Noorse Minister kwaklover..

In navolging van het raadplaatje dan maar even het hele verhaal.

De Noorse minister van Gezonheid, Bjarne Håkon Hanssen, heeft zijn zoontje telefonisch laten ‘healen’ door Snåsa-medicijnman Joralf Gjerstad.

Snåsamannen kurerte min sønn
De 83-jarige heeft met slechts zijn ‘warme handen’ en een telefoon inmiddels zo’n 50.000 Noren genezen.

Noorse wetenschappers maken zich ernstig zorgen

De zorg van de wetenschappers is niet ongegrond nu gebleken is dat zelfs enkele huisartsen naar de Snåsaman doorverwijzen.

James Randi heeft op zijn beurt de Snåsaman uitgenodigd om het miljoen op te komen halen. Zie ook hierrr

Verder kunt u het artikel in de Telegraaf hierover lezen, waarbij u dan vooral op de reacties moet letten.

18 Responses to Noorse Minister kwaklover..

  1. cryptocheilus zegt:

    Onze eigen minister Maxime Verhagen die Twittert

    “Via de chiropractor naar de kamer voor beantwoording mondelinge vragen. Kunnen ze zien dat ik een rechte rug heb”

    zou vooral dit even moeten lezen:

    Complicaties van chiropraxiebehandeling zijn zeldzaam, maar kunnen ernstig zijn en, zeker als het een behandeling van de nek betreft, in uitzonderlijke gevallen zelfs fataal verlopen. Het nut van chiropraxiebehandeling is nog niet overtuigend aangetoond. Daarom zou een chiropraxiebehandeling met cervicale manipulatie volgens ons niet moeten worden geadviseerd.

  2. Da silva zegt:

    Dan ben ik hééél goed weggekomen,maar ik heb ook een goede Chiropractor,dat scheelt.

  3. jennyj0 zegt:

    Hoe weet je of een chiropractor goed is?

  4. cryptocheilus zegt:

    Als ie niet aan je nek zit?

  5. jennyj0 zegt:

    Oh.
    En verder ook nergens aan?

  6. marer zegt:

    Waar de chiropractor aan mag zitten wordt bepaald door de verhouding die je met hem hebt.🙂

    En die Noorse bejaarde met die warme handen (zelfs door de telefoon heen), dat is een kwestie van gewoon geloven. Gewoon weer de spirituele behoefte tussen de oren.
    En reken maar dat hij wat donaties naar binnen harkt!

  7. Da silva zegt:

    Mijn Chiropractor is vrouwelijk (dit om alle twijfel wat dat bereft weg te nemen)en nee,ik ben niet gee!
    Tja,hoe herken je een goede Chiropractor?
    Moet in ieder geval aangesloten zijn bij de N.C.A.
    Hier te controleren
    http://www.chiropractie.nl/infotype/gis/view.asp?objectID=370
    Toen ik bij haar kwam heeft zij alle foto’s en scans van het ziekenhuis opgevraagd,die samen met mij bekeken en uitgelegd wat zij ging doen en hoeveel kans van slagen ik had.
    Als ik na 2 behandelingen geen resultaat bemerkte zou de behandeling niet voortgezet worden…
    Ik had een dubbele Hernia en was na 6 behandelingen klachtenvrij.
    Een paar maanden later kreeg ik weer iets van rugpijn,ben gelijk teruggegaan,na 1 behandeling was het weer verholpen.
    Dit is 13 jaar geleden,ik ben nog steeds klachtenvrij.
    Mijn dochter is ook eens geweest maar die is zo geschrokken van de doofheid in haar benen (zij kon een dag na de behandeling niet goed lopen) dat zij nooit meer terug geweest is.
    Binnenkort gaat zij toch maar weer eens terug.
    Ik ben er tevreden over,het heeft mij een operatie bespaard,ik had n.l. al 2 rustkuren achter de rug en het advies was opereren.

  8. ferdinand zegt:

    er is iemand op geld uit

  9. jennyj0 zegt:

    Dag Ferdinand.

  10. jennyj0 zegt:

    Rustkuren lijken mij wel wat. Die krijg ik nooit voorgeschreven.😦

  11. Da silva zegt:

    http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/02/karadzic_geneest_kiespijn_zang.html
    ‘Karadzic geneest kiespijn zangeres’

    Radovan Karadzic kan kiespijn genezen door handoplegging. Dit zegt althans de Macedonische zangeres Sonja Tarculovska die onlangs haar man Johan opzocht in de gevangenis van het Joegoslavië-Tribunaal in Scheveningen.

