Tros Radar waarschuwt uw Crypto.


Bericht van de moderator: Waarschuwing

Radar Internet
radarinternet@tros.nl

Verzonden:
dinsdag 14 oktober 2008 8:32:00

Aan:
ikadren@hotmail.com

Geachte forumgebruiker,

Op het forumtopic ‘Alternatieve geneeswijze/Kwakzalverij, 13 Okt 2008 18:50’ overschrijdt u de gedragsregels van het TROS Radar forum. In de door u geplaatste post staan beledigingen naar een andere forumgebruiker. Dit is echter niet toegestaan volgens de gedragsregels. TROS Radar heeft besloten om uw post aan te passen.
Hopelijk houdt u zich in het vervolg beter aan onze gedragsregels, anders zijn wij genoodzaakt u bij een volgende overtreding van het Radar forum te bannen. Uiteraard hopen wij dat het niet zover hoeft te komen.

Met vriendelijke groet,
TROS Radar internet

Oeh mamma! Wegens een zéér beledigende tekst richting Braam, wordt uw Crypto even stevig toegesproken door de Tros moderator.

++ WAARSCHUWING++
Mensen met een sterk ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel en een zwakke geestelijke gesteldheid wordt aangeraden niet verder te lezen. Onder de streep volgt namelijk de bewuste ui-ter-ma-te schokkende en beledigende tekst.

Nou. Hou u vast…..

@ Kees Braam:

Doe ik eens even lekker chargeren….

Je moet gewoon je grote bek eens houden. Je moet je website opheffen en je excuses maken.

Waarom?

Omdat je niet in discussie wilt met eventueel andersdenkenden, alle mogelijke tegenwerpingen ontwijkt, je hult in vaagheden, je bedient van rammelende vertalingen/drogredeneringen, selectief shopt, perspectiefloze/vooringenomen conclusies trekt, je beperkt tot eigengeilerij, deskundigheid voorwendt, een complotschimmel in je kop hebt, een Valstar-fetish hebt en daarbij, en dat is misschien nog wel het verneukeratiefst, ook nog wel eens iets zinnigs zegt.

Schrijf eens een goed artikel. Publiceer ik het op mijn site. Onverkort! Gegarandeerd. Heb je eindelijk je publiek (plusminus 500 unieke bezoekers per dag).

https://cryptocheilus.wordpress.com/

Doen we er met zijn allen over bomen. (tough audiance)

Letters at the usual adress….

Zou u even de beledigingen kunnen aanwijzen? Dank U.
Ik ben ook wel benieuwd wie er aan het NSB-en is geweest….Angel kom er maar in!

Als de moderatoren net zo veel humor hebben als ik denk dat ze hebben, zal ik het volgende mailtje wel snel tegemoet kunnen zien…

65 Responses to Tros Radar waarschuwt uw Crypto.

  1. JennyJo zegt:

    Ik zie er niks beledigends in. Het is een stel mispunten. Dag aan dag leugens verkopen en verdraaiingen debiteren over kanker mag wel. Maar wat terug zeggen mag niet, dat hollen ze jammerend naar meester moderator. Zum kotzen is het.

  2. Wilma zegt:

    @Crypto

    Wel geweldig dat jouw bericht nou net onder dat van Ton (natriumbicarbonaat) Claessen staat!!
    Kunnen we eens even precies zien wat ze daar wel of niet mee gaan doen, want die duidelijke reclameboodschap kunnen ze toch niet over het hoofd zien?!

  3. cryptocheilus zegt:

    Die post is, zoals ze schrijven in de mail, helemaal niet aangepast.
    Heb ik het maar gedaan. Hehehe…

    Maak ik natuurlijk weer slapende honden wakker. Het zij zo.

    -CryptoEdit: Tekst is door de Tros-moderatoren wél aangepast. Het zinnetje:
    “Je moet gewoon je grote bek eens houden.” is verwijderd.-

  4. puma73/Ton zegt:

    het is en blijft een kwakkelend verhaal bij radar, je weet nooit of men aanstoot neemt aan je reactie.

    soms kun je heel ver gaan in je reactie en soms niks. ik denk dat het ook afhankelijk is van de reactie waarop je reageerd.

