Sint Maarten.

Voordat ik het vergeet nog even een waarschuwing. U heeft tot vanavond de tijd géén inkopen te doen voor die vervelende blagen die bij u aan de deur komen aanbellen teneinde u met een xenos-lampion en een slordig, afgeraffeld en standaard liedje, u van uw snoep af willen helpen. Ik haat ze! Mijn buren zitten al jarenlang op 11-11 achter de bank; Met de lichten uit en de gordijnen dicht. Suikerterrorisme!

Omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen dat éne -twee of drie jarige- jongetje met die guitige blauwe oogjes die wél de ‘geest’ van St Maarten heeft teleur te stellen, heb ik vandaag toch weer ingeslagen; Mandarijnen en familiezakken Haribo snoepjes.

De ettertjes die met de bedoeling komen mij zo snel mogelijk te beroven van mijn suikerwaren krijgen een mandarijn (moet je die koppies eens zien!). Dat zeldzame oprechte kind krijgt van mij een familiezak E-nummers. Dat kind is voorgoed verpest.

One Response to Sint Maarten.

  1. Marer says:

    Ik hoef geen snoepgoed in te kopen.
    St. Maarten wordt in de regio waar ik woon (gelukkig) niet gevierd. 🙂

    Krijgen alleen de jongetjes met blauwe ogen iets?
    Dat riekt naar discriminatie!

Geef een reactie

