Waar is Crypto?

25 Responses to Waar is Crypto?

  1. Da silva zegt:

    Ik heb maar gestemd op “het is een complot”
    Vraag me niet waarom,zomaar een “hunch”.
    Kom maar weer gauwkes terug!

  2. marer zegt:

    @Da silva: natuurlijk kom je uit op een complot hier in dit wespennest.

    Tourtocht/wintersport met Ed: mocht ie willen
    Kom gauw weer terug: Hij is nooit weggeweest.
    Boeie/wie: Velen willen deze “verderfelijke”site niet eens kennen. Dus kennen ze hem maar al tegoed.

    Dus gewoon een complot, het smeden duurt effe.

  3. Edward zegt:

    Mooi dat Crypto naar wintersport is, voel ik aan mijn theewater. De sneeuw is werelds goed, beter kan niet. Iedereen hier de hartelijke groeten.

    Pfff.. een vraagje aan ervaren taxichauffeur Grootvader: waarom wanen de meeste bestuurders, inclusief ik, zich zo eigenwijs onkwetsbaar? Ten noorden van München, richting Nürnberg is een hoog heuvelgebiedje waar men altijd waarschuwt voor sneeuw etc. Wij waren erg vroeg voor de files uit, maar alleen dank zij het feit dat anderen al gecrasht waren, hield ik me voorbij de waarschuwingszone 30 km/uur meer in dan de voor mijn doen al zeer zeer voorzichtige 110 km/uur.

    Ik waande me veilig door mijn winterbanden, ESP en lage snelheid en vanaf Innsbruck neutrale wegenverkeersinfo. Het was ook maar -1,5 graad C. Wel was de vluchtstrook wat opvallend kristallijn witjes.

    Was al enkele crashes met veel zwaailichten gepasseerd, ooit zijn dan brandweer en politie “op”. Opeens reden we een km verder tussen gecrashte vrachtwagens aan beide zijden van de weg met erop gegleden PKW’s en hun glassplinters door… brrr, gelukkig geen gewonden in de puinhoop daar. Wel veel geschrokken mensen en schade. Veranderde toen later anderen van de heuvels af op de lange files ingleden…

    Maar dank zij minstens 4 crashes ging ik bliksemsnello een uur lang terug naar 80 km/uur. Voelde me heel klein en mazzelig. Wegenverkeersinfo actueel, dankzij brandweer met walkie talkies???? Al ruim een uur later waarschuwde men pas voor verraderlijke gladheid!!

    Intussen geanimeerde actuele blabla op de radio over evolutionair bepaalde met hersenscans aangetoonde verschil van bewust hongeronderdrukken waar jagende gestresste oermannen beter in waren dan in het hol zittende oervrouwen. Wat een geOH gezien het alarmerende gevaar!

    Tot die tijd af en toe sprankelende ideale damesstem: kommen sie gut zu Hause, gute Fahrt, tschüsz! Veel gecrashten met lichte schade zullen getandenknarst hebben. Waarom niet up-to-date pats-boem waarschuwen na on-line contact met brandweer ter plaatse? Waarom geen du-moment actie? Sliep iedereen nog om zes uur of is dit standaard? Kwam later zelfs traumahelicopter aan te pas toen iemand veel later te hard op de nog niet gemeldde lange files ingleed!

    Complot van autoschade herstel bedrijven met zich vervelende politie, chirurgen en brandweerlieden? Hihi. die complotters toch? Waarom denken zoveel mensen toch gezamelijk dat ze GELIJK hebben en stoppen ze dan met verder denken? Ook evolutionair bepaald: unsere Stamm ist besser und unsere Gotten sind die richtige also wir haben Recht und andersdenkenden sind verdarflich Slecht, ist so also punkt aus?

  4. wilmamazone zegt:

    Ha die Edward!
    Fijn dat je heelhuids terug bent, nu moet Crippie nog landen èn wie ik óók mis is Puma73/Ton.
    Na modemproblemen verscheen er één regeltje bij de Tros en daarna niets meer.
    Ik heb net weer geprobeerd om hem te mailen, maar kreeg alweer de melding terug dat mijn post niet bezorgd kon worden. Dus hoop ik van harte dat onze Ton dit leest en mijn ongerustheid wegneemt.

  5. wilmamazone zegt:

    Misschien wil Crippie ‘op den knietjes’ teruggesmeekt worden, maar waarmee?

    Is dit het goede sfeertje?:

    http://nl.youtube.com/watch?v=zLy9BFIhbRo&feature=channel

    Of toch maar beter zoiets?:

    http://nl.youtube.com/watch?v=j0ns8t9iQck

    Of is dit de juiste toon(als het kapsel weggedacht wordt)?:

    http://nl.youtube.com/watch?v=DwBirf4BWew

    Wie het weet mag het zeggen.

  6. marer zegt:

    @Edward; Gelukkig weer heelhuids thuis. Welkom in het wespennest!

