C’est le ton qui fait la musique en de droeftoeters.

Ik heb inspirate. En dat is dit keer niet al te leuk om te horen.

Na even tientellen ben ik naar mijn eigen kamertje (hier) op de nets gegaan. Noem me maar Gilles de la Tourette.
Wat is er toch met die zelfbenoemde fatsoensridders in discussies? Het argument?

Boehoe. C’est le ton qui fait la musique.

Het is een redenering voor de gelovige. Als je het niet kunt winnen op ar-gu-men-ten dan gooi je het maar over deze boeg.

HOU HIER NU EENS EEN KEER MEE OP!!!

Droeftoeter!

Ik heb me in deze draad moeten laten aanleunen dat ik ‘aggressief’ was [Paulien_Odendaal 10-10-2009 om 23:52], mijn excuses moet aanbieden[ Paulien_Odendaal 11-10-2009 om 10:36] ‘grenzenloos’ [Redunzgofasta 11-10-2009 om 00:12] , en onwetend [S0me0ne 11-10-2009 om 01:46], dom en éénhersencellig [S0me0ne 11-10-2009 om 03:23], bovendien kan ik mij een aantal ad hominems van /@riny con sorten op deze draad herinneren. Moet ik nog even doorgaan?

Daar hoor je me toch niet constant over miepen?

De druppel? Droeftoetertje Pat3766 met z’n spuitje modder. Hij schrijft:

Waarom deze manier van genezen zo als totaal de grond in geboord dient te worden, lijkt me nergens voor nodig en nogal kortzichtig […..] Hey Cryptocheilus: wat is de reden dat je je zo zwart wit opstelt? [……] Nuance in je beweringen zou je geloofwaardigheid en discussiemogelijkheden ernstig verbeteren. De kwalificaties die je her en der meegeeft aan derden is stuitend en vooral onnodig. Je lijkt me verre van dom, maar je wijze van discussiëren doet je niet erg goed uit de verf komen, vind ik. Zonde.

Is die gast for real? Kijk dan goed! Hij beschuldigd mij in zijn “argumenten voor droeftoeters” zelf van ‘zwart/wit argumentatie’, ‘ungenuanceerdheid’, ‘verkeerde kwalificaties’ en ‘stuitend gedrag’.

Verder persisteert hij met de opmerking dat ik ‘niet goed uit de verf kom’. De Judas. Hoe blind ben je dan? Ik noem een balk en een splinter.

Kijk naar je eige, lul.

Als jij en iedereen met jou, zo’n dunne huid heeft, moet je wegblijven van de le-vens-ge-vaar -lij-ke straling die er van je beeldscherm komt. Druk op het rode knopje met het kruis!. Nu! Op doktersadvies.
Maximaal 15 minuten per week. Langzaam opbouwen.

26 Responses to C’est le ton qui fait la musique en de droeftoeters.

  1. Edward zegt:

    Crypto, Heb het draadje bekeken, pff, tsss.

    Met fundamentalisten discussiëren? Nein danke!

    Kort lontje, al heel snel speldeprikken, etc.

    Zij zien pogingen tot doodnormale theorie falsificatie als pogingen hun methode onderuit te trappen. En dan gaan ze valselijk dus terugtrappen.

    Ze zijn ook niet gewend aan kritiek, de schatten, en immer diep beledigd als dat lot hun treft, ze zijn gewend aan kleren van de keizer en dan stel jij: de man is naakt en lelijk.

    Niet tegen kritiek kunnen weerhoudt hen er overigens niet van om steevast immer a priori dodelijke kritiek te leveren op alles wat regulier is, weet je toch? Maar zelf schreeuwen ze moord en brand bij kritiek. En gaan je dus dom noemen, bij gebrek aan bewijzen en argumenten.

    Eigenlijk, als ik meedenk met homeopathen, stellen zij: het lichaam kan zich uitstekend van letterijk elke kwaal genezen. Van álles. Met cosmische oerkracht, peace of cake, no problem.

