HTML voor in de comments.

Dit is de belangrijkste html die je kunt gebruiken in de comments.

blockquote /blockquote…… geeft een citaat/quote weer met een mooi grijs lijntje er voor.
Edit: intussen in een mooi grijs hokkie

b /b………. dikke letters

strike /strike……… letters doorstrepen

i /i ………schuine letters

Je begint met het commando tussen de pijltjes: (b) en sluit af met een backslash en commando (/b) Let op! De haakjes staan in het voorbeeld voor pijltjestoetsen (boven de komma en de punt)

Hier even naar kijken…….en dan ook gelijk weer vergeten! Negen van de tien kan je hier toch niet gebruiken.

Oefenen in de comments….

123 Responses to HTML voor in de comments.

  1. cryptocheilus zegt:

    oefening

  2. Da Silva zegt:

    effe testen

    nog een keer
    dikke letters
    schuine letters

  3. Da Silva zegt:

    img werkt dus niet

  4. cryptocheilus zegt:

    @ da Silva:
    Lijkt mij niet gek….Nu combineren!

  5. Da Silva zegt:

    Ik ga eten koken kerel,later!

    -CryptoEdit: Schat, wat eten we vandaag?
    het is vier uur…..dat worden sudderlapjes!-

  6. Wilma zegt:

    bdikke neus/b

  7. Wilma zegt:

    Ik ben beter in sudderlapjes.🙂

    Snap er geen bal van.
    Bij de 1e poging had ik die haakjes boven de punt en komma ook gebruikt.

    dus

  8. Wilma zegt:

    Het kwartje dat al jaren niet meer bestaat is toch gevallen! Wonderen bestaan dus echt!🙂 😉

    Ik ben een computermuts

    Daar vallen zelfs de letters bijna van om

  9. Da Silva zegt:

    Ik zie alleen het nut niet in van het doorstrepen van de tekst,daar heb je toch je backspace voor?

  10. Wilma zegt:

    @Crypto

    Nu zou ik ook nog graag dat trucje willen leren om een link in een woord te verbergen.
    Of is dat die img dinges-weet-ik-veel waar Da Silva het over heeft en ons dus blijkbaar niet gaat lukken?

  11. Wilma zegt:

    @Da Sylva

    DOORSTREPEN MET BACKSPACE??!!

    Ik vind dat net geweldig in teksten, vroeg me al af hoe dat ging.

    Zet je b.v. Kees is soms een echte SmeerKeesaardige vent!

    CryptoEdit: @ Wilma: Doe es eens mijn eerste comment maken…-

  12. Da Silva zegt:

    Nee suf,niet doorstrepen met backspace,als ik iets niet wil schrijven doe ik het niet,en anders schrijf ik gewoon voluit wat ik bedoel.snap je?
    Img is een plaatje of foto neerzetten,normaal gesproken bijvoorbeeld op Tr.rdr,doe je dat zo:(img)Plaatje invoegen(/img).

  13. cryptocheilus zegt:

    Und jetzt Wilma, kommen die grosse Kamele……

    Mit die gans grossen Bulten….

    @ Wilma: Doe es eens mijn eerste comment maken…-

  14. Da Silva zegt:

    oefening

  15. Wilma zegt:

    oefening

  16. Wilma zegt:

    @Crypto

    Waarom krijg ik nou een langere grijze streep dan Da Silva?!
    Omdat ik een streepje voor heb i.v.m. die sudderlapjes?

    Gelukkig heb ik al een strikdiploma, een strikediploma duurt nog even.😉

  17. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Dus zo heb jij die supergeweldige foto van die Troll op Tros-Radar gekregen?
    Ik vroeg het mij al af. Je leert nog eens wat op een forum.

  18. Da Silva zegt:

    Ja,maar dat gaat hier dus niet,jammer…..gekleurde letters ook niet.
    Hoe doe jij die smilie?

  19. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Ben ik maar per ongeluk achtergekomen door gewoon een gezicht te plaatsen met :- of ;- enz.. Wel spatie ertussen anders doet ie het niet.
    Niet alle smilie’s zijn hier mogelijk, Crypto heeft een gebruiksaanwijzing.

