Guus kom naar huus.

ИНСБРУК, 10 июн – РИА Новости. Российские футболисты стартовали на Евро-2008 по футболу, который проходит в Австрии и Швейцарии, с крупного поражения от команды Испании со счетом 1:4.

Во вторник на стадионе “Тиволи” в австрийском Инсбруке хет-триком в ворота Игоря Акинфеева отметился Давид Вилья, а четвертый гол забил Сеск Фабрегас. У России гол престижа забил Роман Павлюченко.

Kansloos. Guus kom naar huus!

9 Responses to Guus kom naar huus.

  1. Wilma zegt:

    Guus HOEFT nog niet naar huus, lekker puh!!!!

  2. Wilma zegt:

    http://www.volkskrant.nl/sport/article1031197.ece

    Hiddink_met_Russen_op_weg_naar_Oranje

    Hoezo kansloos?!

  3. cryptocheilus zegt:

    Winnen van die Russen kunnen we hier ook met de plaatselijke v.v. ‘bal op het dak’

    Dat gaat toch echt Zweden worden in de kwart finale. Mark my words.

  4. Edward zegt:

    @Crypto, ik weet niet meer zo zeker dat Duitsland de titel wint.

    Straks kegelt die oerslimme Guus ons nog naar huus.

    Maar wie ben ik? In mijn bedrijfspoule sta ik nummer 45 van de 48…

  5. cryptocheilus zegt:

    @ Edward:
    Ik ga toch voor Zweden. For obvious reasons. Hier alvast twee:

    en hier nog een paar:
    Swedish football fans in Berlin

    http://www.rascott.com/Blog%20Archive/viral_stripslide06.jpg (NSFW)

  6. Edward zegt:

    @OK Crypto, geheel mee eens. Sterk argument.

    Maar Guus is steengoed én wordt ook wel Guus Geluk genoemd, dus je weet het nooit!

  7. Edward zegt:

    @Crypto, mijn chef leert Russisch. Dan pik een graantje mee.

    Fonetisch zou hij zeggen als we door Guus Geluk eruit gaan:

    Eta ochen plogoj. Eta bolsjaja pizda.

    Niet geheel voor vertaling vatbaar, en hopelijk komt het niet zo ver.

    San Marco is beter dan Guus Geluk denk ik, en Zweden zal het eerder worden dan de Sovjetskaja Sojoez of zo.

  8. Louise *kuch* zegt:

    INKOPPER:
    Rusland volgende opponent van Oranje.
    Nederland neemt het zaterdag 21 juni in de kwartfinale van het EK op tegen Rusland. De ploeg van Guus Hiddink rekende in Innsbruck resoluut af met Zweden: 2-0.

    En Crypto??!!
    Die Guus toch, komt ie nog niet naar huus.
    Zal ik je eens wat zeggen?!
    Die komt na zaterdagavond NOG niet naar huus!
    Ik voel het aan mijn water.

    Louise de Palingboerin.

  9. Wilma zegt:

    http://www.volkskrant.nl/sport/article1033731.ece

    Schrijf_maar_op_ik_ben_graag_de_verrader_van_Nederland

    Vanavond de ontknoping!!
    Louise zit nog steeds niet op haar nagels te bijten!
    Ben benieuwd wat er nog over is van die van Crypto om een uur of half elf!!
    Denk je ook aan je bloeddruk?

Geef een reactie

