Ridder Anton en de paladijnen van Wanttoknow

Lachen! We hebben er weer eentje!

Het verzoek dus deze wettelijk vastgelegde overtreding per ommegaande ongedaan te maken,
bij geen gehoor zal er morgen meteen actie ondernemen worden.

Dreigen is helemaal in mensen. Ridder Anton neemt het op voor de benadeelde reageerders op de site van Wanttoknow en reageerder ‘engel’ in het bijzonder.

Lieve mensen, ik stop met schrijven over mijzelf op internet, omdat er een groep mensen zijn die mijn verhalen in het verkeerde daglicht zetten, en kopiëren naar sites wat ik niet wil. Helaas, er worden allemaal adviezen en commentaren geleverd waar ik nu even niet op zit te wachten.

[bron]

Ondertussen zult u als reageerder van Cryptoweblog nog even rillend in uw bedje moeten liggen totdat het moment komt dat de ‘heren’ in het zwarte busje onder aanvoering van Ridder Anton u op komen halen. Be afraid. Be very afraid.

@Guido
Van sommige mensen die hier hebben gepost is er schending van hun auteursrecht gepleegd door deze website;

https://cryptocheilus.wordpress.com/2011/05/02/alternatieve-kankerbehandelingen-hoe-gaat-dat-eigenlijk/comment-page-1/#comment-22832

Zonder toestemming is dat een overtreding. Daarom heb ik melding hiervan gemaakt. Deze is in afwachting van moderatie.
Mochten er meer mensen aangifte willen doen dan kan dat. Als er morgen geen verandering is aangebracht zal ik de procedure starten.

[Bron, Anton, Wanttoknow]

Mochten er meer mensen aangifte willen doen dan kan dat. Als er morgen geen verandering is aangebracht zal ik de procedure starten.

Yuhu Anton. Je wordt gequote!! Dat is een flagrante schending van jouw auteursrechten (lol). Derhalve hoef je niet meer zo zielig bij Wanttoknow te leuren om direct betrokkenen. Dat was je namelijk niet. Je had dus zelf geen aangifte kunnen doen. Crypto @ your service!

Hopende je hiermee van dienst te hebben kunnen zijn verblijf ik schuddebuikend en in volste vertrouwen op een goede afloop. Succes op het politiebureau.

Crypto.

38 Responses to Ridder Anton en de paladijnen van Wanttoknow

  1. wilmamazone says:

    Wat het voor mij extra hilarisch maakt is dat Ridder Anton in zijn 1e reactie zelf gebruik maakt van gekopieerde tekst zonder bronvermelding of whatever. Wat een branieschopper!
    quote:

    Dit is de geldende wet;
    U mag niet tekst door middel van knip en plakken van andere pagina’s overnemen zonder toestemming van de maker van die tekst. Ook als de maker niet vermeld staat kan er sprake zijn van copyright als duidelijk kan zijn wie de maker is, bijvoorbeeld doordat de pagina “De artikelen van Jan” heet. U mag wel een tekst die u van een andere site haalt in uw eigen woorden weergeven. De nieuwe tekst dient dan wel voldoende af te wijken van het oorspronkelijke werk. Kortom: Wees origineel…..

    Tis/blijft toch wat met die zelfbenoemde deskundigen!

  2. DaSilva says:

    En er nog lustig op los fantaseren ook!

    cozmic 8D
    20 mei 2011 om 22:31

    Goed gedaan ‘Anton’ !! Het stukje is al van die engerd zijn/haar site . Ik werd zelf ook een beetje misselijk toen ik dat vanmiddag zag

    https://cryptocheilus.wordpress.com/2011/05/02/alternatieve-kankerbehandelingen-hoe-gaat-dat-eigenlijk/comment-page-1/#comment-22841

    Joehoe!

  3. JennyJo says:

    Het artikel is even niet zichtbaar geweest omdat ik het aan het bewerken was, maar na een kwartiertje was het gewoon weer voor iedereen te lezen. We wachten maar af wat er gaat gebeuren. Er reed vanochtend wel een politieauto langs maar die reed door.