    Echter, het biosysteem is op onverklaarbaar mysterieuze wijze nou net te oliedom om het juiste target te vinden (na 1 miljard jaar evolutie…), maar een wakkere laat Middeleeuwer had dat 200 jaar geleden al slimmieslimmie door, jaja.

    Dus helpen wij homeopathen een handje, en dan kan het oneindig machtige lichaam denken, hé een middel dat normaal misselijkheid of hoofdpijn geeft krijg ik heel sterk verdund nu toegediend, aha ach natuurlijk, eureka ik lijd dus blijkbaar aan misselijkheid cq hoofdpijn, aha dát is dus het probleem, bedankt voor de tip, oh maar OK dan genees ik dat misselijkheidje of hoofdpijntje toch even krachtig almachtig als dat ik nu eenmaal ben?

    Feitelijk is dat het beeld van het allesgenezende maar wat oliedomme in het duister tastende biosysteem dat het dús eerst van “ons alles verdunnende homeopathen” een tip moet krijgen waar toe te slaan voor ze alle kwalen in een oogwenk geneest.

    Ik wens je veel succes als je denkt de aanhangers van deze vreemde het lichaam denigrerende theorie common sense kunt aanpraten…

    Oh ja, de wet van Hering:

    De wet van Hering, over het verloop van de genezing, legt uit hoe een ziekte door homeopathie wordt genezen. Er zijn drie basisprincipes: genezing verloopt van binnen naar buiten; van boven naar beneden; en van de belangrijkste organen naar de minst belangrijke. Dr. Hering geloofde ook dat klachten verdwenen in omgekeerde volgorde van hun ontstaan. Iemand voelt zich bijvoorbeeld meestal geestelijk al beter voor de lichamelijke klachten verdwijnen.

    Moe wordt ik van die woordspelletjes en die wetten die door ieder maar pardoes worden geponeerd en geloofd. En onvermijdelijk loopt het op droeftoeteren uit.

  2. Crypto, je doet alsof je verbaasd bent!

    Waning, the force is in this one…?😀

  3. ECGreetje zegt:

    Jeetje Crypto, wat een gedoe! Neem een lekker wijntje! Regulier voorgeschreven!

  4. Edward zegt:

    Crypto, goed advies van ECGreetje! Op zustersadvies!

    De vraag is, is men bij homeopathen toe aan falsificatie? Kent en begrijpt men als blijkbaar wetenschappelijke leken dit proces wel?

    Of denkt men bij elke bij wetenschappers doodnormale gebruikelijke poging een gat in de theorie te schieten direkt als therapeut: zie je wel, het mág gewoon niet waar zijn? Nu ben ik echt boos, dus ga maar gaten schieten bij andere wetenschappers? Dat de oerneiging altijd gelijk te willen hebben overboord moet als je iets met voor anderen onmogelijke kantjes wil bewijzen?

    Snapt een Riny dat als ooit zeg 3 homeopatische middelen klinische bewezen zijn, men juist ZELF de tientallen echte onzin homeopatische middelen uit de lijst van duizenden middelen zal moeten elimineren als men graag serieus genomen wil worden? Zoals het onmogelijke middel black hole?

    Weet men wel dat een mini black hole op aarde al een extreem zware explosie zou kunnen geven? Dat wetenschappers er alles voor over zouden hebben er eentje te vangen en te bestuderen en dit nog nooit by-far is gelukt, dat men al blij is er eentje oneindig ver weg indirect waargenomen te hebben? Dat een groot black hole ons hele melkwegstelsel met biljoenen sterren met veel geweld omherroepelijk zou kunnen opslokken?

    Begrijpt men niet dat in eigen kringen dus fantasten die zeggen er eentje te hebben en daarna zeggen het gepotentieerd te hebben het eigen imago indien men dit gedoogt vlijtig zwaar en ernstig torpederen?

    Snapt men dat als je wilt dat wetenschappers je theorie voor waar moeten aannemen, dat je hem dan eerst kritisch tot het uiterste zelf moet mogen en willen evalueren en voortaan niet meer gekke dingen mag tolereren?