  5. Wilma zegt:

    Dat NSB-en kan Kees ook makkelijk zelf hebben gedaan.
    Angel kan er wat van, maar………………………………..
    Het opheffen van ons forum bij de Tros kwam Kees ook wel erg goed van pas.
    Vlak van tevoren stond o.a. ik op het punt om hem definitief de grond in te boren met zijn gezwam over met name borstkanker, pilgebruik en uiteraard oma Hulda.

    Nu krijgt hij via deze site evengoed zijn trekken thuis en dat is pijnlijk, had vast niet meer op Braamenjam gerekend!
    Als Crypto een ban krijgt kan ie dat weer aanvoeren als reden om hier niet te reageren.

    Ben benieuwd hoe het bericht aangepast gaat worden, ik gok er op dat eigengeilerij en verneukeratiefst in ieder geval verdwijnen.😉

  6. Wilma zegt:

    Tros-Radar:
    Geplaatst op 14 Okt 2008 21:30 door Da silva

    Ik heb het item gezien,de Tros heeft zich leuk ingedekt.

    http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=64443

    Morgenmiddag herhaling van het item op tv!

  7. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Dat had ik in 1e instantie over het hoofd gezien.
    Heb het item inmiddels bekeken en ben nog kwader dan kwaad.
    Hoe durven ze daar bij de Tros!!!! Heb met kromme tenen gekeken.

    Net alsof sluikreclame voor een middeltje tegen jeugdpuistjes/acne en het aanprijzen van een makelaar ook maar in enige verhouding staat/mag staan met de verschrikkelijke, al maandenlang durende reclamecampagne voor kwakzalverspraktijken i.v.m. kanker!
    Simoncini promoten mag wel en een acne-middeltje aanprijzen niet.
    Boekie van Oom Henk met de prijs erbij mag wel, de makelaar niet.

    En dan dat triomfantelijke toontje van Anette hoe slim ze deze praktijken op het spoor waren gekomen! Maar wat er open en bloot staat, voor iedereen te zien en te lezen, is ze blijkbaar te ingewikkeld.
    Maar ja het gaat maar om en over kankerpatiënten, wie maakt zich daar nou druk over?! Het gaat maar om mensenlevens, een puistje bij een puber gaat uiteraard voor.

    Ik spring zowat uit mijn vel, wat een vieze vuile gemene achterbakse hypocriete h*fters daar bij de Tros.
    Driedubbelovergehaalde idioten, godverdegodverdegodver nakendenondedju!!!
    @^%#*&^()(^%$#@^&^&*((()^$@!*()&%$#@&*

  8. angel1978 zegt:

    @crypto,

    zie nu hier je topic pas…
    Of de opmerking die je daar geplaatst hebt echt beledigend is of niet, is wat mij betreft voor rekening van de trosradar-redactie.. Daar kan je over twisten.

    Wat me wel verbaasd, is dat je je eigen tekst niet letterlijk zo plaatst hier, zoals die op trosradar stond :S
    Dat ben ik niet van je gewend.. Ik dacht dat je integer was en gewoon alles eerlijke plaatst !

    Blijkbaar heb ik me daar toch in vergist.
    Hier de tekst ( die ik ook op trosradar heb gezien ) zoals die door jou echt is geplaatst:

    =============================================================
    @ Kees Braam:

    Doe ik eens even lekker chargeren….

    Je moet gewoon je grote bek eens houden. Je website opheffen en je excuses maken.

    =============================================================

    Waarom plaats je hier niet de originele tekst ?

  9. Wilma zegt:

    TROS Radar heeft besloten om uw post aan te passen.
    dinsdag 14 oktober 2008 8:32:00
    De grote bek verdween, daar stoorden ze zich blijkbaar aan.

    @Angel

    Waarom maakte jij voor die tijd een kopie van het bericht van Crypto?

  10. cryptocheilus zegt:

    @ Angel:

    Je hebt gelijk. De tekst is dus wél aangepast door de Radar-redactie. Ik was die beginzin vergeten. Had beter moeten checken. Wordt aangepast!

