Jazeker, de apotheker!


Het is kommer en kwel bij de apothekers. Vanaf morgen is het armoe. Water en brood voor de stroman van de big farma, chef-loket, serieuze vakman.

apothekersgrapje


Bye, bye, negen assistente’s die de receptjes klaarmaken. Daar moeten de klappen dan maar gaan vallen. Anders hou je niets over van die halve Balkenende (PDF-link). Nu komen de magere jaren.

Is er ook nog iets positiefs te melden over de apotheker? Jazeker! (link) 

Drie keer Balkenende doen op kosten van de Belgische belastingbetaler.

4 Responses to Jazeker, de apotheker!

  1. BERT zegt:

    we gaan eraan

  2. Wilma zegt:

    @Bert

    Hier zal vast een kist bij zijn die prima bij je past!

    http://www.halloweenplaatjes.nl/doodskisten/halloween.php?gallery=doodskisten

  3. Wilma zegt:

    http://www.customcoffin.com/

    Of zoiets misschien?
    Zelfs bij je uitvaart kan je tegenwoordig gelukkig helemaal jezelf zijn!

  4. grootvader zegt:

    Sterker nog Wilma!
    Je mag zelfs de eigen plek uitzoeken waar men mag liggen of worden uitgestrooid.
    Een grote achtertuin op eigen grond dan mag men zelfs daar begraven worden.
    Keuzen genoeg!
    Tot eenvoudig uitstrooien van de as tot aan het het heelal inschieten toe.
    Wat kennelijk niet meer kan is gedragen worden naar een kerkhof.
    Ik woon met een restaurant om de hoek, een dokter naast me als buurman en een kerkhof aan de overkant van de straat op nog geen 30 meter afstand van mijn huis.

    Vraag ik telefonisch wat het nu zou kosten om naar die begraafplaats gedragen te worden dan weet men daarop géén antwoord te geven!!
    Alles moet en zal per auto gaan + koffietafel met koekje op een andere begraafplaats want ik ben niet kerks dus in die naastliggende kerk en kosterij gaat dat laatste ook niet.

    Ach, ik heb een koffertje met een schep en wat euthenasientjes en ik zie wel tegen die tijd.
    Wat ik niet meer weet dat zal mij ook niet meer zal deren, nietwaar.

    Ik ben (tot nu toe) veel te nuchter in die dingen.
    Neem dan ook niet die musikal Olliver als leidraad waarin o.a. gezongen wordt:
    ♫♫ Met een doodkist let maar goed op, enzovoort ♪♪ maar meer dat lied van Dirk Witte = 30-er jaren vorige eeuw:
    ♫♫ Mensch, durf te leven!!♪♪.

    En dan Peter,
    Ook ik heb hem vanmiddag een e-mailtje gestuurt en daar ook tot nu toe geen antwoord op gekregen.

    Met de warme groeten aan al mijn vrienden;

    Grootvader

Geef een reactie

