Oproep (ex) patiënten Simoncini.

———-OPROEP———

Ik wil graag in kontakt komen met patienten die negatieve ervaringen hebben ondervonden bij de Italiaanse (arts) Simoncini. ‘VOELT U ZICH DOOR SIMONCINI MISLEID EN/OF BEDROGEN?’ Uw ervaring, uw eventuele ‘mis’behandeling kan van onschatbare waarde zijn voor alle andere kankerpatienten. Met name patienten die in Bilthoven tussen 4 oktober en 9 oktober 2007 behandeld zijn door Simoncini en natriumbicarbonaat-injecties hebben gekregen!

MAG IK U ‘IN NAAM VAN SYLVIA’ VRAGEN DIT BIJ JUSTITIE TE MELDEN! Het is van groot belang dat als een tweede getuige zich meldt het Openbaar Ministerie nog beter in staat zal zijn Simoncini cs te vervolgen.
Volledige uitspraak 09-04-2008.

Vaste bezoeker,

Peter.

U, kunt hier op het forum ook een reactie geven. Ik kan, indien gewenst, uw e-mailadres aan Peter doorgeven. 

 

59 Responses to Oproep (ex) patiënten Simoncini.

  1. Wilma zegt:

    We hebben met ons allen vast kunnen stellen hoe fanatiek aanhangers van Meneer Simoncini hun vermeende heiland ondersteunen en blijven ondersteunen.
    De meesten zullen het gevoel van misleid en/of bedrogen zijn bij zichzelf niet toestaan.
    Als ze dat wel doen is de impact namelijk enorm en komen er dingen prominent om de hoek kijken die ze al die tijd hebben afgewezen.
    Ze kunnen inmiddels het bedrog/misleiding wel zien, maar hun psyche staat de waarheid niet toe.

    Er zijn uitenterna bewijzen geleverd over de status van Simoncini èn het niet kunnen werken van zijn kankerbehandelingen met natriumbicarbonaat.
    Hij beaamt nu zelf dat kanker géén schimmel is en bicarbonaat alléén derhalve geen enkele kanker kan genezen.
    Toch voelden de aanhangers geen enkele behoefte om de ‘feestelijke’ bijeenkomst van gisteren af te blazen.
    De behandelde mensen MOETEN genezen zijn, ook als dat helemaal niet kan.
    Het blijven geloven in een wonder blijkt gemakkelijker, dan het onder ogen zien van de realiteit.
    Voor velen zal toch regulier behandelen te laat zijn omdat ze zich eindeloos bleven koesteren in de veel zachtere armen van alternatief.
    De alternatieve trein is lang en kent 1e en 2e klas, de noodrem wordt door beide vaak/meestal over het hoofd gezien.
    1e klas stapt uit bij de stations van de goede/verstandige alternatief, die hen een enkele reis terug naar Regulier cadeau doet, 2e klas stopt eindeloos bij Kwakstations.
    Maar voor iedereen gaat het principe van het shoppen op hoe het ook gedraaid of gekeerd wordt.
    De juiste wissel overhalen blijkt voor velen moeilijk/te moeilijk of ze doen het pas als Regulier een gepasseerd station blijkt en er geen weg terug meer is.

    Geef daarom gehoor aan deze oproep, u hoeft zich niet te schamen.
    Er zijn inmiddels een kleine 1500 therapieën, die met mooie woorden beweren kanker te kunnen genezen.
    Het is vaak moeilijk om alles te kunnen doorzien/te begrijpen en daardoor zijn er velen die een of meerdere van deze ‘kanskaarten’ trekken.
    U bent niet de enige, want ontelbare patiënten gingen u voor.
    Heb dan nu de moed om uw verhaal te doen, niet alleen voor uzelf, maar ook voor allen die met deze verschrikkelijke ziekte geconfronteerd zijn of worden.

    De noodrem is er, dus trek!!

  2. JennyJo zegt:

    Heel goed!

  3. grootvader zegt:

    Alleen vrees ik dat zo’n vraag/oproep niet echt gelezen zal worden door slachtoffers van het alternatief.
    Immers, hier lees ik de ouwe getrouwe van het reguliere front.
    Zelfs Tulliofan die toch op alle fora vindbaar is heb ik al niet meer gezien nadat zij ook begreep haar boodschap hier niet krijt te kunnen.