    De vraag aan Riny is: mag of wil jij intern überhaupt kritisch zijn? Mag jij intern een middel als black hole absurde onzin noemen? Staat men hier bij collega’s en opleiders voor open? Zo niet, dan zal men je bij wetenschappers nimmer serieus kunnen nemen.

    En belangrijkste vraag aan Riny: kun jij het onderscheid maken tussen de eigen patronen als “zie je wel het mág gewoon niet waar zijn want ook Rutten zei dit altijd al”, en “verdraaid, wij hebben inderdaad echte kulmiddelen in ons assortiment die nú eruit moeten” en hopelijk is Rutten het dan 100% met je eens?

  5. Edward zegt:

    He Crypto, eens met Bram, je lijkt inderdaad verbaasd? Discussies met mensen die intern niet aan kritiek toe lijken en op de mman gaan spelen als afleiding, zag jij toch al vaak plaatsvinden? En dan ga je toch automatisch meedoen met kwalificeren zodat de loopgraven gelegd zijn? Wat nu gebeurt zat er 100% in!

  6. ECGreetje zegt:

    Laatst kreeg ik ook zo’n soort reactie op mijn weblog, dus ik mezelf opfokken en reageren. Dat was ook de laatste keer. Het is zoals Bram al schrijft, fundamentalisme.

    Hier de reactie op mijn blog over het vaccineren voor de H1N1 griep.

    ”Vaccineren = Euthanaseren

    Hoe kunnen we in hemelsnaam onszelf of een dierbare laten injecteren met iets waarvan we de samenstelling noch de werking kennen? Iedereen die dit toch doet pleegt (zelf-) moord!

    Dit zit er zoal in de 34 miljoen spuitjes die Ab Klink heeft besteld van ons gezamenlijk geld (waarvoor hij geen toestemming heeft gekregen en waarvan hij niet wil zeggen hoeveel dit heeft gekost):

    aluminium, kwik, formaldehyde, antivries, methanol, latex, MSG (monosodiumglutamaat, gifstofnummer E621), dierlijk weefsel en bloed, weefsel van geaborteerde foetussen, dierlijke proteïnes, dierlijke virussen, gekweekte bacteriën en thimerosal. Thimerosal is een conserveringsmiddel op basis van kwik. Kwik is een zwaar neurologisch gif dat de oorzaak is van vele neurologische stoornissen, zoals autisme en de ziekte van Alzheimer.

    Hoe kan deze extreem giftige cocktail een (gefabriceerd) griepvirusjes helpen voorkomen of bestrijden? Inderdaad, dat kan dus ook helemaal niet. Ons innerlijke balanswaarborgsysteem (ook wel vanuit vijanddenken aangeduid als immuunsysteem) heeft haar handen vol aan het neutraliseren van als deze levensgevaarlijke gifstoffen. Voor vrijwel alle mensen is dit systeem echter zodanig verzwakt (door ongezonde voeding in combinatie met een invasie aan gifstoffen via E-nummers en ‘medicijnen’), dat het deze superzware druppel echt niet meer aankan.

    Deze vaccins die de overheid straks verplicht gaat stellen hebben maar één doel: uitroeien van zoveel als mogelijk mensen!

    Onze fascistische overheid gaat straks niet alleen deze euthanasieprikken verplicht stellen, het gaat er ook voor zorgen dat het internet in deze genocidenperiode gecensureerd wordt. Bewaar zoveel als mogelijke vitale informatie op uw eigen geheugenplaatsen. Deze site evenals vele anderen zult u straks niet meer kunnen raadplegen!

    Aanvulling (met dank aan Désirée Röver):

    Onze overheid, aan de leiband van de farmaceutische maffia, hanteert consequent het principe van waarheidsomdraaiing. Medicijnen heten ‘geneesmiddelen’, maar in werkelijkheid maken ze de gebruiker kapot. Zo geeft volgens interne documenten van de fabrikant (Eli Lilly) Prozac aan gebruikers een 12 maal hoger risico van het plegen van zelfmoord dan andere ‘anti-depressiva’. En dat is nog maar één van de schokkende berichten over dit onzinnige farmaceutische brouwsel.

