Even bijpraten.

Kijk eens op ons tellertje. Over de honderdduizend. Zegt niks. Maar toch.

Allemaal door u bij elkaar geklikt. Want of u nu van de VdtK c.q. quackwatch bent of u komt van Dokter Lutser, de Telegraaf, het Radarforum, Kankeractueelsite, BiCa of DCA- clubjes, u klikt.

Naast Wilma en JennyJo zijn ook Kees en Ton vaste bezoekers.

update: topcommenters!!!

Je moet een beetje bijblijven. Nietwaar?
De één reageert wel onsite de ander niet. Dat heeft zo voor een ieder z’n redenen. Nee, geen waardeoordelen vandaag; In eerste instantie is iedereen op zijn manier welkom.

Dat heeft wel consequenties. Hoewel u een groot compliment verdient door zelfregulerend op te treden tegen ongewenste, beledigende of bedreigende comments, kwam ik er niet onderuit actief te modereren.

Een troll is een raar fenomeen. Soms kan je ongelofelijk met ze lachen. Soms zijn ze een pain is the ass. Dat hoort bij een goede trol. Een weblog dat de aandacht trekt, trekt ook de trol aan. Wat dat betreft was ik vereerd. Ik hoop dat de trol net zo vereerd is. Ik hou hem/haar namelijk al een dikke twee maanden uit de comments.

Fan is m.i. geen trol. Fan heeft een moderatieingreep gekregen. Comments van Fan wil ik het liefst eerst lezen voordat ik ze plaats. Dat ga ik niet nóg een keer uitleggen.

To cut the crap nu even ter zake:

Topberichten?
(90 dagen)
Tros Radar sluit forum reguliere geneesk 5,723
Nog verser van de Pers 4,819
Verst van de pers. 4,685
Kees Braam; kankerhoaxer 3,414

U zoekt en vind mij:

cryptocheilus 2,759

of iemand anders…

marjolein bouwman 133 (met alle mogelijke lettercombinaties nog veel meer)
daniel van santen 67 (met alle mogelijke lettercombinaties nog veel meer)

De zoekterm ‘kees braam’ is een derde méér populair dan de zoekterm ‘ton claessen’.

Opvallend populair?

dikkereet 10
sarah palin naakt 8
(zo ongeveer 1x per tien dagen zoekt iemand dit op google en komt hier terecht….)

Pic’s or it didn’t happen? Hierrr. In het kader van de openheid…..I have no shame…

klikkerdeklik voor groter

klikkerdeklik voor groter

Nu eerst even de poll invullen:

Verdere vragen? In de comments. Ik ben ook benieuwd welke ik wel en niet ga beantwoorden.

update:

De Cryptolezer typt wat af. Doen we nog even snel de top-vijf commenters. Gewoon omdat het kan.

Vast geen verassing voor de vaste lezeTs. Op nummer één;
Wilma 2392 comments.

Verdere stamgasten:
Ed 786
Jenny ongeveer 900
Marer 390
Peter 1043
Cryptocheilus 403.
Da silva 182
(aantallen, ongeveer)
In totaal 7200 comments in 126 berichten.

8 Responses to Even bijpraten.

  1. Da Silva zegt:

    Wanneer mag de trol terugkomen?
    Ik vond het wel grappig.

    CryptoEdit: Je hebt nog geen 10% gezien….

  2. wilmamazone zegt:

    Proficiat Crippie en een stevige knuFF.

  3. Edward zegt:

    A hundred thousand?

    Not so bad, zou mijn bescheiden Chinese collega zeggen.

    Very good, klasse vriend!

  4. marer zegt:

    100.000! Wat een site!
    Toppie!

  5. Pingback: Crypto Nieuwjaarswens. « Cryptocheilus Weblog

  6. Da silva zegt:

    182 alweer?
    En dan heb ik me nog ingehouden de laatste tijd als het over een bepaald personage ging….
    Wanneer ben ik hier begonnen september ongeveer?
    Ik beloof dat het er volgend jaar véeél meer gaan worden!
    De zoekterm kees braam is een derde meer “populair” dan de zoekterm Ton Claessen moest het zijn zeker?
    Voor de rest heb ik me helemaal bescheurd toen ik las dat Braam zijn site in één adem genoemd wordt met de site van Ton Claessen en die van aartsvijand lees concurrent Simoncini maar genoeg over dit illustere trio….
    Happy new year en doe niets wat ik ook niet zou doen.

  7. cryptocheilus zegt:

    @ silva

    Wanneer ben ik hier begonnen september ongeveer?

    Het oudste comment wat ik van je kan vinden is deze:
    https://cryptocheilus.wordpress.com/2008/06/02/vers-van-de-pers-2/#comment-3356

    Augustus.

    Ik beloof dat het er volgend jaar véeél meer gaan worden!

    Hehehehe…

    Ik had al een vermoeden….

Geef een reactie

