Cryptovakantietip

gezellinek

Het is hier *snif* prachtig! Mooi *snif* weer, witte stranden en *snif* aardige mensen. Je *snif* raadt nooit wie *snif* ik hier allemaal tegenkom.
Verkouden? Ik? Nee hoor!

11 Responses to Cryptovakantietip

  1. Wilma says:

    Tja….de vermogende intellectueel vermogende heeft uiteraard een streepje voor op alle gebied.
    Dat kunnen Jan en Jannie met de Pet zich dus mooi opsnuiven!

  2. ECGreetje says:

    Geweldig Crypto, ik lig hier helemaal in een deuk!
    Met al je KNMG (dure klup by the way) kompanen lekker snuiven!
    DJ erbij en wie weet nog een kunstenaar, juristje ook nog erbij en het wordt hardtikke gezellig.
    600 euro per dag, ik dacht dat hotelzorg goedkoper was dan een opname???
    Ik doe het voor de helft, even het portugees kloppertje over de vingers en tegen de neusbrug en voila, na 6 weken talen we er niet meer een lijntje. Misschien een vervolg kuurtje voor de opiaten daarna…..

  3. cryptocheilus says:

    Die zeshonders eipo is nog wel te doen hoor!
    Een grammetje pure coke doet daar een euro of 10 tot 15. Kassa! Bovendien wordt de behandeling betaald door het ziekenfonds.

    Het wachten is natuurlijk wel op de eerste papperazzo die daar voor de deur gaat liggen om z’n ‘shotje’ [sic] te nemen….

  4. ECGreetje says:

    Ik solliciteer nu al naar die baan van verpleegkundige! Lekker in de zon, neuzen poetsen en spiegels laten blinken.
    Is het echt waar dat het wordt vergoed door de verzekering? Vorige week twee uur aan de lijn gehangen met het IZZ om mijn adem en bewegingstherapie terug te krijgen…
    Was ik maar verslaafd of echt nuts….

  5. cryptocheilus says:

    @ Greetje:

    Uit het Telegrofartikel:

    “Het afkickreisje kost voor vier weken 20.000 euro (circa 600 euro per dag). In principe betalen cliënten de behandeling zelf, maar er zijn verzekeraars die de behandelkosten vergoeden. Voor de extra uitgaven voor het luxe verblijf draait de patiënt dan wel op.”

    Als het je niet verkeerd lijkt om daar te werken moet je deze site maar in de gaten houden:
    http://www.jellinekmentrum.nl/?page=vacatures
    😉

  6. ECGreetje says:

    @Crypto, het lijkt me een easy baantje. Coke wordt vervangen door een sedatief, een beetje bezigheidstherapie en na werktijd ligt Greet op het strand, zalig!

  7. Wilma says:

    @Greetje

    Daar zorgen voor een goed koffiezetapparaat en het is helemaal kat in het bakkie. 😉

    http://www.nrc.nl/wetenschap/article1991144.ece/
    Onderzoekers_nemen_zelf_graag_breinpep

    Medicijnen als hersenverbeteraar zijn in, maar koffie werkt bijna even goed.

  8. hancoola says:

    Wij zijn daar ook geweest.

    Groeten Hancoola

  9. ECGreetje says:

    @Wilma, beetje late reactie. Aan de koffie en kat op schoot of in de buurt, dat werkt voor mij concentratiebevorderend!

  10. peter says:

    Kamp ben ik wel een fan van. Het lijkt mij een goed tijdelijk onderkomen voor hem.
    Hiermee wil ik helemaal niets suggereren, het is een man die erzelf geen probleem mee zou hebben hier te zitten, dat is het ook weer het bijzondere van Kamp.

    Goed idee uw nieuwe job, heer Kamp, ik wens u veel succes!

  11. peter says:

    Als u uit deze gelegenheid vertrekt, dan heb ik voor de directie nog wel een suggestie om de hele coopery hier op te nemen.

    Die hebben geen idee waar zij zich bevinden!

    t.c. moet je zowieso niet binnen laten, die moet je vastbinden aan de hefboom bij de entree! Die man kan echt niet binnen het terrein. Laat de hond uit als de boom open is!

Geef een reactie

