2011

4 Responses to 2011

  1. Zohoo. Er heeft hier ook iemand goede voornemens gemaakt. Zomaar helemaal zelfstandig een topic aanmaken. Props Wilmz… Ik was in mijn overzicht vergeten te vermelden dat je ook in 2010 topreaguurder was. Worden wij ook blij van.

    Gelukkig nieuwjaar iedereen!

  2. wilmamazone zegt:

    Gisteravond hebben mijn dochter en ik alsnog gekeken.
    Het balansarmbandje komt langs èn lachen is gezond:

    http://player.omroep.nl/?aflID=11888470

    Gedoog, hoop & liefde

    Oudejaarsconference. Erik van Muiswinkel neemt dit jaar, samen met een aantal andere topcabaretiers, de traditionele cabaretafsluiter van het televisieseizoen voor zijn rekening. Hun ‘Gedoog Hoop & Liefde!’ is een alternatief voor de standaard oudejaarsconference. Zo maken onder anderen Thomas van Luyn, Mike Boddé, Sanne Wallis de Vries, cabaretduo Geen Familie (Niels van der Laan en Jeroen Woe) en Ronald Goedemondt hun opwachting in de oudejaarsshow.

  3. wilmamazone zegt:

    http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/artikel/nieuws/goede-voornemens-zijn-45-miljard-euro-waard/

    Goede voornemens zijn 4,5 miljard euro waard

    Nederlanders met goede voornemens hebben er gemiddeld 450 euro voor over om die voornemens een jaar lang vol te houden. Dat heeft ING laten onderzoeken. Voor alle Nederlanders boven de 16 jaar met goede voornemens komt dat op een totaalbedrag van 4,5 miljard euro. ,,We hebben er rekening mee gehouden dat 80 procent van de Nederlanders goede voornemens heeft”, aldus ING-econoom Marten van Garderen vrijdag.

    eindquote:

    Bij de goede voornemens staat afvallen bovenaan, gevolgd door zich minder druk maken, meer sporten en bewegen, zuiniger leven en beter voor zichzelf opkomen. Gezondheid staat bovenaan bij de redenen om plannen te maken, maar degenen die zich richten op geld besparen gaan uit van een grotere slagingskans. In algemene zin zou het volhouden van de eerste drie voornemens goed zijn voor de portemonnee van het hele land. ,,Een gezonde beroepsbevolking is productiever.”

  4. wilmamazone zegt:

    Crypto zegt:

    Ik was in mijn overzicht vergeten te vermelden dat je ook in 2010 topreaguurder was. Worden wij ook blij van.

    Eerlijk gezegd is dit voor mij niet altijd een onverdeeld genoegen. Soms staan er wel errug veul reacties/’pasfoto’s’ van mij op een rij. Er zijn van die dagen dat de ene na het andere actualiteit langs komt; zowel nieuwe onderwerpen als updates van bestaande items.

    Ik heb niet altijd tijd om die steeds van een eigen mening te voorzien en vind dat ook niet nodig. Het gaat er ook om en over dat bij het nalezen van een(ouder) item de informatie zo compleet mogelijk is/het hele verhaal verteld wordt.
    Soms wordt dat verkeerd begrepen en hoor ik dingen als:
    – Je doet net alsof de Cryptocheilus site van jou is.
    – Heb je niks beters te doen?
    -Je zit zeker de hele dag achter de computer?
    – Of het zorgt voor dit soort misverstanden

    Soms heb ik ergens gewoonweg niet meteen een mening over, maar post het bericht toch/geef een voorzet en kijk dan met belangstelling uit naar de reacties van anderen om te weten te komen hoe het zit/kan zitten.

    Heb van het bloggen een hele hoop opgestoken, al hangen er hier en daar nog wat kwartjes tengevolge van klapperende oortjes.😉

    Neemt niet weg dat ik regelmatig het gevoel heb van: het is nooit goed of het deugt niet/je bent emmertjes water naar de zee aan het dragen. Dan denk ik er sterk over om ermee te stoppen en wat anders te gaan doen.
    Ik heb een groot aantal hobbies waar eigenlijk te vaak te weinig tijd/puf voor over blijft. Borstkanker zette in 2005 mijn leven op de kop en dat zal nooit meer hetzelfde zijn of worden.
    Nu is het 2011 en ik heb me evengoed voorgenomen om werkelijk niets te plannen en elke dag alles te laten komen zoals het komt onder het motto:

    “Some of the best things of life wil come to you when you’re not looking for them”

Geef een reactie