    @Wilma: Ton/Puma wordt node gemist. Elke keer als “dwaze” Ton een bericht plaatst mis ik het in de grond borende commentaar betr. “kakkerlakken”.
    Ton/Puma als je dit leest; vlieg weer eens langs!

  7. jennyj0 zegt:

    Dacht vannacht nog aan je toen ik even niet slapen kon, Edward. Welkom terug!!

  8. wilmamazone zegt:

    @JJ

    Ja hallo!!!!!!!!!! Denk jij ’s nachts aan Edward????????
    En ik steeds maar denken dat je iets had met Crypto en hij met jou:

    https://cryptocheilus.wordpress.com/2008/05/17/voor-jenny/#more-39

    Als ie nou nog maar terugkomt.😦 Zucht…….!

  9. jennyj0 zegt:

    Nou, ik dacht alleen maar, waar zou Edward toch zijn.
    Laatst dacht ik ook, waar zou Crypto toch zijn.
    Als jij een tijdje weg zou zijn, zou ik dat denken, waar zou Wilma toch zijn. Geldt ook voor Marer en Da Silva. Ik heb gewoon iets met jullie allemaal!🙂

  10. marer zegt:

    @JJ: Als je ’s nachts gaat denken “Waar is dat zoodje van de kwakafonisten?”dan pas moet je zorgen gaan maken!

  11. jennyj0 zegt:

    Precies!

  12. wilmamazone zegt:

    @JJ

    Alweer: hallo!!!???
    Edward hád gezegd dattie weer ging jodelahitieten, ditmaal in de sneeuw.
    Wat ben je toch een warhoofd!😉

  13. jennyj0 zegt:

    Ik dacht dat Edward allang terug was van de wintersport. Dus ik wist dat er iets was met de wintersport en dat Edward daar iets mee te maken had.
    Dus het valt eigenlijk best nog mee vind ik zelf🙂

  14. marer zegt:

    JJ: Is ontkennen niet de eerste fase van verwarring? 😉 🙂 😉

  15. peter zegt:

    Het was hier gezellig tot 12.46 pm hoehoe!

  16. jennyj0 zegt:

    @ Marer,

    Als slachtoffer van de verwarring zijnde, kan ik daar natuurlijk helemaal niks zinnigs over zeggen!Haha!! O hemeltje, wat grappig…🙂

  17. Edward zegt:

    Ontmoette in Oostenrijk een dame uit Rotterdam, die het woord Amsterdam of Ajax niet uit haar mond kon laten komen, dat noemen ze in Rotterdam simpel “nultwintigers”. Vertelde haar dat Mokummers de Rotterdammers kakkerlakken noemen.

    Dus Marer… weet je uit welke hoek de kreet kakkerlakken komt.

    Overigens zijn kakkerlakken best lieve dieren, zitten best wel gentemen en dames tussen, enkele van mijn beste vrienden zijn kakkerlakken! Als je pas terug bent uit het buitenland zie je de benardheid van al die verwrongen scheldende figuren pas goed. In dat piepkleine moralistische landje, in het buitenland bekend voor hash, red light etc lopen erg veel moralisten rond. We waren dus wel vroeger grote slavenhandelaren!

    Bij gebrek aan argumenten proberen de alternatieve frusties voor hen beledigende dingen naar ons te noemen die ze zelf lullig zouden vinden zoals kakkerlak denk ik dan.

    Elke keer trouwens als ik hier zo iemand een antwoord gaf en/of vragen stelde, kreeg ik geen antwoord. Tsja, als je niet fatsoenlijk kunt argumenteren ben je gedoemd elke nepguru te geloven… gauw maar weer een koppie eikeltjesthee met een marillen borreltje nemen, voor ik morgen mijn dagelijkse werk = complotten bedenken en cashen voor big-pharma weer opneem. Even mijn alternatieve geitenwollen sokken insmeren met geitekaas (heeft U Edelziegekaas wel eens geroken?).

    Hoewel ook bij Big Pharma de kredietcrisis gaat toeslaan en mijn toelage minder wordt? Ach, paranoia is ongeneeslijk, ik heb nog nooit een dergelijk figuur als die scheldende man die nog steeds niet 1 genezen adres door bica heeft gegeven (de bange poeperd durft dit niet) en zijn peers iets zien temperen cq iets opsteken.

    Gauw maar weer vrijdag op TV naar de nieuwe Uri Geller kijken, lachuh!! Geef mij James Randi maar, die op grappige wijze die gladde Geller doorprikt, mag ik graag zien. Is de symphatieke Randi meer verderfelijk dan een pisgladde oplichter die de kluit belazert en staal ombuigt (ahum), tekeningen kan zien (aan mij hoela JJ toonde al dat dit via een spiegeltje gaat) en klokken weer aanzet (ja mijn zussie). Lachen toch met al die rare magic frusties!!

    Dames, don’t worry, ook Cripty is binnenkort weer uitgeskied.

