Big Pharma

Along with the CIA, the Illuminati, the Zionist Council, and the Skull and Bones, no single idea so obsesses those people on the fringe who call themselves truthers as large pharmaceutical companies, or, as they are ubiquitously known: Big Pharma.

One Response to Big Pharma

  1. wilmamazone zegt:

    http://www.nrc.nl/opinie/article2176706.ece

    Stop met zwartmaken farmaceutische industrie

    De farmaceutische industrie heeft in de afgelopen honderd jaar meer bijgedragen aan gezondheid en welzijn dan menig andere bedrijfstak. De mensen in deze sector doen ijverig en oprecht hun werk. De journalistieke paniekzaaierij is daarom hoogst beledigend, ook al komt die voort uit onwetendheid.

    eindquote:

    Vijftien jaar geleden besloot ik de medische praktijk te verlaten en te gaan werken in de farmaceutische industrie. Ik werk er nog steeds, zij het in een andere hoedanigheid. Ik ben ervan overtuigd dat ik werk in een ethische en waardevolle bedrijfstak die in de afgelopen 100 jaar meer heeft bijgedragen aan de gezondheid en het welzijn van de mens dan menig andere industrie. Als ik een conferentie bezoek van bijvoorbeeld biotechnologen, dan ben ik steeds weer zeer onder de indruk van de verbazingwekkende verzameling van kleine bedrijfjes met lege portemonnees maar met geweldige ideeën. Er heerst een sfeer van puur enthousiasme en hartstocht voor fantastische nieuwe concepten voor de aanpak van kanker, diabetes en een vele andere ziekten waar de mensheid door geplaagd wordt. Dat zijn de dingen die het zo de moeite waard maken voor mij en mij inspireren om in de farmaceutische industrie te werken. Ik zou graag willen dat de media ook de positieve kanten af en toe belicht.

    Dr. Anthony Hall is arts en werkt namens zijn Contract Research Organization (CRO) voor de farmaceutische industrie.

Geef een reactie