    Daar helpen zelfs extra lekkere sudderlapjes geen lieve moederen aan.😦

  20. cryptocheilus zegt:

    Goed. Nu voor de hoofdprijs:

    mooi blauw aanklikbaar zinnetje

    (a href=”https://cryptocheilus.wordpress.com/”)mooi blauw aanklikbaar zinnetje(/a)

    Uiteraard de haakjes vervangen door pijltjes. De website (in dit geval de mijne) is facultatief.

  21. Da Silva zegt:

    Moet dat href erbij?
    mooi blauw is niet lelijk

  22. cryptocheilus zegt:

    @ Da Silva:
    Alles moet er bij. Vergeet ook de aanhalingstekens niet!

  23. Da Silva zegt:

    Stupid me…
    http://nl.youtube.com/mooi blauw

    CryptoEdit:

    Dit doe jij:
    (a) http://nl.youtube.com/(/a)(a)mooi blauw(/a)

    Zo moet het
    (a href=”http://youtube.com”)mooi blauw(/a)

    Je gebruikt teveel haakjes en geen href=”

  24. cryptocheilus zegt:

    Nu nog een link (url) die werkt….

    Ik ga het een beetje opschonen hier….

  25. Da Silva zegt:

    graag,ik zit me kapot te schamen…

  26. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Ikke me schamen? Nee hoor ik maak schaamteloos gebruik van jouw gehannes!🙂

  27. pi zegt:

    http://www.picompany.nl/index.php?pageID=3465

    CryptoEdit: is het voor jou moeilijk om één nickname te kiezen en het bijbehorende fake-emailadres te onthouden?

  28. Da Silva zegt:

    tja Crypto,ik hep wel wad geleert maar het hep niet gehelpt.
    fierkandjes en drihoukjes uit mekaar houwen zal ook nie meevalluh voor mei duz dar begginik mar nie an.
    ik ga noch mar us oevenuh op die blouwe tekstuh.mot tog een ker lukkuh?

  29. Da Silva zegt:

    Onderwater bevalling,prachtig

    (op hoop van zegen)

  30. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Hoera, hoera, hoera!!!

    Jouw gevoel voor humor verdiende al een oorkonde, ook nu weer heerlijk gelachen.

    Maar…….hoe weet jij nou zeker dat er op die foto een blote vrouw staat ?!

  31. j.c.hoevenaar zegt:

    Na maanden werk en intensieve voorbereidingen zal omstreeks 30 oktober 2008 het boek met bovengenoemde titel van auteur Drs. H.J. (Henk) Trentelman, tevens lid van de landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (W.W.K), op de markt verschijnen. Aan de tot stand koming van dit boek is door een groot aantal personen/instanties, waaronder werkgroepleden, medewerking verleend, danwel een bijdrage geleverd. Een van de (belangrijkste) doelstellingen van de W.W.K. is het verwerven van therapie-keuzevrijheid voor (terminale) kankerpatienten, zoals in Duitsland en…… zeer recent ook in Engeland van kracht is geworden.

    Het boek zal, gezien de inhoud, de nodige weerstand oproepen, doch dat is beslist noodzakelijk om veranderingen in de Nederlandse gezondheidszorg te bewerkstelligen en de huidige status- quo te doorbreken, want het is pure idiotie om te geloven, dat chemotherapie en/of bestraling meer bestaansrecht hebben dan andere (revolutionaire) effectieve en mensvriendelijker behandelingen van kanker, zoals al zo vaak is gebleken (getuigenissen) en dat ook uitgebreid aangetoond zal worden in dit boek.

    Het voorwoord in dit unieke en geruchtmakende boek is van Dr. H.C. (Hans) Moolenburgh, een van de bekendste (huis)artsen van Nederland en Wieger Rekker, Heilpraktiker te Gronau (Duitsland) die bijna dag en nacht hulp/steun biedt aan (terminale) kankerpatienten die in Nederland niet meer, of nauwelijks nog gehoor vinden. Zie eventueel een interview met Dr. H. Moolenburgh: http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&l=NL

    PROEFPROCES
    In het boek is ook de link: http://www.mijnervaringmetchemo.nl/ opgenomen naar een website, waar kankerpatienten hun ervaring met chemo kunnen vermelden, wat van belang is voor een in voorbereiding en nog te voeren juridisch proefproces, dat zal zijn gebaseerd op de toepassing van chemotherapie in relatie tot….. de afgelegde (artsen) eed van Hippocrates.