  4. DaSilva says:

    Klopt JennyJo even later zegt deze Cosmic dan ook dat hij het hele stuk gelezen heeft.

    cozmic 8D
    21 mei 2011 om 01:21

    Nah , ik ff het hele verhaal zitten lezen op die site , niet echt een prettige tijdsbesteding . Wel knap dat Engel er zelf achter kwam hoe de roddel en achterklap daar werkt bij een stelletje zieke geesten die denken de wijsheid in pacht te hebben en een ieder aan zijn/haar nic en schrijfwijze denken te kunnen ontleden .
    Ik zal me verder niet gaan verlagen tot het neerschrijven wat ik dat stelletje teven nog toewens nadat ze Engel nog even verder de grond in hadden gedrukt .
    Ik hoop dat het je lukt Anton , hou ons op de hoogte , mijn woorden zijn ook misbruikt door dat ranzige kliekje .

    Ik citeer;

    Ik zal me verder niet gaan verlagen tot het neerschrijven wat ik dat stelletje teven nog toewens nadat ze Engel nog even verder de grond in hadden gedrukt

    Het beste mag ik hopen?

  5. JennyJo says:

    In plaats van Engel van de ene naar de andere kwakzalver te sturen hadden ze haar misschien kunnen helpen en steunen de reguliere behandelingen te doorstaan en in het reine te komen met haar perspectief, zoals mijn lotgenotes(n), inmiddels vrienden/vriendinnen en ik dat doen. We hebben allemaal kanker gehad, een is overleden en twee zijn nu helaas ongeneeslijk ziek. Maar geen haar op ons hoofd die bedenkt dat ze maar tienduizenden euro’s naar Gorter moeten brengen, of zich voor veel geld volstoppen met nutteloze maar peperdure supplementen van de supplementenkwakzalvers of andere zinloze, belastende en dure behandelingen moeten ondergaan.

    Wel hebben we zeer regelmatig contact, ondernemen gezellige activiteiten, vergezellen elkaar naar het ziekenhuis en helpen elkaar met van alles en nog wat, praktisch maar ook geestelijk, tot aan aanwezigheid en steun bij overlijden aan toe. Maar ja, daar kun je je als kwakzalver niet mee profileren en het is niet spannend dus daar haalt men in het o zo spirituele kwakland zijn neus voor op.

  6. JennyJo says:

    Zoals je ziet DaSilva is deze cozmic ook heel ver gevorderd op het spirituele pad. Hij vertoeft volgens eigen zeggen zelfs al in de 8e spirituele dimensie! Dan ben je zeer, zeer wijs en heel vergevorderd op de universele spirituele levensweg.

  7. DaSilva says:

    Dat verklaart alles @JennyJo loopt hij inmiddels ook met kwastjes aan zijn schoenen?

  8. Anton sez: De eerste wettelijke stappen en geleden schade”.

    Heeft Anton het over het huwelijk? Zou het? Crypto, ik denk dat je binnenkort een aanzoek krijgt. Anton doet een soort van ‘playing hard to get’. (at least I don’t get it)

    Hopen dattie wat meer in de mars heeft dan Hessel de Pessel van Meditech. Die kwam ook al briesend de mailbox binnen n.a.v. een stukje alhier. Misschien kunnen ze vriendjes worden? Ik denk dat ze elkaar wel zullen liggen.

  9. Ik kan u inmiddels verklappen dat wij ons verzekerd hebben van de ondersteuning van advocatengroep Bilderberg, Bilderberg en Illuminati.

    BigPharma, hare Grajesteit en de regering zullen bijdragen in de eventuele kosten.

    Verder zullen we uiteraard aangifte doen wegens smaad op het blog van Jonkers/Wanttoknow.

    Wel knap dat Engel er zelf achter kwam hoe de roddel en achterklap daar werkt bij een stelletje zieke geesten die denken de wijsheid in pacht te hebben en een ieder aan zijn/haar nic en schrijfwijze denken te kunnen ontleden .
    Ik zal me verder niet gaan verlagen tot het neerschrijven wat ik dat stelletje teven nog toewens nadat ze Engel nog even verder de grond in hadden gedrukt .
    Ik hoop dat het je lukt Anton , hou ons op de hoogte , mijn woorden zijn ook misbruikt door dat ranzige kliekje

    [/kodakmomentje]

  10. JennyJo says:

    Dat verklaart alles @JennyJo loopt hij inmiddels ook met kwastjes aan zijn schoenen?

    Dat moet haast wel lijkt me.

  11. wilmamazone says:

    Crypto:

    Ik kan u inmiddels verklappen dat wij ons verzekerd hebben van de ondersteuning van advocatengroep Bilderberg, Bilderberg en Illuminati.

