Wie bedenkt het beste onderschrift?

15 Responses to Wie bedenkt het beste onderschrift?

  1. wilmamazone says:

    Bijt ik het spits af met:
    Hard aan het werk voor Pink Ribbon; de tietenrace vond men hier al nooit wat.

    en:
    Na een Gezond Verstand Avond met Anneke Bleeker ging het roer om.

  2. Renate says:

    De Hell’s Angels werken hard aan een nieuw imago.

  3. DaSilva says:

    Na eerst flink wat klappen te hebben ontvangen geeft Guido Jonkers de Hells Angels de cursus “hoe brei ik recht wat krom is”.

  4. JennyJo says:

    Verrassende animo voor nieuwe opleiding bejaardenhelper.

  5. Renate says:

    Waarom las ik nou “Verrassend animo voor nieuwe opleiding bejaardenmepper”?

  6. JennyJo says:

    Tja… waarom zou dat nou zijn; je beoordeelt die goedzakken waarschijnlijk enkel op hun uiterlijk. Foei!

  7. Renate says:

    Zou het?

  8. JennyJo says:

    Ja, ik denk het wel. Ik vermoed dat je een dosis schokschuddend-verdunde hell’s angel nodig hebt om van deze vooringenomenheid af te raken.

  9. Renate says:

    Ik beoordeel Hells Angels echt niet alleen op hun uiterlijk, maar op hun reputatie. Ik ken heel aardige mensen die vol tatoeages en piercings zitten, maar Hells Angels hebben toch een iets andere reputatie.

  10. wilmamazone says:

    Voor alle zekerheid omdat in 2012 wel eens het einde van de wereld zou kunnen aanbreken.

  11. wilmamazone says:

    JJ:

    Verrassende animo voor nieuwe opleiding bejaardenhelper.

    Zouw kunnen. Al aan het oefenen voor het welkomslied?:

  12. wilmamazone says:

    We zijn inmiddels best aardige jongens met verantwoordelijkheidsgevoel.

  13. JennyJo says:

    We zijn inmiddels best aardige jongens met verantwoordelijkheidsgevoel.

    Jongens waren we – maar aardige jongens. Al zeg ik ’t zelf..
    🙂

  14. wilmamazone says:

    Alles went behalve een vent.

Geef een reactie

