De jeugd van Rouw II ; Oranjegekte.

Het is onze diepste wens, dat de Heere Zelf het onderwijs op onze school zou willen zegenen tot Zijn eer, tot uitbreiding van Gods Koninkrijk, tot zaligheid van onze kinderen.

lievvv
(klik op plaatje om zondaren apies te kijken)

De kindertjes van de Eliëzerschool en de Obadjaschool in Zwolle wensen stichtelijk vervoerd te worden. Geen olijk, in de overgebleven spullen van koninginnedag gehulde, ‘wij houden van oranje’ zingende chauffeur. Geen verfoeilijke oranjevlaggetjes aan en in de taxibus. Want daar krijgen ze alleen maar overspelige gedachten van.

Wij zijn tegen sportverdwazing. U weet ook dat er in het voetbalmilieu gigantisch gevloekt wordt, en dat zaken als overspel er ook veelvuldig plaatshebben.”

Aldus G.Russcher woordvoerder van God van de betreffende scholen in de Stentor vandaag.
Absoluut geen André Hazes ter opfleuring van de voetbalgekte.

De meeste ouders van leerlingen vinden popmuziek in algemene zin niet prettig. Al die herrie is niet bepaald rustgevend voor de kinderen.

Waar dan op zich nog iets voor te zeggen is. Met betrekking tot Hazes dan. Want dat is ook kommer en kwel:

Elke dag merken we in onze school dat hij buiten het paradijs staat, dat we leven in een gebroken wereld. Temidden van alle zorg, moeite, verdriet en zonden komt ook elke dag de roepstem:”Zoekt de Heere, terwijl Hij te vinden is”.Wat is het rijk Hem te dienen!

Doe ik er hier voor die kids (die hier googlelend ongetwijfeld terechtkomen), geheel tegen mijn principes in, maar eens eentje uit een andere muzikale kerk dan de mijne tegenaangooien.

En dan hoop ik maar dat ze bij het zien van Hazes géén overspelige gedachten krijgen.

19 Responses to De jeugd van Rouw II ; Oranjegekte.

  1. cryptocheilus zegt:

    Hier gaat nog gedonder van komen…..mark my words…..

  2. Edward zegt:

    @Crypto:

    Zwolle heeft een stadslied, begint met:

    Ik ben een Zwollenaar, een echte Zwollenaar,
    IK DOE HEEL GRAAG NIET RAAR, IN ZWOLLE OPENBAAR
    Onder de Peperbus, is het leven altied knus,
    Bekijk mien vingers maar, ik ben een Zwollenaar.

    (De laatst zin is een verwijzing naar de bijnaam BLAUWVINGERS = zuinige koperen cententellers).

    OK, Die school staat dus duidelijk niet onder de Peperbus (bekende kerktoren).

    Dit gedeformeerde gedoe klopt verder aardig met regel 2.

  3. cryptocheilus zegt:

    Vertel mij wat over Zwollywood!
    Hoewel het wat dit betreft relatief een oase is in de contreien. Denk maar eens aan Hasselt, Genemuiden en Kampen.
    Heb er gelijk even een tag bijgezet en het stukje aangepast.

  4. Edward zegt:

    @Crypto, de EO-belt, die van Zeeland via Ede, Bunschoten naar Elburg begint te lopen, scheert vlak boven Zwolle langs door STAPHORST en IJhorst, en eindigt in Rijssen en Wierden (Overijssel).

    Echte zwartekousen gebied, en dan bedoel ik geen jarretels.

    Wat betekent “tag bijgezet en stukje aangepast”??

  5. Marer zegt:

    @Bas: Als je bewijzen hebt misschien iets meer in de openbaarheid brengen?
    Verleden jaar bleek er een zeilschool in de Weide AA voor anker te zijn gegaan met een (veroordeelde) pedofiel in het bestuur. Een bericht in het plaatselijk “leugenaartje” bleek voldoende te zijn om de toestemming van de gemeent in te trekken. Soms worden verkeerde praktijken teveel met de mantel der liefde bedekt.
    Groetjes, Marja

  6. Marer zegt:

    Is het bestuur van de school in Zwolle bekend met de verkrachtingszaak?
    Als deze meneer niet gestraft is kan hij een verklaring van goed gedrag overleggen.