    BigPharma, hare Grajesteit en de regering zullen bijdragen in de eventuele kosten.

    Heb zojuist in de wandelgangen vernomen dat het al zo goed als zeker is dat we verdedigd zullen worden door niemand minder dan de vermaarde bRambo Moskovisch voor wie dit alles gesneden koek is.

  12. JennyJo says:

    Oh bRambo!

  13. DaSilva says:

    Ik vind dat vriendje Anton wel de prijs verdiend heeft voor grootste hielenlikker ever dus bij deze….

    En Pierrrrrre wat heeft hij gewonnen?
    *Tromgeroffel en geschuifel achter de coulissen*

    Anton heeft gewonnen een geheel door ons verzorgde reis op eigen kosten naar de Rocky mountains!
    Gefeliciteerd! Ik zal u e.e.a. vertellen over de voorwaarden:
    Eenmaal op de plaats van bestemming aangekomen wordt u onthaald op een gratis cursus bungee jumpen vanaf een plateau op pak em beet 85 meter hoogte.
    Dit alles geheel op eigen risico!
    Om ons/uw risico te beperken dient u uw eigen elastiek mee te brengen en dit deskundig op te meten, de ervaring leert dat dit elastiek niet te kort (dit i.v.m. het plateau waar u vanaf springt) alsmede niet te lang moet zijn (dit i.v.m. de grond die u niet wilt raken).Wij hanteren dan ook de gouden regel “meten is weten”.

    Mocht dit alles goed aflopen dan wacht u een ware traktatie! Wij reizen verder naar de Jungle van Borneo waar u een een cursus hardstyle kajakken krijgt.
    Terwijl u als een raket de rivier afdaalt geniet u van de prachtige Flora en Fauna die de jungle van Borneo u te bieden heeft.
    Waarschuwing! Steek niet uw handen in het water, hang geen ledematen overboord en ga niet, ik herhaal niet van boord!
    Onder en net boven water kunt u genieten van piranha’s en krokodillen alsmede allerhande soorten insekten en ander natuurschoon. Ons advies is dan ook een zéér uitgebreide EHBO-kit mede te nemen.

    Als ook dit weer goed afloopt is het tijd het kampement op te slaan (u dient zelf voor een tent , berenklemmen, proviand, muskietennet etc etc te zorgen.
    Terwijl u ontspannen ligt te slapen schuifelen de beren en andere fauna rond uw tent op zoek naar eten,dus ons advies is dan ook om uw proviand niet in uw tent te bewaren maar hoog in een boom.
    Hoe u dit doet was te zien in de serie “Ultimate Survival van Beer Grills” op Discovery; ik raad u met klem aan alle afleveringen aandachtig te bekijken en notities te maken.
    De volgende ochtend wordt u gewekt door de geluiden van de jungle u voelt zich als herboren en kunt er met frisse moed tegenaan.

    Dit kunt u goed gebruiken want u gaat aan het avontuur van uw leven beginnen, een survival van 2 weken in de jungle van Borneo met gids, (de mikrogids om evt. muskieten van u af te meppen).
    Na 2 weken komen we u weer ophalen. Wij plaatsen een tracking device in uw schoen, dus zorg dat u uw linkerschoen niet kwijtraakt in het moeras anders bent u niet te traceren en is het einde verhaal voor u.

    Mocht dit alles ook nog eens even (de ervaring leert van niet) goed aflopen dan gaat u geheel op onze kosten in een taxi naar het vliegveld alwaar een privéjet met rode loper op u wacht.
    U wordt verwend door onze steward (es), dit geheel naar keuze uiteraard.
    U verblijft ,ook weer op onze kosten, 2 weken in een 5 sterrenhotel waar u bij kunt komen van uw unieke ervaringen in de jungle van Borneo.
    Op het vliegveld wordt u uitgezwaaid door Guido, de Aap uit de Jungle, die continu tegen uw been op stond te rijden en maar moeilijk afscheid van u kon nemen.

    p.s.
    Meneer Anton laat u even tijdig weten of u van ons aanbod gebruik wenst te maken?

  14. JennyJo says:

    Vooral die mikrogids spreekt me erg aan. 🙂

  15. Jan Willem Nienhuys says:

    Ons advies is dan ook een zéér uitgebreide EHBO-kit mede te nemen.

