Raadplaat.

doktertje,doktertje aan de wand

Maar wie is het en waarom is hij in het nieuws?

16 Responses to Raadplaat.

  1. wilmamazone zegt:

    http://pfizer.com/home/

    Heeft hier wat mee te maken, maar ik heb het wie en waarom nog niet gevonden.
    Zo nu eerst ff pauze en de laatste banaan van de vorige halve tros opeten.

    Het is met 100% zekerheid niet Kees Braam, die toch doktertje speelt al zegt hij steeds…….juist ja!

  2. wilmamazone zegt:

    Gokje uit losse pols:

    Een amerikaanse wetenschapper die blij is dat Obama deze week groen licht heeft gegeven aan de uitbreiding van stamcelonderzoek dat door Dubbeljoe was stopgezet.

    Nou echt pauze.😉

  3. marer zegt:

    De “prijzen” staan niet in verhouding tot het vinden van het antwoord. En persoonlijk houd ik niet van mannen met een snor.
    Dus ik zie van deelname af.🙂

  4. wilmamazone zegt:

    Goh….ik heb ook echt niks met snor,-en/of baardmansen en praat me al helemaal niet van de prijzenpot hier!
    Er wordt hierboven zelfs geen prijs meer aangeboden. Als smoes zal de kredietcrisis wel op tafel, wedden?

  5. Pingback: Scott Reuben Pfizervriend. « Cryptocheilus Weblog

  6. da silva zegt:

    @ Wilma
    Dat http://pfizer.com/home/ had ik ook gevonden met de knop eigenschappen maar ik dacht laat ik dat maar niet zeggen,heeft ie toch geen erg in….
    Heb jij je bananen opgegeten???

  7. wilmamazone zegt:

    Oh….ik had gewoon per ongeluk op de foto van snorremans geklikt.
    Dacht ook:’Daar heeft ie hopelijk geen erg in’,maar erbij:’Een halve tros bananen is nooit weg!’

  8. marer zegt:

    Eén hele trilbanaan ook niet?

  9. da silva zegt:

    @ Marer
    A dirty mind is a joy for ever!

  10. wilmamazone zegt:

    Silva, ik heb hier al eens een heuse trilbanaan gewonnen met een prijsvraag, daar heeft Marer het over.
    Sindsdien is iedereen nieuwsgierig, maar ik vind het op dit moment voldoende om te veklappen dat ik maat 37 in mijn schoenen heb.

  11. wilmamazone zegt:

    Hier staat een gedeelte van het bewijs:

    https://cryptocheilus.wordpress.com/2008/07/02/strategie/#comment-2385

    De link naar de trilbananenfoto doetutniemeer.😦

  12. cryptocheilus zegt:

    Slager, heeft u ook varkenspootjes?

    Ja hoor.

    Wat zal dat dan moeilijk lopen!!!

    —–

    Wilma heeft u ook een banaan in uw schoen?

    Ja hoor!!

    Wat is dat dan moeilijk klaarkomen!!

  13. wilmamazone zegt:

    Hallo…weet jij veel wat ik allemaal op mijn sloffen doe!

  14. cryptocheilus zegt:

    Huh?

  15. cryptocheilus zegt:

    *kuch*

  16. wilmamazone zegt:

    :mrgreen:

Geef een reactie