    Uiteraard verwacht ik wel stukjes uit het TROS-radarforum hier ook geplaatst te zien waar er reacties zouden moeten zijn op die “fantastische”1-e juni met al die vele “geneesden”.
    Immers, er zullen vast wel lezers zijn hier die WEL nog op dat trosforum terecht kunnen.

    Eigenlijk had ik dit kopiëren/plakken vanuit dat forum aktiever verwacht ter onzer informatie.

    De trosverdoemde……………………..

    Grootvader

    Met zijn warme groeten.

    -CrytoEdit: Laat google nu maar even zijn werk doen opa; kijk eens bij de tag’s😉 –

  4. peter zegt:

    Hartelijk Dank Crypto, voor deze speciale rubriek! En nu maar afwachten wie zijn medewerking wil verlenen!
    Het zal getuigen van grote menslievendheid en bewust gekozen verantwoordelijkheid!

    Wilma, fantastisch jouw openings-bericht, het zal andere mensen enthousiast maken
    ook een bericht te plaatsen!

  5. peter zegt:

    @ grootvader

    Dit is een begin hier bij Crypto en op Kanker Actueel van Kees Braam.
    Het Volkskrant blog is ook een mogelijkheid!

    Suggesties zijn vanzelfsprekend hier van harte welkom!

  6. cryptocheilus zegt:

    Weten jullie wel dat jullie nu ook al de hele medblogwereld in gekatapulteert zijn?
    http://www.medbloglog.nl/
    en
    http://www.medbloglog.nl/2008/06/02/medblognl-top-25-geupdate/
    Aandacht genoeg!

  7. Marer zegt:

    Ik hoop van ganser harte dat kankerpatiënten die benadeeld zijn door meneer Simoncini en aanhangers zullen bedenken dat “beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald” ook op hen van toepassing is.

    Het is geen zonde of domheid om in de val van deze meneer en aanhangers te trappen.

    Als kankerpatiënt krijg je vaak advies. Als je met je zieke rug tegen de muur staat wil je graag in genezing geloven. Posititief blijven is vaak de aanmoedigende kreet. Maar er bestaat geen zachte manier van kanker genezen.

    De behandeling met bicarbonaat is bewezen onjuist en er zijn doden gevallen. Doden, niet gestorven aan de kanker, maar aan de behandeling.

  8. peter zegt:

    Ja, Marer, Sylvia’s ‘choice’ was eigenlijk ‘a flight from the reality’!
    Ik weet zeker dat zij zich uiteindelijk had laten opereren, nog even die risicoloze behandeling op advies van notabene een orthomoleculair arts genaamd maarten klatte.
    En wij wisten niets van de reputatie van simoncini. Dat is ook niet relevant. Maarten klatte behoort voor Sylvia relevant te zijn.

  9. peter zegt:

    Dus vooral de dubieuze reputatie van simoncini!

  10. peter zegt:

    Reken maar dat klatte die reputatie van simoncini kende, maar ( klatte in deVolkskrant) vond de theorie van simoncini veelbelovend!
    Dus klatte verwijst sylvia niet terug naar ‘regulier’ wat ie wel zal verklaren maar naar simoncini en ik denk met ongelooflijke financiele opties voor de toekomst.
    klatte is zo’n enorm ordinaire alternatieve arts! Een ‘zakkenvuller’ bij uitstek!
    een jacht van 18 meter, Lamborgini, het zal mij ‘worst’ zijn maar oefen je vak uit ‘zakkenwasser’ Hij voerde mij meisje naar de afgrond, en daar zal ik mij op wreken!

  11. Wilma zegt:

    @Peter

    Was het oorspronkelijk de bedoeling dat na ong. 3 weken de volgende injectie-serie zou volgen net als bij de infusen?

  12. peter zegt:

    Ik weet het Wilma, maar daar mag ik niet over naar buiten treden! In het kader van onderzoek.

  13. Wilma zegt:

    @Peter

    Je schrijft anders zelf hierboven dat Sylvia’s keuze een vlucht uit de realiteit was.
    Dat je ervan overtuigd bent dat ze zich UITEINDELIJK had laten opereren.

