Verzin een onderschrift.

18 Responses to Verzin een onderschrift.

  1. cryptocheilus zegt:

    Vrijdag de dertiende?

    Not for me!

  2. da silva zegt:

    Zij denkt “zou hij dit bedoelen als hij zegt:je kop zuigt”?

  3. cryptocheilus zegt:

    Ondanks pogingen van Wouter Bos de premier op andere gedachten te brengen, nog geen vooruitgang in het krisisoverleg.

  4. wilmamazone zegt:

    Kontlikker

  5. wilmamazone zegt:

    Dit is niet voor de kat zijn kont.

  6. marer zegt:

    Hij zegt: “niet doen hoor” hijg, hijg “Ik vind het zo lekker”

    Zij is toch die met die roze halsband? Of zijn het twee van hetzelfde geslacht?

  7. Edward zegt:

    Die hond is geen lickspittle…

  8. da silva zegt:

    Zo,eerst schoonmaken en dan pas sex….
    Ooit genitiale wratten bij een hond gezien?

  9. cryptocheilus zegt:

    Spitbull

  10. wilmamazone zegt:

    Altijd op z’n hondjes is zóóóóóóóóóóóóóóóó saai!

  11. Edward zegt:

    je t’aime… mois non plus…

  12. Edward zegt:

    De gay parade voor dieren zag er weer gelikt uit..

  13. cryptocheilus zegt:

    (G)een hondeleven hebben.

    Bij kleine hapjes leert men een hond eten.

  14. cryptocheilus zegt:

    Ik zie dat de opdracht veranderd is:
    http://twitter.com/klutser/statuses/1323495303

  15. cryptocheilus zegt:

    Mmmkay:

    klutser likt zich in bij Crypto. (Als ie er maar geen vieze smaak aan over houdt).

  16. cryptocheilus zegt:

    of haartjes in z’n bek

  17. grootvader zegt:

    Met wie ben jij vreemd gegaan?

    Grand-pere

  18. Edward zegt:

    9:16 Opdracht veranderd: bedenk een kwetsend onderschrift. Maar de media staan het hele jaar toch al vol met kwetsende teksten of tonen die op TV?? Waarom er dan nog eentje erbij?

    Je moet je niet láten kwetsen. De kwetser zegt meer over zichzelf als over zijn doelwit. Als ik zie dat een figuur ons een rattennest noemt, dan lach ik in mijn vuistje, zegt namelijk ALLES over die persoon… Ga zo door denk ik dan, de frustratie spat eraf dat er niet met heldere argumenten kan worden gescoord, dus dan maar zwart maken of proberen te destabiliseren door proberen te kwetsen, hihi, alsof ik me dan door iemand die een Italiaanse nepkwak niet kan ontmaskeren en ook nog eens aan zijn overduidelijke oplichterslippen hangt zal laten opfokken?

    OK, eentje dan. Hoe is die WWK bijeenkomst afgelopen? Of heb ik weer eens enkele mensheid reddende supergenezingen gemist?

Geef een reactie

