A Very Still Life

You don’t know Jack….

8 Responses to A Very Still Life

  1. Dude…
    Ik ben benieuwd hoe ‘ie is gegaan eigenlijk.

    *vanavond de film maar weer eens gaat kijken*

  2. wilmamazone zegt:

    http://nos.nl/artikel/245626-dr-death-kevorkian-dood.html

    ‘Dr. Death’ Kevorkian dood

    In een ziekenhuis in Detroit is Jack Kevorkian overleden. De Amerikaanse voorvechter voor het recht op euthanasie kreeg van tegenstanders de bijnaam Dr. Death, omdat hij meer dan honderd mensen hielp bij een zelfgekozen dood.

    Kevorkian begon begin jaren negentig met hulp bij zelfdoding. Hij ………………..

    Bram:

    Ik ben benieuwd hoe ‘ie is gegaan eigenlijk.

    eindquote:

    Kevorkian werd een aantal dagen geleden opgenomen in het ziekenhuis wegens een longontsteking en nierproblemen. Daar overleed hij vandaag aan een embolie. “Het was vredig, hij heeft er niks van gemerkt”, aldus een woordvoerder.

    Hij is 83 jaar geworden.

  3. MIKE zegt:

    Wat is dit nu weer voor een genuanceerd weblogje? Dat kan toch veel kwetsender?

  4. JennyJo zegt:

    We willen gewoon ff testen of we het nog kunnen.

  5. MIKE zegt:

    MENSEN. IK BEN LAATST OPGEBELD DOOR DE POLITIE.

    STRESS IN DE TENT. ER IS AANGIFTE TEGEN MIJ GEDAAN!!!

    OF IK NOG EVEN WILDE REAGEREN OP EEN AANGIFTE UIT 2009.

    MOET IK LANGSKOMEN? nee hoor, kan telefonisch. daaaaag

    ????

  6. JennyJo zegt:

    Uit 2009?? Dat ze die nog terug konden vinden, evengoed knap hoor.

    En weet je al hoe je gaat reageren op de aangifte?

  7. MIKE zegt:

    JA IK WIST VAN NIETS

    OK

    DAG

  8. wilmamazone zegt:

    @ Mike

    Ik wil je er graag op attenderen dat we hier al tijden een chatbox hebben:
    https://cryptocheilus.wordpress.com/cryptochatbox/

Geef een reactie