  7. cryptocheilus zegt:

    @ Henry of Bas:

    Jij komt hier als de wiede weerga met bewijzen voor je stelling. Anders verwijder ik je bijdragen. Dit is namelijk laster.
    Het enige dat ik hier over kan vinden is dit:
    http://www.destentor.nl/regio/veluwewest/1403306/Verdachte-misbruikt-jarenlang-kinderen.ece
    Is deze man veroordeeld Ja of Nee?
    Verder zie ik dat je je best doet deze man ook op andere fora te beschadigen:
    http://smartvannederland.nl/2007/05/10/puttenaar-misbruikte-kinderen/

    Ergo: wiede weerga anders exit!

    Update: EXIT

  8. Henry zegt:

    Ik zou het op prijs stellen als U mij stuurt U fax#
    Dan zal ik U de bewijzen sturen, dit is niey opgemaakt, het gaat over de verkrachting van Jaap van H., die zijn zusje verkrachte.
    Hij is niet veroordeeld, want het is verjaard.
    Maar U mag van mij contact opnemen met zijn zuster, ook kan U bijwonen, een rechtzaak in Zutphen Nov-12, dan kunt U horen of dit opgemaakt is.

    Henry

  9. Henry zegt:

    Marer

    Nee, het bestuur van deze school was dat niet bekent.
    Ik vond uit dat hij daar aan de directie zit ongeveer 2 maanden terug.
    Mr Kempenears, voorzitter wist niets van de beschudigingen af
    Ik heb deze voorzitter alle papieren gestuurt, en hij schreef mijj dat hij hier niet van op de hoogte was.
    Laten we nu afwachten wat ze gaan doen

    3 jaar terug heb ik gecontact gelijk de Pieter Zandt School, in Kampen.
    Hij was weg daar dezelfde week, maar zij hebben hem geholpen om hen weg te laten gaan om reorganisatie, later heb ik een keer gepraat met de advocaat die voor hem en de school werkte, toen ik hem vraagde waarom hun Jaap, weg haden laten gaan, zonden eerlijk te wezen wat de reden was, zij hij
    Ze weten dat het gebuerd is, en Nov-12 kan U komen naar de rechtbank inZutphen, en dan kan U horen hoe dit uitgekomen is, dan zal U ook gegrijpen dat deze man niet hoort bij kinderen.
    Ik begrijp ook dat het verjaard is, maar deze man hoort niet bij kinderen.

    Henry

  10. Henry zegt:

    Cryptocheilus

    Het is alleen laster als het niet gebuerd is!
    ik maak het openbaar want deze man doet alles op alles om met kinderen in kontact te komen.
    Zijn verleden is lang genoeg geheim gebleven, maar toen ik het uitvond heb ik alles op alles gezet om het bestuur van de Pieter Zandt School dit uit te leggen.
    Natuurlijk vertelde hij het bestuur dat het niet waar was, todat ik in mijn handen kreeg 2 letters, 1 letter van hem naar het slachtoffer en 1letter van het slachtoffer naar hem.
    Ik vertelde aan zijn advocaat, Mr Binsbergen, dat ik deze letters had, die vraagde of ik deze wow sturen, dat heb ik gedaan, maar niet alleen naar de advocaat, ik heb deze letters ook gestuurt aan het bestuur van de Piieter Zandt School.
    Hij was weg dezelfde dag,weg weg weg.

    Nogmaals als lang als hij probeerd om bij kinderen te werken zal ok mij best doen om ouders te waarschuwen.
    Ik zelf heb 4 kinderen, en zou denken dat U dat ook zou doen als U wist van een verjaarde misdaad lijk dit.

    Henry

  11. Wilma zegt:

    @ Henry

    Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent, het is soms onvoorstelbaar hoe lang kindermisbruikers/incestplegers kunnen doorgaan en hoe gemakkelijk ze er soms mee weg komen.