  11. Wilma zegt:

    Het RECLAMEbericht van Ton Claessen staat er wel nog overkort!!

  12. JennyJo zegt:

    Ja, de grote bek en beledigingen van Ton Claessen mogen allemaal wel. Heel raar.

  13. JennyJo zegt:

    Kopieën heb je nodig om te kunnen klagen bij de moderator.

  14. Edward zegt:

    Die TROS Radar redactie lijkt wel meer op de hand van zweverig te zijn en minder voor rationeel.

    Ik als alternatief die kritische “vragen bij” durft te stellen, ben daar DUS heel gewoon óók geband, niet vanwege beledigingen of zo, maar omdat de tere alternatieve zieltjes nu eenmaal slecht tegen kritiek kunnen, ook niet tegen opbouwende.

    Typisch boren ze ZELF hardwerkende toegewijde mensen in de reguliere kankerzorg stelselmatig onbehoorlijk de grond in, alsof die niet even kwetsbaar zijn, maar dit negeert de TROS moderator.

    Ik mis die site overigens niet, juist vanwege hun eenzijdige modereren.

  15. Wilma zegt:

    @JJ

    Uiteraard informeert angel die redactie steeds alleen maar, de beoordeling is slechts voor rekening van de redactie, daar valt niet over te twisten.
    Fan/Odilia informeert óók alleen maar en voor de rest is haar naam Haas.

    –@Crypto

    zie nu hier je topic pas…–

    Om vervolgens oh zo verbaasd de integeriteit van Crypto ter discussie te stellen, de H. Onschuld. De weggevallen, door de Tros verwijderde quote stond allang startklaar.

    Er valt een emoticon weg, zie:S. Is het jou ook al opgevallen hoeveel angel daarmee strooide en strooit? Deze m.i. ijskoude kikker heeft blijkbaar geen andere mogelijkheid om gevoel uit te drukken en gebruikt daarvoor deze vorm van poppetjeskast.

    Er is op de fora van de Tros, ook buiten alternatieve geneeswijzen, maar één geldige mening en dat is die van angel. Aan de mening/expertise van de redactie valt uiteraard niet te tornen, makkelijk dus om (mede)verantwoordelijkheid mee af te schuiven. Als die van mening zijn dat o.a. natriumbicarbonaat rustig gepromoot mag worden en een middeltje voor jeugdpuistjes absoluut niet, heb je je daar bij neer te leggen. Het krijgen/hebben van die puistjes is uiteraard onmetelijk veel belangrijker dan het krijgen/hebben van kanker, dat snapt iedereen met een beetje gezond verstand toch onmiddelijk?!
    M.i. gaat het angel helemaal niet om kankerpatiënten, maar om reageren omwille van het reageren en het tussendoor sneeky zwart maken van anderen.
    Het gevaarlijke/misleidende is dan dat er door haar/hem soms ook goede berichten geplaatst worden/terechte reactie’s, dus een Half-Troll, zoals Kees een Half-Kwak is.

    Niettemin:
    @Angel
    Je moet gewoon je grote bek eens vaker houden. Je vooral niet verder bemoeien met kankerzaken en je excuses maken.
    (Na mijn bericht over de juiste gang van zaken rondom de ban bleef een excuus uit, dus die staat ook nog open.)

  16. angel1978 zegt:

    =================================================
    @Angel

    Waarom maakte jij voor die tijd een kopie van het bericht van Crypto?
    =================================================

    Sinds het akkefietje op Dr. Lutser heb ik hier maar een gewoonte van gemaakt.. Blijkbaar hebben teveel mensen het idee dat je maar blind alles aan kan passen naar je eigen goeddunken en dan achteraf roepen dat je dat nooit gezegd of gedaan hebt…

    @crypto,

    Blijkbaar een foutje van jouw kant. Aangezien je je tekst hebt aangepast, lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik mijn opmerkingen en de verbazing daarover ook in trek ! Misschien ( maar hopelijk niet ) een uitzondering in het geheel en we zijn het qua standpunten ook heel duidelijk niet altijd eens, maar je bent in ieder geval helder en eerlijk in je communicatie !