    Mag ik toch vragen wanneer ongeveer dat ‘uiteindelijke’ had kunnen plaatsvinden.
    Dit n.a.v. weer een eigen bericht van jou:

    Je schreef op Topicalinfo:
    In December 2006 the 58-year old Sylvia was diagnosed with metastasized breast cancer and was offered chemotherapy. She decided to give it a thought and visited several alternative healers in Switzerland, Germany and Russia who all advised her to start with chemotherapy and have her breast amputated. Finally, she met Dr. Simoncini who now states she never started with the bicarbonate treatment.

  14. peter zegt:

    @ Wilma,

    Was tekst van Dr. Lutser te snel door mij geplaatst op TopicalInfo.

    For a second opinion she goes to Switserland and Germany who all advised her to start with chemotherapy and have her breast amputaded. She decided to give it a thought and visited several alternative healers in the Netherlands, etc..

    Lutser geschreven maar hij heeft het niet aangepast!

  15. Edward zegt:

    He, een mailtje van mij over moleculen kwam niet door! Bevatte ook het woord homeopathie. Weggefilterd?

    -CryptoEdit: Yep, doorgelaten-

  16. peter zegt:

    @ Crypto

    Heb jij idee waarom Lutser zo’n tekst niet wil aanpassen?

  17. cryptocheilus zegt:

    @ Peter 1.03:
    Welke tekst en waarom? (linkie?) Heb je hem daarover geschreven?

  18. peter zegt:

    Door de hectiek van ons Amerikaanse avontuur controleerde ik de net opgepakte tekst niet! Geeft ongemakkelijk gevoel als je principieel juist wil berichten.
    Wilma dacht die tekst klopt, dus ook plaatsen! Dan heb je direct een onvoldaan gevoel. Weliswaar gewag maken van je aanwezigheid, maar dan moet het voor mijn gevoel ook perfect zijn, nogmaals de haast van vooral mijn ‘kampfen’ veroorzaakte dat.

    Daarnaast is het eigenlijk van belang gezien de grootheid en afname van Lutser dat zo’n bericht beter aangepast zou kunnen worden. Hij is tenslotte een autoriteit, Crypto! Hij wordt bovenregelmatig ‘gelinkt’!

    Mijn complimenten Dokter.

  19. peter zegt:

    Ja, ik heb hem geschreven!

  20. cryptocheilus zegt:

    Ik snap nog steeds het probleem niet Peter. Wat klopt er niet aan dat stukje?

    Bert een autoriteit? O? Is dat zo?
    Een anoniem bloggend doktertje dat met de hand om de glans zichzelf s’avonds in slaap huilt, nadat ie na een fles jenever genuttigd te hebben, weer zo’n ziek stukkie aan ons toevertrouwd heeft? We hebben het toch wel over dezelfde Lutser? Toch?

  21. peter zegt:

    Laat maar Crypto!

    Doe mij in jou ‘nuchtere’ staat dan wel het plezier de tekst in het bericht van Wilma, eventueeel met haar in overleg, teniet voor ons Nederlanders!

    De klant is koning!

    -CryptoEdit: en ik ben keizer hier-

  22. peter zegt:

    ‘Draag dan ook de kleren van de keizer niet’

  23. Wilma zegt:

    @Peter

    Niet EVENTUEEL in overleg met mij teniet doen!
    Het zou een mooie bak worden als er zomaar iets in een bericht veranderd zou kunnen/mogen worden omdat iemand het met de inhoud niet eens is of pas achteraf beseft dat de inhoud niet helemaal correct is!
    In dit geval is rectificeren jouw taak, niemand heeft je opdracht gegeven om dat verslag van Lutser onverkort/onbezonnen te plaatsen.
    De niet helemaal juiste details zijn voor de strekking van het verhaal m.i. niet eens relevant.
    Het zijn de vragen erover die jou nu niet in je straatje te pas komen en dat realiseerde je pas n.a.v. mijn vraag daarover gisteravond, zie bericht 8.26u.. en 9.54u. hierboven.
    Het is je goed recht om er niet over te willen praten, maar zeg dan gewoon dat nog niet aan te kunnen.
    Ons laten puzzelen over wat je nou precies bedoeld helpt niet mee om jou te begrijpen!

