Crypto voedt op.

Het is niet dat ik de illusie heb dat u intresse heeft in mijn berichtjes; het vorige bericht werd misschien wel gelezen maar het aantal clicks op de link hierin was bedroevend. Dit geldt ook voor links in andere berichten en commentaren (dan weet je dat ook Wilma).
U komt niet voor informatie, u komt hier om met virtuele bekenden te kletsen of deze gesprekken te bekijken.
Toch ga ik u vervelen met links en info. Noem het opvoeden.

Jan Martens (beroepsmatig bolleboos) van Medblog heeft namelijk een leuk initiatief ontplooid. Het MedBlogLog. Hierin kan je bijhouden wat er zoal in medische blogwereld geschreven wordt, inclusief de reacties hierop. Want behalve de u welbekende Lutser, die met kop en schouders boven het maaiveld uitsteekt, zijn er ook nog anderen die in deze medische blogwereld hun ei kwijt moeten. Ik noem een Dr. Shock, Sister Nightfall en onze knuffelbroeder 100% Mike.
Verder is er voor medisch geïteresseerden medicalfacts met een veel info over wat er in de medische wereld omgaat. Ik heb hiervan een aantal opgenomen in mijn blogroll.

Dus keep in contact!

Hahahaha

13 Responses to Crypto voedt op.

  1. Wilma zegt:

    Jippie Crippie is de hort op, dus nu kan de beest los, jeah!!!!!

    http://www.mojoflix.com:80/Video/Evgeni-Plushenko-Sex-Bomb.html

  2. Wilma zegt:

    Luidsprekers helemaal open en gaan met die banaan:

    http://www.2john.com/volare/

  3. Wilma zegt:

    Voor in de broodnodige pauze:

    http://youtube.tipjes.nl/

    Staan erge leuke filmpjes tussen!!

  4. BERT zegt:

    JE GAAT ERAAN

  5. Wilma zegt:

    @ Bert

    Wie gaat eraan en waarom?

  6. Edward zegt:

    Ha die crypto, leef je nog man of dame?

    Zag een sappige reclame van ons DSM voor een zuivel afvalproduct en leek me wel leuk dit hier voor de liefhebbers van zuivel te tonen:

    http://www.dsm.com/en_US/html/dfs/fabuless_home.htm

  7. puma73/ton zegt:

    Misschien teveel activiteiten van ons, heb me ook al aangemeld op beide USA fora,

    ben wel benieuwd wie van ons,

  8. Wilma zegt:

    Puma toch, dat kan je niet maken, die Fanta krijgt een hartverknettering van jouw tactiek!
    M.a.w. ‘Zo gaat die goed, zo gaat die beter, alweer een kilometer’
    (op de juiste weg)

    Ton laat ook jij ze daar een poepje ruiken!!

  9. Edward zegt:

    Puma/Ton veel succes daar in de verre USA, it’s only one mouse-click away…

  10. cryptocheilus zegt:

    @ Edward:
    Ik leef nog hoor! Ben alleen heel erg druk met andere dingen.

  11. Edward zegt:

    Crypto je leeft nog, gelukkig. Druk bezig geweest met het maken van “Beyond Fitma”?

  12. Wilma zegt:

    Ik ben onverbeterlijk, dus doe vooral geen moeite!!!

    Alternatief uitstapje:

    http://www.luckytv.nl/video_untergang.html

    -CryptoEdit: hijs leuk!-

  13. Edward zegt:

    Erg leuk Wilma. Also ging die Untergang.

Geef een reactie