  32. Wilma zegt:

    @j.c.hoevenaar

    Het ontgaat mij volledig waar in jouw berichten html is gebruikt, is het mislukt of ‘per ongeluk’ het verkeerde topic?

  33. Wilma zegt:

    Voor de mens(en) die steeds maar hetzelfde blijven knippen en plakken deze
    gratis cursus

  34. Da Silva zegt:

    @ Wilma,goeie vraag,ik denk dat een haan er niet zo “ontspannen bij zou zitten,jij?
    Wat heb je eigenlijk gewonnen?

  35. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Je hebt helemaal gelijk, dat zou schier onmogelijk zijn voor hanen.
    Die zijn meestal haantje-de-voorste als het op haantjesgedrag aankomt, daar krijg je soms kippenvel van.

    Ik heb hier al vaker de HOOFDprijs gewonnen, maar dat blijkt steeds gebakken lucht. Zit al maanden op de 1e, een bibberbanaan, te wachten!

  36. Da Silva zegt:

    Dan krijg je hem toch van mij meid

    CryptoEdit: Link is niet cool (viruswaarschuwing), sorry!

    Deze is ook leuk

  37. Wilma zegt:

    @Da Silva

    Ja hallo zeg!!, een plaatje had Crypto ook, maar hij zou die banaan per post opsturen.

    Praatjes vullen geen gaatjes, plaatjes van…….oeps!

  38. Da Silva zegt:

    Nou Crypto,een man een man een woord een woord?
    Leuk plaatje;-)
    Wilma nu begrijp ik waarom jij zo dol bent op die doorstreep-mogelijkheid,you noughty girl!

  39. cryptocheilus zegt:

    Wilma heeft een koeienknuffelcursus uitgezocht. Daar hoor je haar ook niet meer over. Over die banaan dan weer wel….

  40. Da Silva zegt:

    Koeien vullen ook geen gaatjes

  41. berry zegt:

    test

  42. cryptocheilus zegt:

    🙂😀😉😦😮😯 😛 😡

    Smileys in wordpress worden van text automatisch omgezet. Dit zijn ze:

    🙂 smiling; agreeing dp-plat-haakje

    😀 laughing dp-plat-hltr D

    😉 winking; just kidding pntkomma-streep-haakje

    😮 “Wow!” dp-streep-klltr o
    😦 frowning; boo hoo dp-streep-haakje
    😯 “Omigod!!” acht-streep-hltr O
    😡 dp-streep-klltr x
    😛 tongue hanging out in anticipation dp-streep-hltr P

    Ik ben persoonlijk helemaal geen fan van (overmatig) gebruik van smiley’s.

    Het doet eerder afbreuk dan je denkt.

  43. peter zegt:

    Het maakt alles nog slapper dan het al is!

  44. Edward zegt:

    Ik zag ooit van jou Crypto een veel mooiere blauwe of groene iets grotere smiley, met fraaie blinkende grijnzende tanden. Geef mij die maar, spreken mij veel meer aan. Alleen.. hoe roep je die krengen op?

  45. cryptocheilus zegt:

    :mrgreen:

  46. cryptocheilus zegt:

    👿👿

    hehehe
    😎

  47. Edward zegt:

    En, hoe maken we het steviger?:mrgreen:

  48. cryptocheilus zegt:

    💡😆

  49. wilmamazone zegt:

    :mrgreen:

  50. wilmamazone zegt:

    😆

  51. jennyj0 zegt:

    @ Peter,

    It takes one to know one.

  52. peter zegt:

    Sorry Peter,

    deze comments plaats ik niet.

    Crypto

  53. cryptocheilus zegt:

    Oeh, jij durft tegen iemand die gemodereerd wordt.