    In alle medicaties die er zijn, kunnen we hetzelfde patroon herkenen. Behalve dat deze medicaties nooit zijn gericht op genezing, zijn ze er in werkelijkheid op gericht om:

    1. de hersenen te beschadigen, òf

    2. het lichaam aan te tasten (bv. auto-immuunziekten), òf

    3. steriliteit te veroorzaken.

    4. of (bij voorkeur) al het bovenstaande tegelijk!

    Mensen die dom zijn, en/of afgeleid door lichamelijk ongemak hebben het te druk met zichzelf om door te hebben wat er om hen heen gebeurt.

    Wat het echte doel is van de verborgen machthebbers is het reduceren van de huidige mensenpopulatie op onze moederplaneet Aarde met 90%. Dode mensen dragen hieraan direct bij. Wilsonbekwame mensen, daar hebben ze verder geen last van. En steriele mensen zorgen in ieder geval niet langer voor nog meer mensen.

    Het enige antwoord is: gebruik nooit meer farmaceutisch gefabriceerde ‘medicijnen’ en blijf ver uit de buurt van de witjassen (met die zielige stethoscopen om de nek).

    Gebruik zelfs geen aspirine, want dit middel nodigt bij koorts alleen maar uit tot virusvermeerdering!”

    ————

    Ecgreetje: Ik heb me rot gelachen over die Aspirine, dat is echt een natuurlijk middeltje.

  7. Hehe, op mijn weblog kwam onlangs ook een antivaxer langs. In de reactie gaf hij een tip om op de website van ‘Spiegelbeeld’ te kijken. Met name de bronvermelding moest ik bekijken. Schrik niet: http://www.spiegelbeeld.nl/evolutionaire_crisis_spb_oktober.pdf

    Ik citeer:

    We zijn onsterfelijk! We zijn scheppers. In ons diepste wezen, zegt ze, zijn we pure liefde. Uit
    liefde voor mezelf laat ik me niet vaccineren,
    ongeacht de consequenties.

    Ongeacht de consequenties. Meine Liebe.

    én:

    Wanneer ik nee zeg tegen vaccinatie, betekent het
    dat ik ja zeg tegen wie ik in mijn diepste wezen
    ben.
    We moeten het oude loslaten. Doe niet langer moeite het wetenschappelijk jargon van doktoren en
    politici te begrijpen. Uit onderzoek in Quebec bleek
    dat slechts 6% van de burgers politici vertrouwt.
    Dit betekent dat 94% het geloof in politici heeft verloren.
    Een schokkend onderzoeksresultaat en een
    teken aan de wand. Daarentegen heeft 85% van de
    ondervraagden vertrouwen in artsen. Deze volgen
    echter gewild of ongewild de Gezondheidsraad en
    daarmee indirect de politici. Als je in de piramidale
    machtsstructuur politici niet meer vertrouwt,
    kun je evenmin op artsen vertrouwen. Zij gehoorzamen
    immers aan de politiek. Zo luidt de conclusie
    van dr. Ghis.

    Waar hier nu precies de kern van het probleem ligt, vind ikzelf wat lastig te bepalen. Maar ‘wereldvreemdheid’ is volgens mij een redelijke omschrijving. Moet je als blogger dergelijke zaken bij voorbaat niet toelaten? Ik vind er wat voor te zeggen. Open discussie is mooi, maar die vindt ‘intern’ ook plaats en een echte open discussie is bij voorbaat uitgesloten

    Die bronvermelding bekijken is trouwens geheel op eigen risico. Jannes komt ook nog voorbij!

  8. jennyj0 zegt:

    Heel erg raar. En zo ondragelijk klef zalverig ook. Jakkiebah!

