijn huisarts probeert mij te overtuigen dat dit een teken van gestresst zijn is, en raadt mij af om nog een keer zo’n lijst te maken. Een gestresste dubbelagent wordt te snel ontmaskerd zei hij.

  8. JennyJo says:

    Enerzijds heeftje huisarts gelijk. Anderzijds bestaat ook de kans dat mensen zeggen, o die, die is overspannen, moet je niet serieus nemen. Is een ideale dekmantel. Zo’n beetje als de dorpsgek van vroeger.

    Nu ga ik wat huishoudelijke werkjes doen en een tuinbank kopen.
    Dag!

Plaats een reactie