Thumbs up?

Duimpjes toevoegen aan de commentaren en blogposts. Het kán!

Update: Uigeschakeld tot nader order.

Persoonlijk vindt ik het he-le-maal niets. Ik heb ze in het verleden wel eens NSB-duimpjes genoemd. We doen ze de komende dagen op proef.

Wat vindt u?

20 Responses to Thumbs up?

  1. jennyj0 zegt:

    Géén duimpjes svp!

  2. wilmamazone zegt:

    Voor die duimpjes gaat mijn duim in ieder geval niet omhoog.
    Bij bepaalde comments wil ik toch liever gewoon met tekst vooral het waarom weten als iemand het ergens niet mee eens is.

    Maar wellicht hebben anderen/onze lezers er wel behoefte aan, dus wachten we maar eens af.

  3. Ollie B. Bommel zegt:

    Zet het maar eens 3 maanden aan, dan zien we wel verder…

  4. Wat gaan we dan zien Ollie? De reetings van alle anonieme lafbekjes die hier wel meekijken maar alleen op de duimpjes klikken? Want dat gaat gebeuren denk ik.
    Ik kan ook sterretjes doen. Krijg je vijf sterretjes en kan je kiezen tussen 1=slecht en 5=goed.

    P.S. Jij had een vraag over de stats van het blog in de chatbox. Wat wil je weten?

  5. Ollie B. Bommel zegt:

    Als jij al weet hoe het gaat uitpakken met die duimpjes hoef je onze mening niet te vragen, of is dat te kort door de bocht?
    Ik ben benieuwd hoe het gebruikt gaat worden. Als blijkt dat hier niet-nuttige info uitkomt, dumpen we het toch weer lekker?
    Dit is(?) een controversieel blog, de spreiding tussen de duimpjes zou dan dus hoog moeten zijn.

    Over de stats:
    Voor zover ik kan zien (nl. ongeveer niets) zijn we mogelijk roepende in een woestijn.
    Dan wordt ik nieuwsgierig…
    Hoeveel unieke visitors komen hier per dag? Hoelang kijken ze hier rond? Wat zijn de top 3 artikelen waar op geklikt wordt? Hoe vindt men het blog? Welke search woorden?
    Hoeveel loyale lezers zijn er? Is er een bepaalde geografische regio waar veel belangstelling vandaan komt? etc etc

  6. jennyj0 zegt:

    Okee dan, duimpjestest. Maar dan wel met goede onderbouwing, met name bij een neerduimpje. Zodat we kunnen leren.

  7. Ollie B. Bommel zegt:

    @jennyj0
    Goede onderbouwing bij -1 …
    Hoe goed kan je tegen teleurstellingen?

  8. jennyj0 zegt:

    Nou Ollie, als ik daar niet tegen kon was ik allang gestopt met anti-kwakbloggen. En dan weet je nog niet eens wat ik soms in mijn mailbox vind.

  9. jennyj0 zegt:

    Onderbouwing bij +duimpje is natuurlijk ook nooit weg; als een soort complimentaire therapie zullen we maar zeggen.🙂

  10. Ollie B. Bommel zegt:

    @J: naar mijn mening wat dit een zeer goede reactie. Wel verwoord en constructief. Bovendien nodigde het uit tot interactiviteit en droeg het bij tot een algeheel positieve sfeer.
    Tot slot vond ik het creatieve gebruik van het grafische element bijdragen tot een aantrekkelijke vormgeving.
    Keep up the good work!

    Zoiets?

  11. jennyj0 zegt:

    Ja, zoiets.😆
    De optie geen mening of geen zin mag ook toch? Dan laat je de duimpjes gewoon de duimpjes.

  12. @ Ollie:

    Voor zover ik kan zien (nl. ongeveer niets) zijn we mogelijk roepende in een woestijn.

    Mogelijk, maar dat is een kwestie van een lange adem. Toch? Mensen die het blog bekijken komen hoofdzakelijk uit Nederland en België (open deur)en van de zoektermen wordt je echt niets wijzer hoor. De tags leveren wél een hoop pageviews op (met dank aan de vindbaarheid van WordPress).

  13. Ollie B. Bommel zegt:

    @C Valt niet tegen die stats.

    Vroeger werd er nog wel eens wat gedaan bij medblog.nl aan overall ranking. Dat lijkt nu al een jaar stil te liggen. Daar deed dit blog het overigens erg goed dunkt me.
    Dr Shock had het plan opgevat er ook iets aan te doen maar dat leeft geloof ik ook niet meer.

    Loopt er ergens anders nog een teller mee?

  14. wilmamazone zegt:

    Daar deed dit blog het overigens erg goed dunkt me.

    Wat een understatement Oliebol, we stonden daar in een paar weken tijd met stip op nummer 1!!!

  15. Ollie B. Bommel zegt:

    Hoe had jij het graag verwoord willen hebben?

  16. jennyj0 zegt:

    Ja, dat krijg ja al gauw met die duimpjes he, van dat psycholgische gepeuter.

    Lieve allemaal, ik ga naar mijn bedje. Morgen een drukke dag op het werk.
    Dag!
    xxx

  17. wilmamazone zegt:

    Gadsamme die pagina’s blijven nog steeds vanzelf scrollen!!!
    Zie ook vanaf hier:
    https://cryptocheilus.wordpress.com/cryptochatbox/#comment-12680

  18. wilmamazone zegt:

    Cryptooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!

    Duimpjes toevoegen aan de commentaren en blogposts. Het kán!

    Maar toch niet zonder dat scrollen!
    Krijg er intussen zowat de schijt van.

  19. Leuk die duimpjes maar het laden duurt, voornamelijk op pagina’s met veel reacties, veel te lang m.i.
    Tot nader order uitgeschakeld.

  20. wilmamazone zegt:

    De hemelOns Crypto zij geprezen!

Geef een reactie

