Wilma

Onze hondstrouwe reaguurder en Limburgredactie Wilma is jarig. Hoe oud ze wordt zeggen we niet.

5 Responses to Wilma

  1. Heel hartelijk gefeli Wilma.

  2. grootvader says:

    Wat nu Wilma?
    Wil je mij inhalen?
    Wel, ik blijf (voorlopig) lekker de oudste !!!

    In ieder geval dikke kussen van deze ouwe met de hoop dat je nog heel lang bezig zult zijn met het vechten tegen (de bierkaai?) al die rare kwakzalvers.
    Geloof me, heet heeft geholpen.
    Elke dag een steekje maakt ook een trui!!
    Terugkijkend op wat er allemaal op dat front toch gebeurt is zijn we niet ver meer van het boordje af.
    Eens wordt de mens verstandiger.

    Voorzichtig oversteken, dan halen wij nog wel het einde mee van die kwakzalverij.

    Maak een feest van je verjaardag en…………….
    wellicht tot ziens!!

    Grootvader

  3. marer says:

    En dat na al die verschrikkelijke chemo en andere reguliere behandelingen van vier jaar geleden! Hoe is dat toch mogelijk? 🙂 🙂

    Gefeliciteerd, gepaste dronkenschap!

  4. wilmamazone says:

    Dankjulliewel!

    Hoe raad je het zo Crypto dat die zangert precies mijn tiep is; jammer dat ik de rest van het lijf niet kan zien.

    Geen idee wat de look van Ollie is, maar die heeft me op chat gebombardeerd tot reserve-Mama en ik had altijd al een zoon erbij gewild, dus……..juist ja!

    Tja Grootvader hopelijk helpen die steekjes links en rechts inderdaad om klare wijn in te schenken. Na bijna 1 1/2 jaar kijken in de keuken van Kwakzalver en co., sta ik niet meer zo snel ergens van te kijken/valt mijn mond niet meer zo snel open, maar het maakt al die leugens en bedrog niet minder verschrikkelijk. Het meest indrukwekkende was/is die lange lijst van Edward die nu richting de 3000 ‘ kankerbehandelingen’ gaat. Toen de teller vorig jaar op 200 stond vond ik het al onvoorstelbaar, maar het kon nog veel erger!

    Ja Marja ik ben er nog na het hele reguliere ‘pretpakket’ met tijdens niets extra’s uit de alternatieve hoek. Ik heb gewoon de realiteit steeds onder ogen gezien en van daaruit gemaakt wat er voor mij van te maken viel. Altijd beseft dat er evengoed wat te kiezen valt omdat iedere medaille twee kanten heeft. Zelfs de grootste shit heeft ook een zonnige kant; mijn vermogen om dat te kunnen en willen zien maakte veel draaglijk. Niet dat ik altijd begrepen werd/word, want doordat ik niet overal een levensgroot drama van maakte/maak voldoe ik niet aan de verwachtingen die mensen regelmatig over kankerpatienten hebben.
    Het was zwaar en soms heb ik het er nog niet gemakkelijk mee omdat b.v. mijn oedeem hand en arm mijn activiteiten zo beperken, maar mijn buik schudt prima en die heeft de afgelopen 4 jaar voor heel wat in een deuk liggen gezorgd.
    De gepaste dronkenschap heb ik gisteravond wijselijk overgeslagen, heb tegenwoordig al een zwieps van een glaasje en aangezien ik bij mijn dochter ben om o.a. gordijnen te naaien ga ik in ieder geval niet scheef ‘fietsen’ . 😉
    Vandaag de laatste metertjes afwerken en dan zijn er bijna 22 meter kamerhoog stof door mijn handen gegaan. Een pokkenklus, maar een kamer is al klaar en prachtig geworden, nu nog de laatste loodjes in de woonkamer en dan genieten van het resultaat.

    Ga weer aan het werk, dus voor nu veel liefs van Wilma.

  5. Dagje te laat, maar alsnog van harte Wilma! 😀

Geef een reactie