  24. peter zegt:

    Ik kan alles heel goed aan Wilma. Zelfs jij kent mij maanden en plaatste het bericht zo! Jij had beter kunnen weten en het niet zo maar over moeten posten! Dus ook lezen voortaan! Jij kende mijn verhaal!
    Ik heb er geen behoefte aan dat een foutje van mij zo uitvergroot wordt, klaar!
    Ik ben heel duidelijk en jij weet dat ik niet op alle vragen antwoord wil/kan geven!

  25. Wilma zegt:

    @Peter

    Dat is een keiharde leugen, ik kende het hele verhaal absoluut niet.
    Zou je anders onmiddelijk gewaarschuwd hebben over dat bericht dat je op Topical-info
    plaatste!
    Het absoluut niet overgeheveld hebben naar de amerikaanse site daarover.
    Jouw suggesties over mij hierboven vind ik ver beneden de maat en dan druk ik mij nog netjes uit!

    Als jij om 1:03 die vraag niet aan Crypto had gesteld was er niemand meer over begonnen.
    Dus ……………………….je krijgt/kreeg wat je vraagt/vroeg!

  26. peter zegt:

    Zeg dan gewoon dat je het niet aan kunt, dat je niet kan luisteren!

  27. Wilma zegt:

    @Peter

    Ik ga niet met Calimero’s in discussie!

  28. peter zegt:

    Nu lijk ik op Kees Braam, he Wilma!

  29. peter zegt:

    quote: Zeg dan gewoon dat je het niet aan kunt, dat je niet kan luisteren!

    Mooie laatste berichten, Wilma, op ‘vers van de pers’! De krant is echt jouw plek! niet bij de radio!

  30. Wilma zegt:

    Gedachte:

    Overtuigingen zijn de bezetters van je geest. Onttroon ze en je hervindt je vrijheid.

  31. Wilma zegt:

    http://nl.youtube.com/watch?v=X88Kz7uRalc

    Soms laat ik mijn schouders hangen, dan is het wel wat zwaar.
    Toch blijf ik geloven in de kracht van een liefdevol gebaar.
    Mijn hart zal het altijd winnen van mijn verstand,
    Het zet mijn schouders steeds terug in de juiste stand.

  32. marieke zegt:

    peter, ik blijf je steunen en hoor je verhaal aan want er moet een eindkomen aan kwakzalvers.
    laten de mensen dan ook reageren en niet zoals wilma met een gedicht.

  33. JennyJo zegt:

    ???

  34. Wilma zegt:

    @Marieke

    Fijn Marieke dat je Peter blijft steunen, want er moet inderdaad een eind komen aan al die kwakzalverspraktijken.
    Mijn eigen woorden op rijm en het bijbehorende lied zijn een persoonlijke boodschap en degene voor wie het bestemd is, begrijpt dit prima.
    I.v.m. enige privacy kan/wil ik dit niet verder uitleggen, het is voor mij te emotioneel.

  35. marieke zegt:

    wilma dit is ook helemaal mijn bedoeling niet (sorry) maar als het voor jou zo emotioneel is waarom schrijf je dan dit gedicht voor, mij komt het over dat je dit voor andere schrijft.
    Dingen die niet voor andere bestemd zijn dan ook niet plaatsen.
    het is de bedoeling dat we de kwakzalvers bioj de kern aanpakken en daar ben ik al hard mee bezig.

  36. JennyJo zegt:

    @ Marieke,

    Ik vind dat Wilma dit gewoon mag plaatsen.

  37. Wilma zegt:

    @Marieke

    Fijn dat je al hard bezig bent de kwakzalvers bij de kern aan te pakken.
    Mag ik ook weten hoe en waar je dat doet?!
    Ben jouw naam nog niet tegengekomen op sites waar ik weleens kijk, dus zou het wel fijn vinden om jouw gedachtengoed over kwakzalvers te kunnen lezen.
    In ieder geval bedankt dat je ook een bijdrage levert om dit onrecht de wereld uit te krijgen.

  38. dorien zegt:

    marieke je site heb ik bekeken jullie doen echt geweldige dingen.
    jullie zijn ook met meerdere mensen bezig en dat maakt het zo sterk wil je ook bedanken dat je je daar zo voor inzet marieke.

    CryptoEdit: Doe jij jezelf even een veer in je reet steken? Waarschuwing!-

  39. Wilma zegt:

    @Dorien

    Zou je even een link naar die site van Marieke willen plaatsen?