  9. Ja, maar hoe ga je d’r mee om? ‘Denialism’ is een fort van drogredeneringen.

  10. jennyj0 zegt:

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. In het begin dacht ik: als je maar de feien geeft, met de goede argumenten en het goed onderbouwt, dan lukt het wel. Maar men is volkomen resistent tegen de feiten, dat is verbijsterend. En men is vaak ook heel goed in verdraaien van zaken en uit zijn verband rukken, vaak in combinatie met een behoorlijk gebrek aan kennis. Ik denk dat er ook een aantal psychologische zaken meespeelt, zoals angst en verdringing, zelfbedrog, onvermogen om de onvolkomenheid van de wereld en het leven te kunnen accepteren. Dat alles bij elkaar vormt vaak een ondoordringbaar moeras van – inderdaad – drogredenen.

  11. zijn dat gevolgen of oorzaken? Waarom zo hard vasthouden aan iets waarvoor je je in zoveel bochten moet wringen? Of zoveel onzin moet uitkramen om een positie te verwerven. Het citaat door ECGreetje is wel een vrij briljant exemplaar… Meine liebe.

    Kunst is daarom ook om bij een discussie de lijn van de onderwerpen in de gaten te houden. ‘Goalpost-shifting’ wordt het volgens mij ook wel genoemd. Vaak ontsporen discussies op dat vlak volgens mij.

  12. Edward zegt:

    Telkens verbaast mij de finale absurditeit van de complotargumenten. Bedankt ECGreetje voor dit overzicht.

    Matthias Rath zei al dat ie een derde wereldoorlog tegenhield, die alleen maar voor de farmaceuten was gepland. Wokkiewokkie op zijn minst deze theorie, je verkoopt geen pil meer als hele landen verdampen en verglazen door de massale inzet van waterstofbommen. Weg 99 a 100% van de afnemers, plus alle fabrieken en operators plat die de middelen maken, trouwens lastig zaken doen in een nucleaire zwaar radio/actieve winter.

    Wat toonde Greet als tekst van Desireetje: “Het echte doel van machthebbers is het reduceren van de mensenpopuatie op onze Moederplaneet Aarde met 90%. Dode mensen dragen hieraan direct bij”.

    Die laatste toevoeging is bijna koket overbodig.

    De irreversibel doorgepolariseerde medeburgers zoals deze dame hebben nog nooit van simpele falsificatie gehoord, althans niet van hun eigen hersenspinsela.

    Falsificaties = we gaan doorredeneren, het complot patroon juist overdreven doorvolgen: Stel ik was directeur van een farmaceutische gigant, zeg van de allergrootste.

    1. Wat zou ik dan persé willen: nú 90% minder afnemers van mijn pillen zoals Desiree zo graag ons bang maakt, of juist nog veel en veel meer burgers op Moeder Gaia die mijn spulletjes afnemen, dus svp gisteren een eind aan de 1-kind politiek in China? Kinderbijslag mondiaal aanmoedigen? Kondooms en de pil door de paus blijven verbieden? Hongersnoden en oorlogen in Afrika zoveel mogelijk tegengaan?

    2. Het pillengebruik onder senioren is het allerhoogst, vaak nemen die hele paletten soms overbodige tabletten per dag. Wat zou ik willen: 90% van die mensen nú veelal meteen jong dood dus het stokpaardje van Rover en ik direct 90% van mijn omzet en winst kwijt, of 90% van de mensen ouder ja liefst stokoud laten worden en extra massaal nog meer van mijn vette winstproducten cocktails aan de oudjes slijten?

    Ik weet hoe wacko-krakko die redenaties zijn, maar dat geen enkel hersengebied van D.R. als een vermomde intuitie gilt hallo meisje je slaat door, dit is onlogica absurdica!

    Jammer, geen enkele interne kritiek zag ik hierop op het Internet verschijnen… Mag best hoor!

  13. wilmamazone zegt:

    http://weblogs.nrc.nl/dag/2009/10/12/tegen-kritische-prikkers/

    Tegen kritische prikkers

    De Meester Kackadorisprijs is zo’n prijs die je beter niet kunt krijgen. Hij is niet bedoeld als eerbetoon, maar als afkeuring – het is meer een pestprijs. De beste kwakzalver van het jaar krijgt hem toegekend door de Vereniging tegen de Kwakzalverij (VtdK).