    @Wilma,

    Jij bent wel de laatste die mij kan gaan vertellen wat ik wel en niet moet doen. Je verzoek om excuses maakt je al helemaal belachelijk. Helaas was ik toen nog niet zover als nu dat ik overal harde kopieën van heb gemaakt, anders was er van je ban-verhaal niet veel over gebleven. Ik kan het nu niet meer hard maken ( pas als het topic in cache-logs weer naar boven komt misschien weer ) en ga daar dus niet meer op door. Dat heeft weinig zin.
    Dat ook jij echter niet schroomt om een en ander aan te passen is mij absoluut duidelijk geworden de afgelopen tijd.
    Iedereen die het ook maar een beetje met je oneens is, moet belachelijk gemaakt worden.. Daarbij is alles geoorloofd in jouw ogen. Je doet je best maar.

  17. JennyJo zegt:

    @ Angel,

    90% van je bijdragen hebben betrekking op de orde, je bent voortdurend orde-debatten aan het voeren en aanzwengelen, waarbij je erg gewichtig doet en graag andere forumdeelnemers op de vingers tikt.
    De resterende 10% van je inbreng vind ik eigenlijk niet bijzonder interessant. Je kunt wat inhoudelijk niveau betreft in elk geval totaal niet in de schaduw staan van iemand als Crypto.
    Je berichten over de gang van zaken op het Trosforum vind ik onbenullig en overbodig.

  18. Wilma zegt:

    @angel

    Jammer voor jou was ik toen wèl al zo ver om harde kopieën te maken.
    Suggereren dat ik daarmee gesjoemeld zou hebben en dus mijn integeriteit in twijfel trekken, pogen mij daarmee zwart maken bij anderen, neem ik je dan ook ten zeerste kwalijk.
    Wie nam het steeds toch voor je op als je onterecht kritiek kreeg, zelfs bij Lutser na een sneer naar mij toe? Ik toch zeker, maar jouw selectieve geheugen is inmiddels bekend.
    En waarom zou ik mensen belachelijk moeten MAKEN, die dat al zeer duidelijk ZIJN?!

    Ik ben mij ervan bewust dat mijn schrijfstijl niet bij iedereen in goede aarde valt, maar het is de mijne. Het zal eenieder inmiddels duidelijk zijn dat ik dus niet bij de EO thuishoor en de nominatie voor kerstengel óók dit jaar aan mijn neus voorbij gaat.
    Youp van het Hek valt ook niet bij iedereen in de smaak denk ik dan maar.

    Verder kan ik de mening van JJ over jouw functioneren op fora volledig onderschrijven.
    Net in jouw ogen is vanalles geoorloofd op basis van eigengemaakte wet,- en regelgeving. Jouw inhoudelijke niveau is inderdaad niet om over naar huis te schrijven en je gebrek aan medemenselijkheid al helemaal niet.

  19. peter zegt:

    @ Wilma en JJ,

    Jullie zijn goed bezig het luik van waaruit die angel telkens opduikt dicht te timmeren.

    Niet reageren op orde-debatten (haha JJ) bespaar die energie en het is helemaal afgelopen met dat gekoekoek van haar.

    p.s. zag ik op tv nou henk trentelma.n trommelen op dat blik van die koekfabrikant?

  20. puma73/Ton zegt:

    tante truus bij radar

    –]truus 2004

    Geplaatst op 15 Okt 2008 21:43 door truus 2004

    ——————————————————————————–

    Quote:
    Bericht van de moderator: Waarschuwing

    Radar Internet
    radarinternet@tros.nl

    Verzonden:
    dinsdag 14 oktober 2008 8:32:00

    Aan:
    ikadren@hotmail.com

    Geachte forumgebruiker,

    Op het forumtopic eAlternatieve geneeswijze/Kwakzalverij, 13 Okt 2008 18:50Œ overschrijdt u de gedragsregels van het TROS Radar forum. In de door u geplaatste post staan beledigingen naar een andere forumgebruiker. Dit is echter niet toegestaan volgens de gedragsregels. TROS Radar heeft besloten om uw post aan te passen.
    Hopelijk houdt u zich in het vervolg beter aan onze gedragsregels, anders zijn wij genoodzaakt u bij een volgende overtreding van het Radar forum te bannen. Uiteraard hopen wij dat het niet zover hoeft te komen.