    Je moet haar toch goed kennen, want bij jullie namen/berichten staat hetzelfde icoontje/plaatje/symbool!!

    CryptoEdit: Goed gezien Wilma. Icoontje is gekoppeld aan IP-nummer-

  40. marieke zegt:

    dat heb je goed opgemerkt wilma, hetzelfde icoon
    dorien is een hele goeie bekende van mij die vandaag bij mij thuis was.
    zij heeft die geschreven omdat er zo weinig mensen reageren op dit forum en dat toch zeker van belang is.
    wilma zal jou iets uitleggen die kwakzalvers is erg maar niet belangrijk, wij mensen die te maken hebben met die rot ziekte (kanker) die moeten beter nadenken en bij hun zelf te raden gaan NOOIT en NOOIT altenatieve genezing.
    er zijn wetenschappers jaren en jaren bezig om iets op de markt te krijgen wat misschien de kanker kan onderdrukken dan druk ik me voorzichtig uit.
    4 maanden gelden en ik zelf een dierbare verloren en kan je zeggen ze heeft 17 jaar geknokt voor haar leven dus ik wil je daar alleen maar mee zeggen die kwakzalvers moeten gewoon voor de mens niet bestaan.
    en hou je aan het regulierestation vast.
    ik kan het niet vaak genoeg zeggen te mensen.

  41. Wilma zegt:

    @Marieke

    Ik wil toch even nuanceren.
    Kwakzalvers hebben niets te maken met geneeskunde en vallen m.i. nooit onder alternatief, ze zouden inderdaad voor de patiënt niet eens in het blikveld moeten komen. Keuze tussen niks en niks = niks.
    Er is uiteraard geen enkele alternatieve/niet reguliere geneeswijze/genezer die kanker kan genezen zonder reguliere behandeling.
    Neemt niet weg dat er onder hen velen zijn die de kankerpatiënt kunnen ondersteunen door een complementaire aanpak in samenwerking met regulier.
    Er wordt hard gewerkt op diverse fronten om ook hier het kaf van het koren te scheiden en duidelijkheid te verschaffen.

    Nogmaals bedankt voor jullie steun hier en jij sterkte met het verlies van een dierbare.

    Graag een link naar je eigen site waar Dorien aan refereerde.

  42. marieke zegt:

    simoncini waar valt deze persoon onder

    DAAR KAN IK OVER MEE PRATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  43. Wilma zegt:

    @Marieke

    Simoncini mag je op deze plek bespreken, want daar is die daar extra voor.

    Jammer genoeg zijn er wat berichten tussen geslopen die hier eigenlijk niet thuishoren en van mij door Crypto weggehaald mogen worden.
    Maar bij andere onderwerpen op deze site maken we er ook weleens een ‘zooitje’ van, dus vooral daarvan niet schrikken!:-)
    We zijn hier niet zo puntje precies als op andere fora.

    Negatieve ervaringen van anderen met die oplichter/fraudeur/kwakzalver zijn welkom als tegenhanger van Fan/WWK/Coopery die hem nog steeds als heiland/miskent genie beschouwen en hem van harte blijven promoten.
    Lees daarover b.v. hier ‘Radar sluit forum regulier vs alternatief’ maar eens door, dan kan je lezen wat daar al allemaal over gezegd is.

    Dus van harte welkom en doe je verhaal!
    Daarmee kan je een belangrijke bijdrage leveren die goud waard is.
    Op mijn steun/hulp kan je rekenen en de anderen/de medestanders in de strijd zullen niet achterblijven.

  44. marieke zegt:

    waarom komen er geen mensen meer op dit forum!!!!!!!!!!

  45. Wilma zegt:

    @Marieke

    Omdat blijkbaar niemand wat wil of kan vertellen over persoonlijke ervaringen met Tullio Simoncini en/of zijn behandelen met natriumbicarbonaat.
    Er zijn ook anderen die kankerpatiënten hiermee ‘behandelen’ namelijk.

    Voelt wellicht niemand zich misleid en/of bedrogen of durft daar niet voor uit te komen.

  46. Fan zegt:

    Er reageert niemand omdat er geen patienten zijn die zich bedrogen voelen, denk ik dan.

    Dus dan kan er niemand reageren.