    Dit jaar was de Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken (NVKP) de ongelukkige. In de Koepelkerk in Amsterdam werden de kritische prikkers zaterdag tot ‘onbetwiste winnaar’ van het jaar uitgeroepen. De NVKP is opgericht door homeopaten en antroposofen, twee menssoorten die bij de VtdK louter gevoelens van diepe minachting opwekken. Daar ziet men de kritische prikkers als levensgevaarlijke bestrijders van vaccinaties.

    eindquote:

    In de goedgevulde Koepelkerk roerden zich enkele vrouwelijke alternatieve gelovigen. „Ik ben verstoord over uw arrogantie”, riep een vrouw tegen spreker Rien Vermeulen, hoogleraar neurologie bij het AMC. „Ik ben blij dat u mij afmaakt”, riep een vrouw met een geblondeerde paardenstaart, „dat is Obama ook overkomen. Mijn waarheid heeft de toekomst: homeopathie!”

    Toen was het theepauze. „Een ongepaste opmerking over Obama”, verzuchtte een dame naast mij. Ik snelde de frisse lucht in, blij dat mijn gezondheid mij nog even toestond uit handen te blijven van reguliere, en vooral, alternatieve genezers.

  14. wilmamazone zegt:

    O.a. Jannes Koetsier is maar wat blij dattie -hopelijk dan- op tijd wakker is geworden:

    http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M78&ss=P784&l=NL

    Een Open Brief aan David Rockefeller

    Deze brief is voor alle wereldambtenaren die aangetekende brieven en faxen hebben ontvangen aangaande de inherente gevaren van het H1N1 Vaccinatie Programma

    Het Spel Is Uit!

    Je weet dat de informatie een kritische massa bereikt als mensen er rap liedjes en artistieke verhandelingen over beginnen te schrijven!
    We beginnen ons ronduit te schamen voor velen van jullie. Het spel is uit! Het geheim is ontmaskerd! We weten allemaal dat het vaccinatieprogramma een hulpmiddel is om de mensheid te doden. Het wordt tijd dat je dit ook begrijpt! Je zult je ziel moeten doorzoeken en beslissen of je wilt worden gerekend tot de mensheid, of je wilt doorgaan met de ‘gewoonte van gehoorzaamheid’ aan de globalisten en beschouwd worden als medeplichtig aan hun genocidale plannen.
    Als je dit negeert…..

    quote:

    Dus, kom David. Zet je FEMA-concentratiekampen, eh, ik bedoel quarantaine kampen aan de kant. je gaat ons niet uitroeien. Zet HAARP aan de kant. Je weet wel, die grote mind-control weermachine technologie gizmo die wie weet hoeveel miljarden van onze uitgewisselde arbeidsinzet kost. Je kunt de chemtrails aan de kant zetten. Die heb je niet meer nodig. Zet de kleine nano microchip die Hitachi maakte aan de kant. Je gaat ons niet allemaal in cyborgs omzetten. Zet het blauwe straal project aan de kant. Eerlijk, holografische beelden projecteren van een valse buitenaardsen om de massa in je handen angst aan te jagen? Of van een tweede komst van Christus om hen te sturen in de richting van een of andere valse religieuze doctrine? Ik vermoed dat we jullie eer moeten geven voor jullie onbeschaamde creativiteit. Terwijl je toch bezig bent, zeg dan ook aan Monsanto dat ze hun plannen voor terminator zaad mogen opbergen. Dat is allemaal voorbij.