    Geheel homeopathisch uiteraard. En Bach Bloesem Rescue Remedy:

    “Wanneer in dringende omstandigheden geen water ter beschikking is, kunnen twee druppels van uw gekozen remedie of vier druppels van Rescue Remedy direct in de mond genomen worden of aangebracht worden op de lippen, achter de oren of op de slapen en de polsen.”

  16. JennyJo says:

    Maar JW, dit is toch gewéldig?! Vier druppels slechts! En je mag ook nog kiezen of ’t inneemt of dept op plek naar keuze. Ik ben sprakeloos en perplex. Waar kun je zo’n kit kopen?

  17. JennyJo says:

    Oh, even heel iets anders, het Einde der Wereld is (alweer) mislukt.

  18. DaSilva says:

    Vooral die mikrogids spreekt me erg aan. 🙂

    Het is de goedkoopste en de kleinste JennyJo dus wat dat betreft….

    Jan Willem:

    Geheel homeopathisch uiteraard. En Bach Bloesem Rescue Remedy:

    *proest*
    De jungle van Borneo is voor types als Ridder Anton éen grote medicijnkast dus eigenlijk is die EHBO-kit totaal overbodig en de rest van wat hem overkomt is karma.

    Op het vliegveld wordt u uitgezwaaid door Gwuido

    De naam van de aap moest natuurlijk Guido zijn foutjes blijf je houden.

    Ik geef hierbij toestemming mijn stukje en deze reactie te editen dit i.v.m. het evt. schenden van van alles en nog wat.

  19. JennyJo says:

    Als je toestemming geeft kunnen we je niet meer schenden. Je moet dus geen toestemming geven hoor.

  20. JennyJo says:

    Het is de goedkoopste en de kleinste JennyJo dus wat dat betreft….

    Ik hou van voordelig.

    Waarom staat er eigenlijk Jan Willem onder? Is hij ook klein en voordelig? O ik snap het al, het volgende stukje was aan hem gericht. Ik heb je comment even ge-edit, geheel tegen je wil in.

  21. wilmamazone says:

    Ik dacht nu ook terug aan wat sommigen van ons al eerder zoal te verhapstukken kregen en hier een voorbeeld uit 2008.
    Ton Claessen van de WWK aan het woord:

    19-03-2008 21:46:03
    quote:

    PS
    Wij zullen ons niet (meer) laten verlagen om op reacties van getergde/getraumatiseerde/ lasterlijke/leugenachtige/onbenullige en sektarische denkende elementen te reageren. Het spreekwoord zegd: ” Wie de schoen past trekt hem aan”. Personages met een dergelijke halsstarrige en schandalige/misdadige visie/stellingname zouden hier ogenblikkelijk verwijderd dienen te worden!! Alhoewel, eigenlijk zou ik medelijden moeten hebben met dergelijke trieste en onbehandelbare personen die ziende blind en horende doof zijn.

    21-03-2008 20:13:50
    quote:

    Weer een van de velen die zeer positieve ervaringen (genezing) hebben ondervonden met de behandeling van kanker met natriumbicarbonaat. Velen zijn er al, velen zullen nog volgen en van zich laten horen. Slechts een kwestie van tijd, want deze succesvolle therapie is niet meer te stoppen, ondanks, vaak gewetenloze, uitlatingen/argumenten van een aantal elementen (de bekenden), hier en op andere fora, die alles uit hun verwrongen hersenpan trekken om deze therapie, meestal op lasterlijke/leugenachtige wijze, te ondermijnen, maar nog liever vertrappen en daarbij geen mogelijkheid/argument onbenut laten, danwel argumenten creeren. Hopelijk worden/kunnen deze lieden op termijn ter verantwoording worden geroepen voor (bewust) gewetenloze sabotage/ondermijning van een succesvolle therapie.

    20-04-2008 01:40:30
    quote:

    […deze therapie zal uiteindelijk, met of zonder rode IOCOB-stoplichten, niet meer te stoppen zijn. Genezen kanker-patienten…. kan men niet verloochenen.

    Zelfs niet door tendensieuze en misleidende publicaties/reportages van al dan niet gemanipuleerde media en dubieuze instellingen zoals de VtdK, Skepsis en vergelijkbaren. Ook de ondermijnende activiteiten op diverse fora van een aantal (farma gesponsorde?) kwalijke lieden met misselijk makende insinuaties/laster, die zich (mede) laten (mis)leiden/beinvloeden door eerder genoemde twijfelachtige instellingen/publicaties, zullen daar geen afbreuk aan kunnen doen. In tegendeel, en wij laten ons zeker niet provoceren door…. afgestompte denkramen.