  47. Wilma zegt:

    Dat men zich niet bedrogen VOELT wil niet zeggen dat je niet bedrogen BENT!

    Kanker is geen schimmel en niet te genezen met natriumbicarbonaat.

    Het is een kwestie van wachten tot alle natriumbicarbonaatgebruikers weten/voelen dat ze bedrogen zijn en helemaal niet door dit spul genezen.
    De tijd zal het leren en voor velen zal het dan te laat zijn.

  48. Edward zegt:

    @Wilma, merkwaardig, als je op Bilthoven kjkt:

    http://www.kpg.nl/

    Dan zie je bij Informatie:

    Werkzaam in de Kliniek voor Preventieve Geneeskunde
    drs. E. Schweden, arts-directeur Kliniek voor Preventieve Geneeskunde
    drs. A. Cooman, arts

    Zelfstandige praktijken binnen de kliniek:
    C. Natarella, Medical Researcher
    drs. T. Riep, arts voor orthomanuele geneeskunde

    Konklusie: Natarella is geen arts?

    Doet aan anti-roken:

    http://www.natarella.nl/

    En aan waterionisoren:

    http://natarella.org/nl/product.html

    Hielp hij niet bij bica injecteren?

    Moet de oproep ook niet zijn, wie daarover wellicht over hem klachten had?

  49. Edward zegt:

    @Wilma, verder zien we:

    De kleurresonantietherapie binnen de Kliniek voor Preventieve Geneeskunde bv. wordt uitgevoerd en verzorgd door dhr. Natarella in zelfstandige praktijkvoering.

    Radiogolven als drager
    Liley bedacht een methode om de trillingen van kleuren rechtstreeks naar de organen te brengen. Daarbij worden de trillings-frequenties van kleuren overgebracht op radiogolven. De radiogolven fungeren als ‘drager’ voor de frequenties van kleuren. Voor dit doel wordt een speciaal door hem ontworpen zend-apparaat (oscillator) gebruikt. Via een dunne koperen draad, die is bevestigd aan de pols van de patiënt, worden deze radiogolven in het lichaam gebracht.

    Aha, dhr.

    Dus inderdaad een meneer, die zich hier aardig heeft genesteld.

    En deze MENEER was competent genoeg de benauwdheidsklachten van Sylvia na pittig off-label gebruik van alkalische bica ingespoten in een borst af te serveren als een griepje?

  50. Chris zegt:

    Aan al diegenen die zo negatief zijn over Simoncini en een oncoloog zomaar een kwakzalver durven noemen en achter de reguliere geneeskunde aan hobbelen vraag ik eens terug te denken.
    Enige jaren geleden waren er twee reguliere artsen die beweerden dat een maagzweer niet ontstond door stress, wat de reguliere geneeskunde meende, maar dat de oorzaak een bacterie was.
    Op congressen e.d. werden deze beide heren verguisd en uitgelachen en hun wetenschappelijke artikelen werden geweigerd. Het scheelde weinig of ze werden ook uit de orde gezet….
    Ten einde raad heeft een van de twee zichzelf besmet met deze bacterie en kreeg uiteraard een maagzweer.

    Het einde van het verhaal is dat beide de NOBELPRIJS hebben gekregen want ze hadden wel gelijk! De reguliere geneeskunst stond in haar hemd.

    En misschien heeft Simoncini ook wel gelijk………….??

  51. puma73/ton zegt:

    ik zou zeggen lees eerst eens e.e.a over deze kwakzalver, b.v op

    http://www.iocob.nl/kanker/kanker-zou-een-schimmel-zijn-de-theorie-van-tullio-simoncini.html

    is een site die alternatieve geneeswijzen onderzoekt.

  52. JennyJo zegt:

    @ Chris,

    Je moet de boel niet omdraaien.
    Dat genieën soms niet worden geloofd of waarom zelf wordt gelachten, betekent echt niet dat iedereen om wie wordt gelachen, dus een genie is.

    Of, om met Carl Sagan te spreken:

    The fact that some geniuses were laughed at does not imply that all who are laughed at are geniuses. They laughed at Columbus, they laughed at Fulton, they laughed at the Wright Brothers. But they also laughed at Bozo the Clown.