    Met vriendelijke groet,
    TROS Radar internet

    Is crypto angel 1978. Angel is trouwens een man genaamd …..vul maar in.

    Dit is tevens mijn laatste waarschuwing !
    [–

  21. JennyJo zegt:

    Is het erg als ik het niet snap?

  22. Wilma zegt:

    Is het erg als ik het ook niet snap?

  23. Wilma zegt:

    Zou tante Truus nou de reïncarnatie wezen van Agatha Christie of van Sherlock Holmes?
    Wie het weet mag het zeggen.

  24. cryptocheilus zegt:

    Truus heeft de keutel al weer ingetrokken. in haar volgende post impliceert ze dat ik maar een cursus begrijpend lezen moet volgen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er geen jota van snapte.
    Heeft ze hier ook al niet eens gepost?

  25. puma73/Ton zegt:

    tante truus 2004 is/was een fannetje in de dop. op de discussie van da silva “reclame op trosradar heeft ze een aantal berichtjes geplaatst die ze (na een verkeerd gevallen opmerking) allemaal heeft gewist. nu iets tegen crypto is gezegd (waarschuwing) meent tante truus 2004 weer iets te moeten zeggen.

    allemaal heel flauw van truus 2004. wil ze een echte fan worden moet ze nog heel wat eelt op haar tere zieltje kweken.

  26. angel1978 zegt:

    Ik heb truus in een ander topic ( waar ze hetzelfde soort onzin plaatste ) een keer een troll genoemd.. Dat heeft ze of niet begrepen en is daardoor diep beledigd, of ze weet niet beter… Daar is ze nogal boos over geloof ik.

    In ieder geval bevestigd ze door haar posts ( en het vrij snel daarna weer verwijderen ) alleen maar die postitie.

    Nadat ik haar een troll heb genoemd is het voor mij ook iemand om compleet te negeren.

  27. truus 2004 zegt:

    Jullie hebben groot gelijk iedereen vanaf nu truus negeren.
    Angel 1978 is niet op haar mondje gevallen😉

  28. Marer zegt:

    Ik zie dat Truus 2004 al een zwart grafkransje gekregen heeft van crypto.

  29. Wilma zegt:

    @Truus 2004

    Angel 1978 is zeer zeker niet op zijn/haar mondje gevallen, maar wij niet op ons achterhoofd!
    Dus je komt met voor iedereen duidelijke berichten en anders wegblijven.
    Een Cryptocheilus is een sluipwesp, voor het gemak afgekort tot Crypto.
    Dus het is niet de bedoeling dat hier cryptogrammen moeten worden opgelost, dankjewelasteblieft!

    Dat Crypto staande plast weten wij trouwens al maanden:

    https://cryptocheilus.wordpress.com/2008/06/15/124/#more-124

    Dus vooral eerst nog eens goed oefenen dear Watson, een goede detective word je niet zomaar.

  30. Wilma zegt:

    @Truus 2004

    Overbodig bericht Truus, we wisten al dat je prima sprookjes kunt vertellen.

  31. Wilma zegt:

    @ Truus

    Zucht……zucht…….zucht!

  32. Wilma zegt:

    @Truus 2004

    Prima werk!!
    Je hebt nu afdoende aangetoond prima te kunnen roddelen, suggereren, sprookjes vertellen en via computer-achterdeuren niet ter zake doende berichten plaatsten, grote meid of jongen!

    Blijft de vraag of je ook iets inhoudelijks in huis hebt of is dit ‘t?

  33. Marer zegt:

    Is Truus met die sprookjes ook niet bij het verwijderde Tros-forum geweest? Toen was de inbreng met sprookjes ook al zo geweldig.
    Je zal je maar vervelen en niets anders dan een TROLL kunnen zijn.