    13-10-2008 20:21:01
    quote:

    PS
    De beschuldigingen hieronder aan het adres van Henk Trentelman zijn aperte leugens en laster om hem in discrediet te brengen. Echter we weten uit welke (bekende) hoek, met steeds dezelfde schertsfiguren, deze berichten komen. En in die hoek (dat hol) heulen/acteren de echte gevaren voor de medemens!

    Ook Claessen dreigde -waar ook alweer?- met aangifte doen:
    13-10-2008 22:43:41

    @Kankerton

    Jij beschuldigt Kees Braam en nog enkele anderen van leugens, dus laster en smaad.
    Waar blijft de officiële aanklacht waar al eerder mee gedreigd werd?
    Alle ‘schertsfiguren’ willen maar wat graag voor de rechtbank verschijnen.
    Mag Kees na afloop zelfs mee uit eten op mijn kosten en dat wil wat zeggen.

  22. JennyJo says:

    Het is niet te bevatten wat er in die mensen omgaat, dat er zulke taal uit komt.

    En ondanks al dat geraas en gebral heb ik nog nooit iemand gezien die met de therapie van Tullio Simoncini, Ryke Geerd Hamer, Lothar Hirneise of hoe ze ook mogen heten van kanker is genezen. Helemaal niemand.

  23. wilmamazone says:

    Ik citeer – zonder officiële toestemming- reageerster JennyJo:

    En ondanks al dat geraas en gebral heb ik nog nooit iemand gezien die met de therapie van..]

    Dat geraas en gebral komt bijna altijd op de proppen -met wat variatie in woordkeus- bij producenten van gebakken lucht en/of hun klanten die soms nog harder moord en brand schreeuwen als aangetoond wordt dat men kletskoek (ver)koopt en zowat ieder broodje-aap smakelijk consumeert.

    Ik citeer -zwarte busje komt zo- Ton Claessen die zegt:

    Echter we weten uit welke (bekende) hoek, met steeds dezelfde schertsfiguren, deze berichten komen. En in die hoek (dat hol) heulen/acteren de echte gevaren voor de medemens!

    Voor alle duidelijkheid:
    met dat hol (ratten) doelt hij op dit Cryptocheilus Weblog -ook wespennest genoemd door TC- dat vanaf ong. half mei 2008 weer actief is en dat werd -wordt nog steeds- niet in dank afgenomen omdat we ijverig balonnetjes doorprikken en daarmee hun feestjes verstoren.

    Blijft het feit dat in al die jaren idd nog nooit iemand getoond is -uit welke hoek dan ook- die van kanker genas of zelfs maar aannemelijk gemaakt kon worden dat er sprake was van levensverlenging/meer kwaliteit van leven door kankerkwakzalverij. Slechts de berg testimonials is groeiende en als je zegt dat die stuk voor stuk bij het oud papier kunnen heb je al vréselijk gevloekt in de Kwakkerk.

    Oeps…ik zag net een vreemd mannetje langslopen die zo nadrukkelijk naar binnen keek.

    *zich in kelderkast verbergt*

  24. DaSilva says:

    Kom maar uit de kast @Wilma
    Het is vast een kerkganger die verwijtend naar binnen kijkt en zich afvraagt waarom jij niet te kerke gaat.
    *Zondag is*

  25. wilmamazone says:

    Da Silva:

    Kom maar uit de kast @Wilma

    Dat durf ik niet, want ik was degene die na een potje schuddebuiken, zonder eerst toestemming te vragen, jouw stukkie van witregels voorzag/wat tikfouten verbeterde èn…………….slik-slik………….slik-slik…….de naam van de Aap veranderde in Gwuido om mogelijke problemen voor jou alvast te voorkomen, je weet maar nooit.

    Mea Culpa, Mea Culpa, Mea Maxima Culpa.

    *snoeksprong doet naar kast*

  26. DaSilva says:

    Kom maar uit de kast @Wilma

    Ik geloof niet dat Guido van “Don’t want to know” het erg vindt dat we de aap uit de Jungle naar hem vernoemd hebben, er zijn per slot van rekening wel ergere dingen over hem gezegd en niet alleen door ons.
    Ik zeg expres “we” dan ben ik niet geheel en alleen aansprakelijk als je begrijpt wat ik bedoel
    Dus als je de naam weer even terug wilt veranderen van Gwuido naar Guido is alles dik in orde.
    E.e.a. betekent wel dat je medeaansprakelijk bent en als dusdanig behandeld zult worden mocht het zover komen dat we ooit voor het beklaagdenbankje moeten verschijnen.
    Mag ik je van harte bedanken voor het witwassen van mijn tekst?