  54. marer zegt:

    Tja, het blijft een slappe tijd!

    Die groene smilie lijkt op een chinees. uhhh Tim?

  55. wilmamazone zegt:

    Waar zou die dan groen van geworden zijn?

    Herinner je je nog die blauwe man waar JJ zo weg van was?
    Wat had die ook alweer geslikt naast petroleum?
    Was dat niet colodiaal ziver of zoiets?
    In ieder geval kwam hij de rest van zijn leven niet meer van die blauwe huid af.

  56. jennyj0 zegt:

    Ja, het was colloidaal zilver, geweldig die man, wat heb ik toen gelachen zeg, maagpijn had ik ervan!

  57. da silva zegt:

    Effe proberen,de baas is er toch niet…

  58. da silva zegt:

    Mislukt!

  59. jennyj0 zegt:

    Wat wilde je doen…??

  60. wilmamazone zegt:

    http://support.wordpress.com/smilies/

    Dit kan aan smoelwerkjes.

    Voor de rest kan niet veel.

  61. da silva zegt:

    Een plaatje,echt anoying dat dat hier niet lukt 8-0

  62. da silva zegt:

    …een smiley ook niet!

  63. da silva zegt:

    😳

  64. da silva zegt:

    1e rij dus…..80

  65. da silva zegt:

    😯

  66. puma73/Ton zegt:

    b ook ff wat proberen /b

  67. puma73/Ton zegt:

    b /b of zo

  68. wilmamazone zegt:

    Je vergeet de hekjes openen en sluiten.
    Deze .
    Dus de 1e b daartussen en de laatste ook.

    ook ff wat proberen

  69. wilmamazone zegt:

    Hekje boven de komma is openen, dat boven de punt is sluiten.

  70. puma73/Ton zegt:

  71. da silva zegt:

    woord
    Ik gebruik maar even een a anders zie je het niet,moet b zijn.
    Kun je dit niet ergens oefenen vóór je het plaatst?

  72. da silva zegt:

    Als je op verzenden drukt zie je de fout(Murphy’s law)
    bebruikt…8O

  73. da silva zegt:

    Ik stop hiermee…wat een ellende!
    Ik stapel fout op fout,begin zelfs schrijfvouten te maken….rot HTML voor in de commentaren!

  74. da silva zegt:

    Gelukkig kan ik dit
    dan weer wel en diten dit dan weer wel…….

  75. wilmamazone zegt:

    Oefening baart kunst.

    Op de voet van mijn monitor ligt al weken een spiekblaadje met de belangrijkste trucjesHTML.
    Intussen ken ik ze van buiten; wil niet zeggen dat er nooit meer wat mis gaat.😉

  76. da silva zegt:

    Dit bedoelde ik.

  77. da silva zegt:

    Ja,ik weet het Wilma,maar gisteren lukte die smiley nog,eerst had ik deze 80 toen deze😯,die werkte en vanochtend werkte hij weer niet,zal ik nu deze 8o proberen?

  78. marer zegt:

    Indrukwekkend!😉

  79. da silva zegt:

    Deze🙄 lukt wel,maar die ben ik beu,dat weet je.

  80. da silva zegt:

    😉

  81. wilmamazone zegt:

    😯 😯 😯

    Kan ook aan wordpress liggen,doet wel vaker vreemde dingen.

  82. wilmamazone zegt:

    Ja vreemd hè, die sla ik óók automatisch over!

  83. da silva zegt:

    Nee,lag aan mij,ik zat te klooien😳

  84. da silva zegt:

    😈

  85. da silva zegt:

    Crypto zal wel blij met me zijn als ie terugkomt,kan gelijk weer puin gaan ruimen…

  86. wilmamazone zegt:

    Altijd een spatie ertussen, anders willen ze óók niet!

    Tis toch wat! Steeds koppie-koppie nodig voor een koppie.😕

  87. Marer zegt:

    Als je die dingen teveel gebruikt wordt het ook heel irritant. Als er een comment kwam met na elke zin zo’n knipperend geval kon je er zeker van zijn dat Angel zijn “moderatie licht” over iets liet schijnen.

