Roept u maar.

—-


————–

Voor Ed:

Zegt de een tegen de ander…..

For the ladies…


Uitsmijter:

U kunt weer ‘los’ in de comments.

6 Responses to Roept u maar.

  1. cryptocheilus says:

    Nah.
    Dit soort topics doe ik niet meer.

    Overkill?

  2. wilmamazone says:

    Een beetje wel ja.
    Ik heb niet altijd overal tijd voor/zin in.

    Bij foto 1 had ik wel al iets in mijn hoofd.

    Wat zegt ie?
    A) Tatata!!!.. wat vind je van mijn nieuwe zwembroek?
    B) Zie je nou wel dat wat ze over ons vertellen ècht waar is!?
    C) Ook hier geen haartje meer te bekennen, geweldig hè?

  3. wilmamazone says:

    De 3 katten:

    ‘Gadsamme is het héél ècht waar dat wij altijd op onze pootjes terecht komen?’

  4. wilmamazone says:

    De deegroller:

    Hallo..sinds wanneer staan wij met de schoenen op het schone aanrecht?!!

  5. wilmamazone says:

    Jongetje:

    Ff loeren:
    ‘Me moeder zei dat een meisje daar wat had, maar ik zou niet weten wat.’

  6. wilmamazone says:

    Zegt de een tegen de ander:

    ‘Niks ervan, ik ga voor de duivel niet samen met jou naar de plee.’

Geef een reactie