    David, werkelijk, controle over alle voedsel op aarde??? En dit dan opvolgen met die belachelijke Codex Alimentarius, die geacht wordt om mensen af te schrikken om groenten in de tuin te kweken? Wat heb je in hemelsnaam te winnen met zo’n belachelijk idee?

    eindquote:

    En tenslotte, je vraagt je misschien af wie ik ben. Maakt dat iets uit? Ik ben niemand en ik ben iedereen, allemaal op hetzelfde moment. En nu ben ik weg om bij te dragen aan de oplossingen door mee te helpen aan herstellingen in een land dat mijn land helaas geholpen heeft te vernietigen. We moeten onszelf vergeven en verder gaan in constructieve creativiteit. Ik hoop een handige uitvinding, de Waterboxx, te gebruiken om de woestijn te herbebossen zonder irrigatiesysteem of enig onderhoud. Zie welk talent wij mensen hebben? Ik hoop de mensen te inspireren om hun woestijn met voedsel te bebossen zodat de volgende generatie er van kan genieten. Zie je David, iedereen is nodig om te blijven leven, levendig gezond te zijn, en te helpen bij het herstel van het leven op onze prachtig geschenk van een aarde. Als je slim, echt slim zou zijn, zou je dat ook zien en het grootste geschenk aan uw nakomelingen meegeven, door de Rockefeller naam te zuiveren en onmiddellijk je plannen van verwoesting om te zetten in plannen van verjonging. Vergeef ons onze schulden en wij zullen de jouwe vergeven, akkoord? Ik bied je vrede in je diepe reflectie.

    Met vriendelijke groeten,
    Een eenvoudige ziel.

  15. jennyj0 zegt:

    Knettergek. Gewoon knettergek. Let vooral op die laatste zin. Helemaal niet arrogant. Brrrrr.

  16. Haddock zegt:

    Zozo,nog altijd in de vertrouwde famiie aan het discussieren hier?

    anderhalve maand geleden had Londen al 140.000 mexicaanse griepgevallen.
    Waar zijn de doden?

    Doe mij maar geen prikkie en doe de groetjes aan ab.
    Pindaeiwitten in inentingen? Dat wordt lachen,ik ken verschillende mensen die daar wat vervelend op reageren.

  17. Haddock zegt:

    Bruce Lipton,der Geist ist stärker als die Gene.

    Ik kreeg de tip van Icesurfer op de kerkloze kerk.

    Lipton beschrijft perfect wat ik bedoel.

  18. anderhalve maand geleden had Londen al 140.000 mexicaanse griepgevallen.
    Waar zijn de doden?

    https://cryptocheilus.wordpress.com/2009/08/10/komtiedan-he/

    92 stuks. Voorlopig.

    Brilletje nodig Haddy?

  19. Haddock zegt:

    Wat voor brilletje?
    Is afhankelijk welke bronnen je gebruikt.
    Persberichten gelovende die weer gevoed worden door de inentingsfundies was dat zo.

  20. Alu-hoedje nodig Haddy?

  21. ECGreetje zegt:

    By the way, ik heb net mijn eerste gewone griepvac gehad, HEERLIJK!!!
    Volgende maand weer eentje!

  22. wilmamazone zegt:

    @Greetje

    Dan was ik toch een ietsiepietsie sneller, want ik heb vroeg in de middag een prikkie gehad tegen de ‘gewone’ griep en meteen een uitnodiging meegekregen om in november terug te komen voor prik 2 en drie weken daarna voor nummer 3.

    Als dat maar goed gaat!😉

  23. ECGreetje zegt:

    @Wilmamazone

    Ha! Ik was vanmorgen rond 11 uur al geprikt!
    Maar ook hier gesteggel van collega’s, zal ik wel, zal ik niet??
    Ik word er ziek van, ik word ziek van dat geneuzel!
    Een vakvrouw laat zich vaccineren, punt uit!

  24. wilmamazone zegt:

    @Greetje

    Ha! Dan was jij sneller, proficiat.

    Ik ben intussen ook al die gevallen met griepgeneuzeleritus meer dan zat en het gaat maar door en gaat maar door!

  25. Hier is het nog betrekkelijk rustig in prikland.

    en dat terwijl in 1918 de Spaanschen Ziekte via deze kant het land binnentrok! (/scaretactic)

Geef een reactie

