Dokter Lutser is terug !!!11EINZ

Onze broeder Bert heeft natuurlijk niet stil gezeten. U was hem wel een beetje kwijt maar hij was niet weg. Ondertussen is Dokterlutser.nl onderwerp geweest van een vijandige overname. De hele site is gehackt (ik verzin het niet hoor) en is te bewonderen op en ander adres.
Op slinkse wijze is uw Crypto achter de nieuwe woonplaats van ons aller gekomen en geeft hij u ook nog even het adress -dubbel s- van de nieuwe kartonnen doos waar Bert nu in verblijft.

Kunt u daar zijn pogingen tot het verrijken van het medisch Dunglisch bekijken.

Het pand met de oude ‘failliete’ boedel vindt u hierrrr. De new cardboard box van senior hierrrr. Stelt u zich er maar even niet te veel van voor.

Wilt u dan nu stoppen met mailen?

9 Responses to Dokter Lutser is terug !!!11EINZ

  1. Inmiddels zijn de links in de blogroll ook weer helemaal up-to-date.

  2. Dr Shock zegt:

    Seeked him here and seeked him there where is this elusive doctor pimperscare?
    Kind regards Dr shock

  3. jennyj0 zegt:

    Dag dokter.
    Goed blog zeg.🙂

  4. Haddock zegt:

    jeminee,laat Luts nou een oude bekende van me zijn,en die ijzervreter van een vader kende ik ook goed vroeger.Hoe is het met em Luts? Gooit ie nog steeds zo met z’n sportgereedschap?
    Wat is de wereld toch klein niet?
    Jammer dat je weg bent,jammer dat je me steeds moest censureren,zo behandel je natuurlijk geen oude bekenden,maar ik vind dat alle partijen het maar eens sportief moeten opnemen en het ego maar eens in de hoek moeten zetten.

  5. wilmamazone zegt:

    Kijk eens wie we daar hebben Kapitein Haddock himself!
    Hoe is het met de kleine? Die zal intussen toch wel kunnen lopen en praten.

  6. Haddock zegt:

    De kleine groeit als kool en is nu al eigenwijzer dan papa dat belooft goeds…..Wel een verassing hier hoor,de ontmaskering van Luts…en dan blijk ik em nog te kennen ook,de ouwe zeeman…..

  7. wilmamazone zegt:

    De kleine nu al eigenwijzer dan papa? Dat lijkt bijna onmogelijk, dus dat beloofd inderdaad héél wat!
    Het is toch een dochtertje als ik het mij goed herinner?

    Maar wat Luts betreft:
    Heb je vroeger nog met ‘m geknikkerd of wat?
    Waar en met welk sportgereedschap gooide z’n vader?

    Ik ben niks nieuwsgierig hoor… als ik alles weet.😆

  8. jennyj0 zegt:

    Zeg Haddock, kan ze al zwemmen?

  9. Haddock zegt:

    Wilma,ik ga natuurlijk niet teveel verklappen,dat begrijp je……straks krijg ik nog vervelende mailtjes en rechtzaakjes,mensen zijn toch zo haatdragend tenopzichte van elkaar al is het maar vanwege een mening of andere gedachten…..kijk nou eens naar luts,verscheurd wordt ie.En het was altijd zon ijverig manneke….Dat mensen elkar dat aandoen….

    Ze houd erg van water Jenny,ze zit constant bij me in het bubbelbad….

Geef een reactie

