Gratis bier.

Man: Ik wil wedden dat ik mijn hoofd 20 minuten in een emmer water kan steken zonder hem er uit te halen. Als ik win mag ik de hele avond gratis drinken. Zo niet, betaal ik voor iedereen hier de consumpties.

Barkeeper: [pakt emmer] Deal! Dat wil ik zien.

Man: [trekt t-shirt uit]



5 Responses to Gratis bier.

  1. wilmamazone zegt:

    Jezusmariajozefonzelieveheerenallenietgevallenengelenindenhemel! 😯

  2. iemand zegt:

    Heb 1 seconde gekeken, maar daarna video uit gedaan. Ben geen chirurg gelukkig. Kan hier niet goed tegen!

    Weet je wat ik op internet vond?

    TE KOOP:
    multi-wave oscillator

    http://www.multiwaveoscillator.nl/

  3. peter zegt:

    @ iemand

    De rolstoel is mijn favoriet!

  4. iemand zegt:

    Dit is geen rolstoel, dit is een:

    Multiwave Oscillator met Lakhovsky antennes

    Gevonden via iocob.nl

Geef een reactie

