Raadplaatje

fullscreen20capture2020_10_2008200446162

Wie is het en waarom is hij in het nieuws?

Update: Tip 1

15 Responses to Raadplaatje

  1. cryptocheilus zegt:

    Tip?

  2. jennyj0 zegt:

    Ja, ik heb echt geen flauw idee hoewel hij me wel bekend voor komt.

  3. wilmamazone zegt:

    Die komt vast niet uit Noorwegen, de alpino wijst m.i. op Frankrijk of Italië.
    Gewoon uit de losse pols gok ik op de standvastige italiaanse president Napoti-en-nog-wat in vrijetijdskleding.

    -CryptoEdit: Echt wel een Noor-

  4. jennyj0 zegt:

    Opa van een schaatser.

  5. wilmamazone zegt:

    Opa van Harvard Bokko?

  6. marer zegt:

    Oud schaatser Hjalmar Andersen?

  7. wilmamazone zegt:

    De Noorse minister van Gezondheidszaken heeft bekendgemaakt dat hij is geholpen door een medicijnman die met zijn ‘warme handen’ mensen zou genezen. De zaak zorgt voor grote ophef in Noorwegen.

    De 83-jarige Joralf Gjerstad zou via zijn telefoon inmiddels zo’n 50.000 mensen hebben genezen. De minister Bjarne Håkon Hanssen maakte gebruik van de diensten van de alternatieve genezer voor zijn zoontje, die vanaf zijn geboorte last van buikkrampen had en onafgebroken huilde. In de krant Verdens Gang vertelde de minister dat hij wanhopig was omdat artsen hem niet konden helpen. Tien minuten na het gesprek zou het jongetje onafgebroken winden hebben gelaten. Daarna sliep het kind achttien uur aan een stuk.

    Wetenschappers zijn woedend over de bekentenis van de minister. Kristian Gundersen, professor in de biologie, stelt dat de minister een voorbeeldfunctie heeft. “Iedereen maakt weleens iets onverklaarbaars mee, maar als minister moet je dat niet rondvertellen. Het lijkt nu alsof de overheid alternatieve geneeskunde een geaccepteerd aleternatief vindt.”

    Isset die 83-jarige Joralf Gjerstad?

  8. jennyj0 zegt:

    Ja, die is het. Goed zeg, Wilma!

  9. wilmamazone zegt:

    Èn een foto als bewijs: http://www.vl.no/protokoll/article4086102.ece

    Joralf Gjerstad sies å ha helbredende evner. Har du opplevd noe med ham eller andre «mirakelmenn»?

    Del din mirakelhistorie
    Har du opplevd mirakuløs helbredelse gjennom Snåsamannen eller andre?

  10. wilmamazone zegt:

    Eerlijkheidshalve:

    Met dank aan Tullio Fan, die bij de Tros:
    -Geplaatst op 11 Feb 2009 12:03 door Tullio fan-
    de link naar Noorwegen plaatste.

    Ze heeft daar weer een bericht geproduceerd waar ik verder van harte helemaal voor bedank.

  11. Pingback: Noorse Minister kwaklover.. « Cryptocheilus Weblog

  12. jennyj0 zegt:

    Ik ga niet eens meer lezen wat dat mens schrijft, het is toch altijd dezelfde ophitserij.

  13. empee zegt:

    Is het niet toevallig dat de meeste mensen meteen denken dat hij hier rijk door geworden is? De waarheid is dat deze man NOOIT geld aangenomen heeft voor zijn geneeskrachtige telefoontjes en daden. Ik ken zelf verschillende mensen die soortgelijke verhalen kunnen vertellen als de noorse minister. Iedereen moet maar denken wat hij wil, maar ik ben overtuigd dat hij velen heeft kunnen helpen.

  14. jennyj0 zegt:

    Geen geld voor aangenomen? Wat een sukkel zeg.

  15. grootvader zegt:

    Het verhaal doet mij terugdenken aan Cap d’Agde, alweer vele jaren geleden.
    Ouders van een jochie van 4 jaar waren erg blij dat ik met dat knulletje wat optrok want vanaf de geboorte af heeft dat knulletje nooit anders gedaan dan janken.
    Het was zo erg dat dit jochie soms alleen in een ziekenhuis werd opgenomen om de ouders wat rust te geven en soms de moeder opgenomen om haar weer wat tot rust te kunnen laten komen.

    En,verdomd als het niet waar is; vanaf het moment dat ik mij met dit knulletje ging bemoeien werd hij rustig en sliep zelfs ’s nachts behoorlijk door!

    En Oj, heb ik mij laten voorstaan op bijzondere gaven?
    Als nuchter mens heb ik alleen maar gedacht dat er omstandigheden waren op dat specifieke moment die maakte dat ik, met een totaal ander karakter dan die ouders en totaal onbekend op dat moment met de voorgeschiedenis en met een totaal andere vorm van aandacht het jochie zijn voorgeschiedenis een beetje deed vergeten.
    Ik ben géén goeroe,te nuchter voor de kwakzalverij.

    Maar…………….. wie geloofd in mijn gave die mag geld storten op rekening; xxxxxxx t.n.v. grootvader.

Geef een reactie

