Roept u maar.

Gespot. Bedrijfsauto:

wtf

klikkerdeklik voor grotere hele slechte foto.

U kunt ‘los’ in de comments.

Alvast ongezien de shook yang voor de mannelijke en de Hwabyeong voor de vrouwelijke (foto)soep en hoax-roepers…

4 Responses to Roept u maar.

  1. Da Silva says:

    Ik zie er niet meer in dan een soort van wasmachine met een (vaag,uiterst vaag)vrouw cq man-figuur waarvan je als man zijnde automatisch last krijgt van Shook Yang,heb ik nu last van Hwabyeong?

  2. cryptocheilus says:

    @ Silva:

    Het is inderdaad een opening van een wasmachine. Het figuur is echter een kindje van 1 1/2 a 2 jaar dat zijn/haar hoofd er in steekt….

    De foto is slecht…ik weet…

  3. Da silva says:

    Of ik ben kippig,ik met mijn dirty mind….nu zie ik het in 1 oogopslag.

  4. marer says:

    De verhoudingen wasmachine/kindje en auto kloppen van geen kant. Slechte foto, slecht in elkaar geknutseld.
    Over bedrijfsauto gespoken: Mijn schoonzoon kreeg het advies van de belastingdienst zijn nieuwe bedrijfsauto (busje met logo) niet teveel te wassen, anders gaat dat busje teveel op een privé auto lijken (???????). Leuk als je bij de klant voor de deur komt (met een vieze auto) om een offerte te maken.

Geef een reactie