  18. wilmamazone zegt:

    @Edward

    Het zal toch niet zo zijn, dat Crypto ergens langdurig voor pampus ligt omdat ie wat te diep aan die Edelziegekaas……………………………….?!

  19. marer zegt:

    @Edward: Ton/Puma haalt altijd uit naar de kwakafonisten met de stelling dat de criminele kwakzalver Simoncini nog geen kakkerlak heeft genezen met bica. Die crmineel S. heeft immers ook de dierproeven maar voor het gemak overgeslagen. Ik mis de korte krachtige verwijten van Ton/Puma wel. Het was direct duidelijk wat hij van b.v. Claessen vond.

  20. Edward zegt:

    Marer, Heel goed dat Ton Puma die Ton C. af en toe terug tikt.

    Bica volgt als een padvinder het patroon van elke genezingshype… het begint met out of the blue patsboem HELE groepen genezen!!!! Als simpele buger verwacht ik dan steeds meer knal patsboem genezingen, immers bica wordt steeds bekender en is immers volgens C. een krachtig en effectief middeltje, er is na alle wonderen mond op mond reclame, etc! Dus…..een soort AXE iedreen omt aanrennen effect…..

    Maar nee, de hype, het media offensief, de tamtam sterft zoals bij elke 1000 alternatieve kankerhypes langzaam weg. Ik voel aan de aardstralen om me heen dat dit ERGO uiteraard geen zuivere koffie of eikeltjesthee is.

    Na het overlijden van Marjolein is het helemaal doodstil rond de massa´s genezingen…niet zo raar, de sjeu is er af, en de koude kille realiteitsdouche grijpt om zich heen… Niet het moment om tamtam met honderden nieuwe gevallen aan te komen….

    Nog even en die C. valt volledig terug op het Gorter niveau, schat ik in. En alles ging mis dankzij ons slechterikjes, uiteraard, anders was nu half Nederland al genezen, ojee we komen in de hel, het nogal logische falen ligt 100% nooit aan het vuige bedrog van de terecht veroordeelde heilige nep/guru uit Gamorra country.

  21. grootvader zegt:

    Hier Grootvader vanuit het verre Nieuwendam.

    De vraag van Edward waarom bij het minste of geringste beetje vorst en sneeuw er zoveel ongelukken gebeuren toch zoals hij heeft ervaren.
    Ik denk dat er velen zijn die net als alternatieve “genezers” ook op de weg er maar het beste van hopen: “God geve de greep en de heilige Cristoffel helpt ons.
    De nuchtere regulier schuift voor het rijden met zijn voet over straat en voelt aan het sturen dat een weg glad is of begint te worden.
    De niet professionele maar nuchter denkende rijder heeft voor de zekerheid en voor weinig een buitentemperatuurmeter aangeschaft en gemonteerd,
    De amateur en de professionele blijft in slechte weersomstandigheden waarbij gladheid te verwachten is op de rechter weghelft en houdt nog ruimer afstand dan gewoonlijk want immers, de linker weghelft is in dat soort gevallen gevaarlijk glad.
    (en toch heb ik menig vrachtwagen en PCHoofdtractor daar hard overheen zien scheuren.)

    De waarheid gebied mij te zeggen dat een ongeluk met schade mij zou ruïneren qua kosten gezien het inkomen wat ik tijdenlang had.
    Inmiddels ook de leeftijd bereikt dat ik niet zo nodig die vlotracende taxichauffeur hoeft te zijn.
    De tijd dat ik als bijnaam ‘de vliegende schotel’ had ligt al ruim 40 jaar achter mij.
    Toch worden de ritten die ik doe binnen de aangegeven tijdstippen uitgevoerd.
    Ach,fietsen verleer je ook niet zo gauw.
    Tot eind december dit jaar en dan echt van mijn pensioen genieten.
    Ik heb nu al bereikt wat ik wilde bereiken, meer hoeft niet, hoewel: “Zwemmen in het geld hoeft niet maar pootjebaden is wel lekker”.
    Jammer dat je van dat muntgeld zulke vieze voeten krijgt.

    met de allerbeste wensen voor mijn digitale vrienden !!!!!!!!!

    Grootvader

  22. Edward zegt:

    Grappig grootvader, bij het laatste ongeluk hing een vrachtwagen links tegen de vangrails en een PC-HoofdTractor met 4 wheels zat er tegenaan. Vlak ervoor een vrachtwagen rechts van de weg en een VW Golf ondanks ESP er tegenop. En alles Duits, dus ondanks de winterbanden.

    Als UFO die alles maar mooi doorstaan heeft wens ik je de beste tijd van je leven na je pensionering toe! En geld? Een collega van me werd in 18 maanden miljonair met antiekhandel nadat ie ontslag nam op het juiste moment in de juiste tijd. Die zei altijd: Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld.

  23. Pingback: Broer « Cryptocheilus Weblog

  24. jennyj0 zegt:

    Wat fijn, Crypto is er weer🙂

Geef een reactie