  34. peter zegt:

    — Claudio, een wetenschapper wars van uitgesleten paradigma’s, die
    een uitzonderlijke mate van ethisch normbesef weet te combineren
    met warme menselijkheid en geduld, dag en nacht klaar staat voor
    terminale patiënten en in staat blijkt te zijn vrijwel iedere alternatieve
    benadering op zijn merites te beoordelen en daarbij daadwerkelijk constructief
    support biedt.

    Is dit die claudio natarella trentelma.n? wetenschapper?

    Hij maakte eenmaal een inschatting door via een patient mij en passant te observeren.

    Mijn roken bood mij zicht op de handelingen die s. met hem naast hem verrichtte.

    Laat wetenschapper claudio maar lekker doorgaan met zijn anti-rook theekransjes.

    Blij dat ik rook!

    Trouwens trentelma.n hou eens op met dat aalglatte gezever van je, het zou trouwens minder opvallen als jou intenties wat wetenschappelijker zouden zijn, volksverlakker dat je bent!

  35. peter zegt:

    Cryp, had ik niet gelezen!

  36. Wilma zegt:

    @Peter

    Ik moest trouwens ook meteen aan Natarella denken toen ik eerder dit stukje las.

    Claudio Natarella zal vanalles wezen, maar geen erkende wetenschapper, die informatie ben ik nog nergens tegengekomen. Daar zou ik dan toch eerst geloofsbrieven van willen zien.
    Natarella zal zich vast een wetenschapper VOELEN als hij inderdaad experimenteert met terminale patiënten, maar dat is heel iets anders.

  37. peter zegt:

    @ Wilma,

    Natuurlijk is ie het, en beslist geen wetenschapper. Natarella moet wel 1 keer een veer in z’n kont krijgen, is henkie de komende jaren ook voorlopig van hem af! Dat was het dan.

    henkie perst die eikel ook volkomen uit!

    Het grappige is dat natarella er ook in het echt als een loopjongen uit ziet!

    natarella als verbindingsman i.v.m. s. ook aan de hoogste boom!

  38. cryptocheilus zegt:

    Sorry moet na inloggen gelijk weg

    DNFTT

  39. peter zegt:

    @ Wilma,
    ik lees die tekst van die maffe henk maar niet goed over die natarella (‘merites’) want anders om in jouw woorden te spreken pleur ik het hele weblog van Crypto vol.

    Blijf die woorden gebruiken he!

  40. peter zegt:

    Deze is ook heel sterk Wilma: ‘Of ram het Trosforum vol met je gezeur!’

    Je leraar van Rhetorica Peter

  41. peter zegt:

    Ik was trouwens nummer 1 bij Rhetorica met mijn toespraak: ‘Grote ballen uit snobisme’ over een soepfabrikant die besloot minder ballen maar wel groter in de soep te doen.

    Ik had de cursus helemaal niet nodig werd gezegd bij de prijsuitreiking.

  42. Wilma zegt:

    @Peter

    Heb je nog niet in de gaten dan dat Tante Truus onder vele namen deze site aan het bombarderen is? Vrijetijdbesteding, heeft blijkbaar niets anders te doen.
    Goed op de icoontjes letten, want mijn naam wordt ook misbruikt.
    Mijn plaatje is lichtblauw, even opletten dus.

  43. peter zegt:

    Wij worden steeds meer door de wwk als een grote last ervaren! Met name in deze tijd van het uitkomen van de geestroman (copyright Peter) van henk trentelma.n.

  44. peter zegt:

    henk trentelma.n is een non valeur. Nu, straks, forever!

  45. peter zegt:

    @ Wilma,

    Ik zal op de plaatjes letten.

  46. wouter zegt:

    Of goed naar het vogeltje kijken links boven.

  47. peter zegt:

    Wij weten wat we doen!

  48. peter zegt:

    Jullie graf is allang gegraven, de kist pleuren we erin!

  49. wouter zegt:

    Je kunt ook lachen naar het vogeltje !

  50. wouter zegt:

    peter zegt:
    oktober 16, 2008 at 7:46 pm

    Jullie graf is allang gegraven, de kist pleuren we erin!

    Drankjewel ga eens professionele hulp zoeken en laat die fles staan.

  51. peter zegt:

    En ga jij even voor de dodehoekspiegel staan!

