Gratis jaar lang IObit Pro

Even snel naar deze site voor een aanbieding. Een jaar lang gratis IObit pro (de freeware versie was al gratis). Kost normaal 30 dollar.

http://db.iobit.com/license-free/asc-free-license.php (kliklink)

Je hoeft alleen je E-mailadres op te geven. Verder geen persoonsgegevens.

Uw Crypto heeft geen aandelen maar wél goede ervaringen met dit programma. Wat doet het? Opschonen, computer/verbinding/ramgeheugen sneller maken, register en harde schijfdefragmentatie en spyware/privacygegevens/rotzooi opruimen. (ook gewoon naast uw eigen veiligheidssoftware)

Kortom the works.

Alleen vandaag!

Update: De actie is afgelopen. U moet gewoon weer betalen.

XVZEQXMG2QDG

11 Responses to Gratis jaar lang IObit Pro

  1. Carla says:

    Jammerrrrr. Ik ben een Mac gebruiker. Weer niks.

  2. Hans says:

    Werkt als een trein en ik heb gelijk ook de gratis videoconverter gedownload

  3. jennyj0 says:

    Wordt mijn laptopje er niet supertraag van??

  4. @ JJ:
    Juist niet. Wordt er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een stuk beter op. Probeer het gewoon. Bevalt het niet kan je het altijd verwijderen.

  5. jennyj0 says:

    Nou, vooruit dan maar!

  6. grootvader says:

    Advanced System Care zoals het voluit heet daarvan is er (nog steeds) ook een gratis versie.
    Weliswaar iets minder uitgebreid maar toch met een virusscanner, net een registerfoutcontrole en met een defragmentatie (indien nodig)

    Ik weet het zeker want hij staat (ook) bij mij op de PC.

    Grootvader.

  7. Wil je de uitgebreide versie voor een jaartje Grootvader? Ik heb nog een licentiecode liggen. Die kan ik zo even E-mailen.

  8. Redouan says:

    Ik wil gewoon een licentiecode zonder download kan dat niet?

  9. Het spijt me als ik je blij gemaakt heb met een dode mus Redouan. Ik heb geen licentiecodes meer. Ik zal het bericht wijzigen.

    Er is overigens wel een gratis versie van IObit te downloaden.

    http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

  10. Redouan says:

    Die gratis versie is dat een pro versie?
    want de gratis ( FREE) heb ik al wil alleen nog de licentiecode en ik heb liever dat je hem download via de officiële site en daarna de code heb want dan weetje zeker dat er niet mee geklooid is;)

    thnx

  11. De gratis versie is niet de pro-versie Redouan. Het spijt me voor je, ik heb geen codes meer voor de pro-versie.

Geef een reactie