  27. wilmamazone says:

    Da Silva:

    E.e.a. betekent wel dat je medeaansprakelijk bent en als dusdanig behandeld zult worden mocht het zover komen dat we ooit voor het beklaagdenbankje moeten verschijnen.

    Nou vooruit dan maar, want gedeelde smart is halve smart nietwaar?

  28. DaSilva says:

    @Wilma
    Dank je wel dit waardeer ik ten zeerste.
    Ik ben alleen bang dat de aap hier niet blij van wordt en hoop niet dat hij Dier&Recht in gaat schakelen want dan zijn we nog verder in de aap gelogeerd.

  29. CiNNeR says:

    Dit is de geldende wet;
    U mag niet tekst door middel van knip en plakken van andere pagina’s overnemen zonder toestemming van de maker van die tekst. Ook als de maker niet vermeld staat kan er sprake zijn van copyright als duidelijk kan zijn wie de maker is, bijvoorbeeld doordat de pagina “De artikelen van Jan” heet. U mag wel een tekst die u van een andere site haalt in uw eigen woorden weergeven. De nieuwe tekst dient dan wel voldoende af te wijken van het oorspronkelijke werk. Kortom: Wees origineel…..

    Goh, er is nogal wat veranderd in het wetboek, sinds de laatste keer dat ik het open sloeg. Je mag tegenwoordig allerlei teksten overnemen, als je het maar niet middels knip- en plakwerk doet. En krabbel je je naam niet onder je werk, dan vervalt ineens het auteursrecht. Maar dat is gelukkig makkelijk op te lossen zie ik, gewoon overal ‘de artikelen van Jan’ er boven zetten. Komt alles dik in orde.

    En dan zo’n kek adviesje erachter aan. Leuk hoor. Dat wordt zeker ook gedacht als men kanker wil genezen? ‘Wees origineel’.

  30. JennyJo says:

    Als ik Anton goed begrijp mag je wel tekst van een ander overnemen, zolang je er maar flink in verandert en dan vervolgens de naam van die ander er weer onder zet – of er boven, wat je wil. Tja, dat heb ik inderdaad niet goed gedaan.

    Dat wordt zeker ook gedacht als men kanker wil genezen? ‘Wees origineel’.

    Dat denken ze zelf in elk geval wel heb ik de indruk; alles is goed, zolang het maar niet die vervelende, niet-originele reguliere behandelingen zijn. Een originele zapper, dat is pas wat! Of een uiterst originele afspraak met je kanker, bijvoorbeeld: als jij niet te groot wordt, laat ik jou niet opereren en blijven we allebei leven in perfecte harmonie.

    Het is toch dieptriest.

  31. wilmamazone says:

    Intermezzo
    Verzoekplaat om de stemming er in te houden:

  32. JennyJo says:

    Die Anton, van alle markten thuis! 😀

  33. DaSilva says:

    Dat had je nu niet moeten doen @Wilma nu zit ik de hele dag met die riedel in mijn hoofd.
    *Hardrock opzet*

  34. wilmamazone says:

    Da Silva:

    Dat had je nu niet moeten doen @Wilma nu zit ik de hele dag met die riedel in mijn hoofd.

    Sorry hoor! Dan maar deze Anton :

  35. JennyJo says:

    Kinderen, graag even jullie aandacht.

    Morgen is het reeds woensdag en dat betekent dat we al sinds zaterdag niets meer van Anton hebben vernomen. Ik maak me zorgen; de koene ridder zal toch niet van zijn paard gekukeld zijn?

  36. wilmamazone says:

    JJ zegt:

    Ik maak me zorgen; de koene ridder zal toch niet van zijn paard gekukeld zijn?

    Dat zit er dik in als je niet eens een poot hebt om op te staan.

  37. JennyJo says:

    Dat zit er dik in als je niet eens een poot hebt om op te staan.

    Ja, dan zit je als een soort ei te balanceren op je paard en dat gaat helemaal vanzelf niet goed. O jee.

Geef een reactie