  52. peter zegt:

    laatste reaktie voor jou simpele ziel!

  53. peter zegt:

    Voor de spiegel, he eikel, niet erachter, dat doet de wwk toch al samen met jou zonder dat je het weet!

  54. peter zegt:

    Neen eikel, voor de dodenhoekspiegel is staan ter hoogte van de motorkap!

  55. Da Silva zegt:

    Goh,word ik overgeslagen?
    Geen Da Silva Zegt?
    Discriminatie!

  56. JennyJo zegt:

    10 maanden pure winst, zegt mw. Mental op haar blog over haar borstkanker, die ze al 10 maanden zonder reguliere behandeling overleeft.

    De gemiddelde overlevingstijd van onbehandelde borstkanker is 2 jaar.
    Kijk niet naar de foto’s, die zijn te gruwelijk voor woorden.

    Voor iedereen die denkt dat kanker te genezen is door gedachtenkracht en ander alternatief wensdenken: GA ALS DE DONDER NAAR DE DOKTER!!!

  57. JennyJo zegt:

    @ Da Silva,

    Je doet goed werk op het Tros forum, dank daarvoor!
    Ik ben geband daar.🙂

  58. wouter zegt:

    Achter je computertje de grote man uithangen laf serpent.

  59. truus 2003 zegt:

    -CryptoEdit: de discussie gecopypaste door Truus is hierrr te volgen. Vervolg van Truus:

    Dat haal ik zelf weg onnozele. Morgen dus ook Cool

    Op dat logje van je zijn een stelletje jankerds bezig elkaar helemaal suf te kletsen Shocked

    En iemand als Kees aanvallen, die met eigen naam een officiële site runt en dus traceerbaar is, geeft al aan dat iemand met een nickname en een zielig weblogje geen eerbare bedoelingen heeft.

    Wat doe je b.v. met alle e-mailadressen en IP-adressen van deze mensen ?

    Geef je die b.v. door aan hackers of andere criminelen. Waarom is 80% van die ziele pieten gebanned bij Trosradar ? En waarom zet je mensen op een vals spoor door proxyservers te adviseren ?

    Wat zijn jouw bedoelingen eigenlijk enz.

    -CryptoEdit: aanvulling door Truus bij Tros radar na copypaste stuk uit site hier:

    Daar zijn mensen als Wilma,Peter en al die andere stumpers nu dag in dag uit mee bezig alles en iedereen te verwensen.

    Hopelijk zien ze deze spiegel en komen weer terug op aarde want het is moeilijk onder zulke omstandigheden.

    Daarom veel gezondheid gewenst en laat je niet inpakken door verder te posten op zo’n onbetrouwbaar WEBLOG VAN ENE …JA VAN WIE EIGENLIJK-

  60. Sharky zegt:

    @Crypto

    Ben ik welkom hier?
    Bij de Tros kan ik het toch echt niet vinden, dus wil hier asiel aanvragen!

  61. polly zegt:

    Van Harte welkom.

    Dit filmpje is pas erg…..

    http://nl.youtube.com/watch?v=vWnt-W6Pb6U&NR=1

  62. cryptocheilus zegt:

    @ Polly:

    Nóg erger dan Sharky?

  63. jlthkoch zegt:

    De moderatie van het forum van Tros Radar is al jaren zeer slecht, tot grote ergernis van de vaste gebruikers.

    De Tros neemt het eigen forum niet serieus genoeg om de moderatie goed ter hand te (laten) nemen en men is er al vaak op gewezen maar het interesseert ze NIETS.

    Dit stuk is waarschijnlijk verwijderd “gewoon omdat het kan”……. De moderator had gewoon zin om het te verwijderen en daar heb je op het Tros radar-forum geen goede reden voor nodig. Uitleg geven doet men niet.

    Wie maakt hen wat als de werkgever Tros er geen energie in wil steken?

  64. wilmamazone zegt:

    jlthkoch:

    De moderatie van het forum van Tros Radar is al jaren zeer slecht, tot grote ergernis van de vaste gebruikers.

    Het is idd al jaren hetzelfde liedje met die moderatie op zijn janboerenfluitjes.

Geef een reactie

