Broer

De ski’s weer op zolder, de dakkoffer en winterbanden in de garage en de dubbelgevoerde kleding in de berging. Even het eigen blog en dat van Lutser checken.

Dokter Lutser maakte zich al druk om z’n ‘kleine’ broertje. Bertje doet een slag in de lucht. Niks griep Bertje. Ook geen stukjes mais in de peop. Winterslaapje, schoonheidsslaapje, noem het hoe je wilt. Tijd voor een beetje research en bezinning. Zou jij ook eens moeten doen.

Toch was het even wachten op de eerste echte fan in de poll. Voor jou dan: Daarissieweer! Rough and unpolluted. As always.

De rest van de bezoekers maakt zich geen zorgen. Die lullen de panelen gewoon vol. En blijven komen overigens.

Dokter Lutser zich beklaagt zich over zijn noteringen in de charts van bijvoorbeeld Twingly.

Kijk dan eens even naar twaalf pagina’s kwaliteitsliteratuur! in tegenstelling tot vier schamele vermeldingen.. Ergens, vraag mij niet waar of waarom, legt hij de link niet en doet dikke boehoe en huilie terwijl hij beter had moeten weten. Hij is immers de internetautist.

Linken is gunnen. Linken is meetellen Bert.

Ook gelezen:

De paar duizend bezoekers die dagelijks dokter Lutser consulteren tellen gewoon mee.

Tuurlijk. But. Onzin.Grootspraak. Pics or it didn’t happen. Zoiets maar dan van Bert. Kom maar door met die info.

Last but not least: Encoded message to Lutser:

De stoel is mooi hoor, maar we willen toch allemaal weten wie er in zit.

Ik herhaal:

De stoel is mooi, maar we willen toch allemaal weten wie er in zit.

Fittie? Met Lutser? Welnee. Gewoon een tikkie over de vingertjes voor Bert. No hard feelings…..Leermomentje voor hem. In dit stukje staan al weer twee links naar zijn schrijfsels…

Capice? Bert?

Je broertje….

3 Responses to Broer

  1. Da siilva zegt:

    Moet ik weer de eerste zijn?
    Welcome back Crypto,we hebben je gemist (al zullen die anderen dat nooit toegeven)…

  2. wilmamazone zegt:

    @Da Silva

    Waarom enthausiast een welkom terug? Omdat we proefondervindelijk hebben moeten vaststellen dat hij weg was en bleef, net als een hele tijd in augustus?
    Edward meldde kort en krachtig dat hij tot 27 januari vakantie had en op wintersport ging. Kijk dat is duidelijk en wel zo netjes.
    Ik heb vanalles gevoeld toen de afwezigheid van Crypto bleef duren, van bezorgdheid via irritatie naar kwaadheid en weer terug. Er was gisteren een gevoel van opluchting toen hij weer aanwezig bleek, maar wat zou ik die bulles graag eerst een flinke trap onder zijn kont geven onder het roepen van op zijn minst gvd- nondedju!!

    Ik heb namelijk een tik, ik kan er niet tegen als mensen zomaar in het niets verdwijnen. Daar word ik onzeker, verdrietig en down van, sla grotendeels dicht.
    Als Crypto b.v. volgende week zou melden dat ie afwezig blijft tot na de Pasen, geen enkel probleem. Voor de rest hoef ik dan echt niets te weten.

    Hoe het zo komt?
    Mijn man ging weliswaar niet zonder iets te zeggen de deur uit op die ene dag, maar hij kwam nooit meer terug. Omdat hij betrokken was bij een explosie heeft hij niet opgebaard gelegen, wat het verwerken extra moeilijk maakte.
    Hij verdween in het niets.
    Toen mijn dochter wat ouder was en nog thuis woonde kon ze echt wel gaan en staan waar ze wilde, als…………ze maar even belde als het wat later werd of plannen veranderden, als ik maar ongeveer wist waar ze was, dan had ik rust.

    Moet ik nou óók nog met punt en komma uit gaan leggen, dat die tik alléén maar gaat tikken bij mensen waar ik iets om geef of wat?!

    Dat die Cheilus mooi op het dak gaat zitten of op de pot!
    Ammehoela welcome back, die mag blij zijn dat wij niet vertrokken zijn.
    (Ff stoere taal)
    Het kan mij allemaal geen donder schelen hoor!
    Was Crypto weg?! Nou daar heb ik niets van geweten/gemerkt hoor!!

  3. da silva zegt:

    @ Wilma
    Knuffel en je hebt groot gelijk,een schop onder zijn hol moet hij hebben!

Geef een reactie