    De voormalige Bosnisch-Servische president Karadzic werd in juli vorig jaar na een jarenlange zoektocht opgepakt in Belgrado. Hij leefde daar onder de valse naam dr. Dragan Dabic ‘vermomd’ achter een baard en was actief als alternatief geneesheer. Na zijn arrestatie en overbrenging naar Nederland heeft hij ook in de gevangenis herhaaldelijk aangeboden mensen te helpen met zijn bio-energie.

    Pijn

    “Doctor Karadzic legde zijn hand waar ik pijn voelde, en hield hem daar vijf minuten”, aldus Tarculovska volgens de nieuwssite Balkan Insight. “Het is geen grap. In vijf minuten verdween alle pijn.”
    Nou,dat maakt al zijn misdaden weer goed,geweldige man!

  12. wilmamazone zegt:

    Geplaatst(Tros) op 12 Feb 2009 08:29 door Da silva
    de bovenstaande link van 8:24am

    Quote van Tullio Fan:

    Hoe meer van deze positieve berichten de wereld in hoe beter het is voor de alternatieve tak van de geneeskunde.

    Reactie van Silva:

    Ik heb mijn bijdrage voor vandaag wel geleverd dacht ik zo.

    ROTFL😀

  13. Anne zegt:

    Heeft iemand enige idee wat het emailadres zou kunnen
    zijn van Joralf Gjierstadt. Ik kan het helaas nergens
    vinden.

  14. cryptocheilus zegt:

    Lieve Anne,

    Sorry voor de late reactie.

    Ik heb begrepen dat je hem beter kan bellen…

    http://www.nettkatalogen.no/telefonkatalog/

  15. Edward zegt:

    Quote van Tullio Fan: hoe meer van deze positieve berichten de wereld in hoe beter het is voor de alternatieve tak van de geneeskunde.

    Aha, nu snapt ik het dat Diamental niet-positieve berichten verwijdert, je verbetert alles met alléén positieve berichten. Gaat ie:

    Die Bush was goed bezig, want hij bezorgde vele mensen hoog-technisch werk in de wapenindustrie. Altijd handig als ooit aliens ons aanvallen.

    Mooi dat die Adolf Hitler een fraai autobahnennet in Duitsland heeft aangelegd. Profiteren we mooi van als we naar de wintersport rijden!

    Die Mugabe van 80+ en Berlusconi van 70+ tonen maar weer aan dat je de oudjes ook nog aardig wat schade sorry vooruitgang kunnen aanrichten sorry verzorgen.

    Tullio Cimonsini deed de aandeeltjes bica maar mooi stijgen, altijd handig tijdens de kredietcrisis.

    Heroine, LSD en cocaine zijn mooi natuurproducten en mogen dan natuurlijk verkocht worden in de reformwinkel.

    Opwarming van de aarde is positief, want dan zijn er minder brandstoffen nodig om ons warm te houden.

    Zegt mijn ega: wat doe jij nou, je straalt helemaal, ik zie een gouden cirkel boven je hoofd. Ja zeg ik: ik heb “The Secret” ontdekt, alleen positieve berichten de wereld in sturen!!

    Ze las mee en zei, ja slimbo, maar geen positieve ONZIN berichten natuurlijk, want dat is negatief!!!

    Aie, wat nu? Hoe leg ik dit Van en Diamantje nu weer uit?

  16. jennyj0 zegt:

    Fan stelt ons nooit teleur, elke keer weer laat ze ondubbelzinnig zien hoe verschrikkelijk stom ze is.

  17. jennyj0 zegt:

    Dorinne bij mw. Mental wil ook liever dood dan operatie. Nou, gaat wel lukken hoor mw. Dorinn, als je maar precies aan het dieet van Chinese Tim houdt en er vooral niks reguliers bij doet.

    Ook mw. Dorinne verbaast zich over de tegenwerking die je krijgt als je zo’n keuze maakt. Ja, raar he, dat kinderen het niet toejuichen als hun moeder een keuze maakt die voor 99,9% leidt tot een gruwelijke dood; raar dat partners je niet volledig ondersteunen bij zo’n uitgerekt zelfmoordtraject. Als ze van je houden, steunen ze je toch gewoon daarin? Dat is toch ware liefde? Zou je zelf toch ook doen?

    En allemaal omdat ze te bescheten zijn om een operatie te ondergaan. Ze klagen dat ze geen respect krijgen, deze dames. Ik vraag me af waarvoor ze eigenlijk respect willen. Omdat ze er zo goed in zijn om hun kop in het zand te steken en hun nabestaanden met de shit te laten zitten? Sinds wanneer verdient zoiets respect??

  18. cryptocheilus zegt:

    Doet ze hier al een tijdje niet. Is wel ‘vaste klant’.

Geef een reactie

