XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen V

XMRV. Het ‘Rumorvirus’. Het virus dat CVS/ME-patiënten ziek maakt. Tenminste… Dat is nog steeds de vraag. Dat is de conclusie die we mogen trekken m.b.t. een symposium dat er toe deed.

In the first corner: Judy Mikovits. WPI blackbelt.

In the opposit corner: John “contamination” Coffin. Hoaxroeper.

Uw scheidsrechter: Harvey ‘waar is hier de nooduitgang?’ Alter.

U, als vaste lezer vat hem al. FITTIE! Mooi man. En weet u wat het mooiste is? We hebben beeld!

UPDATE I : gehele dag 2 op video beschikbaar. Text gewijzigd/toegevoegd
UPDATE II dag 1 ook op video beschikbaar.

Als u denkt “waar gaat dit over?” dan is het advies u even in te lezen. Geen zin? Geen probleem. Alter geeft in de eerste video een goede samenvatting van wat er tot nu toe aan is voorafgegaan. In de tweede video is het FITTIE-time.

Alter en Mikovits



en Mikovits en Coffin.



Right. Nu voor een beetje duiding en die geef ik dit keer op een andere manier dan u van mij gewend bent. Ik stuur u naar Cort. Cort is van Phoenix Rising, een website (en forum) van en voor patiënten.

XMRV at the NIH SOK Conference II: the Mikovits-Coffin Debate, by CORT (11 April, 2011) [blogbijdrage]

Later meer via update, so stay tuned….

UPDATE I: De conferentie (dag 2) op video op het officiële kanaal via deze link te bekijken.
UPDATE II: De conferentie (dag 1) op video op het officiële kanaal via deze link te bekijken.

Op dit moment zitten er nog twee grote studies in de pipeline. Een van de zogenaamde Blood Work Group en een studie van Lipkin. De laatste laat door zijn grootte nog op zich wachten. De eerste is kleiner en dus waarschijnlijk eerder gereed voor publicatie. Er hangt veel af van deze studies. Als ze allebei negatief zijn is het (denk ik) afgelopen. Doek. Spreken ze elkaar tegen of zijn ze positief dan is het spel echt op de wagen.

————————————————————-
Eerdere artikelen op Cryptoweblog over XMRV/ME/CVS (lees ook comments):

  • XMRV/ME/CVS +AUTISME/VACCINATIE en Human “Rumor” Virussen III (21-oktober-2010)
  • Laatste artikel:
    XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen IV (23 December 2010)

    3 Responses to XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen V

    1. Pingback: XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen VI « Cryptocheilus Weblog

    2. Pingback: XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen VII « Cryptocheilus Weblog

    3. Pingback: XMRV/ME/CVS en Human “Rumor” Virussen VIII « Cryptocheilus Weblog

    Geef een reactie

