Uit de oude doos?

van Tiggelen
Uit angst nogmaals verkracht te worden bracht deze dame een spijker van meer dan 8 centimeter en een spiraaltje aan in haar plasbuis.

Met de voorbereidingen in volle gang de spijker operatief uit haar blaas te verwijderen, verliet de spijker de vrouw via de natuurlijke weg. Geen centje pijn. Gewoon even een plasje gedaan.

Allemaal heel triest, ach en wee. Kopt u hem even in? Huilt u even mee in de comments?

Bron: ( N.E.J.M. )

3 Responses to Uit de oude doos?

  1. cryptocheilus says:

    De dokter hamerde er na afloop op de vrouw nog even op de psychiatrische afdeling bij te spijkeren.

    -WilmaEdit: Foei! Niet moppig! –

  2. Wilma says:

    In haar plasbuis, terwijl ze dacht dat die spijker èn spiraaltje in haar baarmoede zat?
    Triest!

    In het artikel staat niet wat deze 35 jarige vrouw allemaal mee heeft moeten maken voordat ze tot die waanzinnige handeling kwam, wel dat ze schreeuwend, huilend en verward pratend op een snelweg werd aangetroffen.

    Sorrie Crypto, ik kan dit hele bericht, de titel ervan en jouw reactie daarop niet moppig vinden. Het is een goedgevonden woordspeling, dat wel.

    Ik heb een kennis van nabij meegemaakt die herhaaldelijk verkracht werd door haar eigen vader en een stel van zijn vrienden, die hij daarvoor uitnodigde.
    Ze was 9 jaar toen het begon en ze hield er levenslang aan over.
    De details zal ik je besparen!

    Zelf heb ik een ‘poging tot’ meegemaakt, maar het bleef bij aanranden omdat ik goed bleek te kunnen bijten, krabben, gillen en stampen.
    De details zal ik je besparen!

    Jaren aan een stuk heb ik moeten ervaren hoe het is om als loslopend wild beschouwd te worden door kerels die alleen hun pik achterna rennen en kwaad werden bij een duidelijk nee!
    De details zal ik je besparen!

  3. Bertje says:

    -CryptoEdit: Ga weg spin –

Geef een reactie