    Dus DaSilva maak je niet druk. Hier worden je comments zonder “knippers” toch wel gewaardeerd.

  88. da silva zegt:

    Ik hou er ook helemaal niet van,bij de Tros hoef je maar op een knopje te drukken et voilá daar heb je d’r één maar ik kan het niet hebben dat het me hier met sommigen niet lukt,als ik het kan stop ik.

  89. CraftJoe zegt:

    Sorry :bloos:

    heb het verkeerde quote-commando gebruikt.

    [blockquote]
    tekst …. test
    [/blockquote]

  90. Met de pijltjestoetsen <<>> i.p.v. de haakjes gaat het lukken Joe

  91. Ik ben blij dat mensen hier in de comments niet in het rood gaan schreeuwen! Daarom maak ik ze er niet op opmerkzaam dat dit eventueel zou kunnen.
    Daar zou ik me namelijk groen en geel aan ergeren.

  92. marer zegt:

    Ik schreeuw zelfs niet zwart.
    Maar Crypto mag rood schreeuwen hoor, beter dan prikken.

  93. Da silva zegt:

    Yes!Yes!yes!
    Gelukt!

  94. Da silva zegt:

    Nog even oefenen

  95. Brt zegt:

    blockquote tr /blockquote

  96. Brt zegt:

    achachach..

  97. Da silva zegt:

    Yes,you can!

  98. jennyj0 zegt:

    Eh… ja?

  99. Brt zegt:

    Toch een beetje de wall of shame, dit hier..

  100. LOL

    Verwijdering van comments alleen na smeekbede.

  101. Brt zegt:

    Oh, Grote Crypto,
    Verlosser van het Water,
    Ontneemt ons deze vernederingen.

  102. Brt zegt:

    <a href="http://tinyurl.com/yb7sp3m/&quot;..Opdat het geheugen U vergeten zal.

  103. Brt zegt:

    damn it!
    <a href="http://tinyurl.com/yb7sp3m/&quot;..Opdat het geheugen U vergeten zal.

  104. Brt zegt:

    (nou krijg ik het wel een beetje warm, maar:)

    ..Opdat het geheugen U vergeten zal.

  105. wilmamazone zegt:

    @Brt

    Hoezo een béétje warm?!

    Ik kreeg als bijwerking de ene na de andere opvlieger. Das pas ’t echte werk!😳
    De oplossing/verlossing was voor mij een spiekbriefje bij de computer en een engelengeduld.

    Je krijgt in ieder geval alvast een 10 met een griffel voor jouw gevoel voor humor.

  106. Brt zegt:

    @wilmamazone:
    Bedankt!
    Pff.. Ik kreeg het zo warm dat zelfs mijn browser even uit moest.

  107. volare zegt:

    😯

  108. Hannelore zegt:

    Enlighten me, ik snap niets van die instructies. Wat betekent blockquote/blockquote? Welke toetsen moet ik gebruiken?

  109. wilmamazone zegt:

    Je begint met het haakje boven de komma, dan blockquote intikken en daarna het haakje sluiten boven de punt. Tekst invoeren en dan weer haakje openen, schuine streep onder het vraagteken, blockquote en haakje sluiten.
    Krijg je dus die mooie grijze vakjes.

  110. Hannelore zegt:

    Friends, Romans, Countrymen, lend me your ear

  111. Hannelore zegt:

    Is ie zo goed?

  112. wilmamazone zegt:

    Nog niet helemaal. op het laatst staat er 3 x blockquote sluiten i.p.v. 1x.

  113. JennyJo zegt:

    Ja, hij was goed, alleen had je 3 blockquotes op het eind, dat hoeft niet, eentje is genoeg. Een code afsluiten doe je bijna hetzelfde als openen, alleen zet je om de code af te sluiten die schuine streep erbij, na het haakje openen.

  114. Hannelore zegt:

    almost cut my hair

  115. Hannelore zegt:

    Dit is hem volgens mij.

  116. wilmamazone zegt:

    @ Hannelore

    Een 10 met een griffel en een zoen van de meester.

  117. Hannelore zegt:

    Joepie!!!!

Geef een reactie