    Toch moet je oppassen voor laster/ smaad, want dat het gebeurd is/zou zijn is echt niet voldoende.
    Het moet eerst juridisch vaststaan dat hij nog steeds kwalijke praktijken ten uitvoer brengt, dus langs die weg bewezen zijn!
    Het vermeende verkrachten van zijn zus is niet meer ter zake doende omdat die kwestie verjaard is, daar mag hij dus niet meer om veroordeeld worden.
    Het lijkt soms de omgekeerde wereld, maar jij zit dus echt fout door die zaken in de openbaarheid te brengen op b.v. deze site.
    Je kunt er voor aangeklaagd èn veroordeeld worden.
    Hoe moeilijk het ook is, laat het aan de rechtbank over.
    Je hebt die brieven overhandigd, meer kun en mag je op dit moment niet doen.
    Ze zullen zowiezo niet, juridisch gezien, gebruikt mogen worden als bewijs, vanwege die verjaring.
    Het geeft alleen nog aan dat het wellicht iemand is die in de gaten gehouden moet worden.

    Ik wens je veel sterkte en wijsheid!

  12. cryptocheilus zegt:

    @ Henry:

    Wat Wilma zegt.
    Ik ga hier dan ook de volledige naam van verdachte afkorten.

    Mijn emailadres is hier te vinden:
    https://cryptocheilus.wordpress.com/about/

  13. puma73 zegt:

    je heet nu in een keer henry, je hebt gelezen wat crypto schreef, HIER met bewijzen komen en niet via achteraf faxjes.

    jij stelt iets dus jij bewijst dit maar hier.

  14. Wilma zegt:

    http://www.volkskrant.nl/binnenland/article526546.ece
    /Valse_aangiften_zedendelicten_onderzocht

    AMSTERDAM – De politie wil valse aangifte van zedendelicten juridisch aanpakken. Uit wraak handelende aangevers zouden strafrechtelijk moeten worden vervolgd. Als bij de aangever sprake is van psychische problemen, is gedwongen hulpverlening een optie.

    Commissaris Walter van Kleef, voorzitter van de landelijke Expertgroep Zeden, verwacht dat dit een van de uitkomsten zal zijn van een onderzoek dit jaar naar aard en omvang van valse aangiften bij zedenmisdrijven. De Expertgroep is een adviesorgaan van de Raad van Hoofdcommissarissen.

    Ik wil hiermee aangeven dat er niet zomaar wat geroepen mag worden zonder deugdelijke bewijzen.
    Er wordt ook gemanipuleerd met sexueel misbruik net omdat dat allemaal zo gevoelig ligt.
    Dat is een kant van deze medaille die niet uit het oog verloren mag worden.

  15. Wilma zegt:

    http://www.trouw.nl/achtergrond/deverdieping/article1748915.ece

    Een pedofiel in de wijk. Wat weegt: toekomst of verleden?
    In Roermond ontstond onrust, omdat justitie de gemeente niet had ingelicht over het feit dat een zedendelinquent in een kinderrijke buurt zou komen wonen. De Roermondse hoofdofficier van justitie, Nicole Zandee, stuitte op het duivelse dilemma tussen de privacy van de delinquent en de veiligheid van de buurt.

  16. Henry zegt:

    Wilma

    Natuurlijk houd ik niet mijn month dicht, denk je dat ik zal zwijgen omdat ik aangepakt kan worden voor smaat?
    Dit doe ik nooit, kinderen en ouders horen te weten wie op school werkt, wie met hun kinderen omgaat, en als het gaat om een verjaarde verkrachting, dan vertel ik dat.
    Ik zou het op prijs stellen als je komt naar de rechtzaak die er loopt, in Zutphen, Nov-12-2008 dan zul je horen hoe het uitkwam en waarom deze man niet bij kindren hoort

    Henry

  17. Henry zegt:

    puma 73

    Je word uitgenodigt om naar het pliedooi te komen op Nov-12-2008 Rechtbank in Zutphen

    Henry

  18. Wilma zegt:

    @Henry

    Jammer genoeg heb je het dan nog steeds niet begrepen/wil je het niet begrijpen.
    Voor mij is dit thema hier nu afgesloten.

    Het een en ander zal vanaf 12 nov. a.s. vanzelf in het nieuws komen, dat wacht ik rustig af.
    Ik weet er nu te weinig van om al bij voorbaat een definitief oordeel te vellen.

Geef een reactie

