10.000 comments

Weer een mijlpaal.

Wat kunt U schrijven zeg. U ouwehoert wat af met elkaar. Vandaag of morgen mag ik het 10.000-ste comment verwelkomen.

Update: Heb ik natuurlijk weer. Vergeet ik opa in de poll.

9 Responses to 10.000 comments

  1. wilmamazone zegt:

    Het zou mij niet verbazen als dit ‘m is, die 10.000ste!
    Wat is eigenlijk DE prijs of is het ook hier kredietcrisis?

  2. wilmamazone zegt:

    Nog een lootje trekken:

    Vertel me maar niet hoeveel van die 10.000 stuks van mij zijn.
    Voel al aan mijn water dat de kans groot is…..juist ja! (Ouwehoer nummer 1.)

    De verzachtende omstandigheid is dan wel dat ik grotendeels het nieuws doe, das al vanaf het begin mijn hoekje. ‘Vers van de pers’ weet-je-nog?
    Mijn idee, niks nie van die Cryptobulles, die kreeg er een idee van.

    *kletst zich eruit*

  3. grootvader zegt:

    Lieve Wilma,

    Op het Trosforum was Fan,weliswaar met veel kopiëren/plakken ook veel op vooral dat forum zichtbaar.
    Gelukkig waren jouw stukjes heel wat beter te pruimen.
    Vooral waar je op een verstandige manier weerwerk leverde aan die kwakjuichers.
    En zichtbaar met succes want op dit Cryptoforum is die Fan heel wat minder aanwezig.
    Dit komt zeer waarschijnlijk door het deskundige afserveren.
    Mocht jij die 10.000ste zijn dan heb je van mij een rijstevlaai tegoed.
    Dus veel schrijven want deze aanbieding vervalt na mijn heenreis naar het warme zuiden.

    Overigens vergeet ik ook mijn andere digitale vrienden natuurlijk niet maar Wilma en Jennyjo hebben nu eenmaal een extra plekje in mijn hart.

    Met warme groeten van………
    ach ja, natuurlijk Grootvader

    CryptoEdit: Feli grootvader. Je bent de tienduizendste.

  4. jennyj0 zegt:

    xxx🙂

  5. wilmamazone zegt:

    Grootvader ………hoe moet ik dat nou tactvol zeggen……tja……:oops:…..nou het moet maar:
    Ik vind rijstevlaai viebahhéélafschuwelijkbijnahetviestsmerigstedat er bestaat
    Alleen bloemkool met zo’n smerig wit sausje is nog erger.

    Maar ik vind het toch héél lief van je.
    Mag je ‘m zelf opeten, pak ik wat anders.

  6. wilmamazone zegt:

    Oh, wat vind ik dat leuk.
    Gefeliciteerd unsere Alte!

    Èn ik ben definitief van DE viesbah verlost, das ook mooi meegenomen!:mrgreen:
    De rollen zijn nu omgedraaid, dus Grootvader/Ronald als rijstevlaai jouw favoriet is zorg ik daarvoor.
    Met slagroom en chocoladevlokken of naturel?

  7. grootvader zegt:

    Lieve mensen,
    Ik die 10.000ste? ‘k Ga er gewoon van blozen.
    Krijg zelf ineens zin in een Limburgse vlaai die ik trouwens zelf hier in de buurt kan kopen.
    En………. ik doe het ook!
    Laat ik mij maar eens zelf trakteren!
    Voor Crypto en alle anderen virtueel een punt.
    Gezondheid!

    P.s. Ik heb in Epen toch een lekkere rijstevlaai (met slagroom en vruchten) gekocht ,gegeten en heel lekker gevonden.
    Maar ik zal dan maar op Wilma’s verzoek een andere soort kopen.

    Met de warme groeten van Grootvader (die even vakantie heeft.)

  8. wilmamazone zegt:

    Zorg ik nu maar voor het blozen dan:

    Grootvader bloost van genoegen:😳

  9. jennyj0 zegt:

    Warme groeten terug en klapzoenen!

Geef een reactie