    En bovendien, de claim van simoncini is onderzocht: nog nooit is door een patholoog waar dan ook ter wereld opgemerkt dat kanker een schimmel is. En een schimmel ziet er zo anders uit dan een kankergezwel dat ze dat zeker hadden opgemerkt als er sprake was van schimmel.

  53. Marer zegt:

    Dag Chris.
    Ik zou niet durven iemand zomaar een kwakzalver te noemen.
    Maar meneer Simoncini IS er één. Dat mag best geschreven worden hoor. Meneer Simoncini is beslist geen oncoloog maar was basisarts. Let wel WAS.
    Aangezien jij met de Nobelprijs op de proppen komt mag ik aannemen dat jij tot het groepje behoort die het WELZIJN van de kankerpatiënt hoog in het vaandel heeft staan?
    Mocht de Nobelprijs voor criminele kwakzalvers bestaan dan is meneer Simoncini de eerste die voorgedragen kan worden. Ik denk dat hij een heel goede kans maakt.

  54. Wilma zegt:

    @Chris

    Eerst eens goed lezen zou voor jou een goede zaak zijn.
    Al maanden zijn alle ins en outs over Simoncini bekend en besproken.
    Hij is niet voorniets veroordeeld wegens dood door schuld en fraude.
    Tullio is uit zijn ambt gezet en dat is maar goed ook.
    Hij heeft al zowat 20 jaar de kans gehad om iets te bewijzen, maar met iets dat niet bestaat/niet kan bestaan is dat verdomd lastig.
    Door lezen zou je ook kunnen weten dat wij allesbehalve alleen achter regulier aanhobbelen.
    Als je toch wil blijven roeptoeteren weet ik nog wel een paar sites voor je waar ze je met open armen ontvangen. Kan je daar je hart gaan ophalen.

  55. Fan zegt:

    Beste Chris,

    Bedankt voor je reactie op dit forum.

    Als bokken op een haverkist werd je besprongen hier zag ik. Ongelooflijk.
    Het hele clubje is al geruime tijd bezig om alternatieve behandelingen die een kans verdienen tot onderzoek om zeep te helpen.
    Ze doen hun best maar.
    Laat nog eens van je horen?
    groet,
    Fan

  56. Wilma zegt:

    @Fan

    En Odilia bijna klaar met je rondje flemen/paaien op diverse fora?
    Je zal je vast wel eenzaam voelen.
    Telkens op zoek moeten naar een geschikte kandidaat om die meteen in de kont te kruipen,’tis wat! Zowat iedereen heeft je al uitgekakt intussen.
    Dit is trouwens de 156e keer dat je deze strategie gebruikt, hij wordt/is behoorlijk schimmelig.
    Het past wel bij je, want je hebt zowiezo niets anders dan oude koek op je programma.
    Vooral nooit met iets inhoudelijks komen hoor, we zijn al die nonsens nou zo gewend.
    We zouden ons rotschrikken.

  57. Fan zegt:

    Beste Chris,

    Mag ik je vragen of je mensen kent die behandeld zijn met Natriumbicarbonaat?
    En mag ik vragen hoe je betrokken bent geraakt of op welke manier je kennisgemaakt hebt met de behandeling van Dr. Simoncini?

    Ik weet niet of je vaker hier hebt gelezen maar ze kunnen er wat van hier!
    Een positief bericht over Dr. Simoncini en je wordt bij wijze van spreken afgemaakt.
    Nooit zal er een positief geluid te horen te zijn over deze arts/oncoloog. Hetzelfde geldt voor Dr. Wim Huppes onze klokkenluider waarvan we er veel te weinig van hebben in dit land. Ook Dr. Wim Huppes is oncoloog en krijgt er van langs hier. en niet door eentje maar er zit hier een hele club…….. vul maar in.

  58. Wilma zegt:

    Ja Odiliaatje we kunnen er wat van.
    Wacht jij maar fijn op je Chrisje, wie weet wordt het nog erg gezellig met z’n tweetjes.
    Je zult je Edje wel missen, maar die is nu aan het jodelen.

    Ik ga pitten, welterusten ‘lieverd’ en hou het een beetje netjes hè?

  59. Wilma zegt:

    http://nl.youtube.com/profile?user=yodelcourse

    Odilia om het wachten aangenamer te maken, Ed wat dichterbij ingeval Chris al slaapt.

Geef een reactie

