Huishoudelijke mededeling

professor Dog

We kunnen hem node missen maar vanwege zéér drukke werkzaamheden elders, is Cryptocheilus/Crypto voor onbepaalde tijd afgemeld. We hopen van harte dat het geen blijvende situatie is.
Ook andere vaste medewerkers hebben het vaak druk met hun privéleven. Wij rekenen op jullie begrip.

7 Responses to Huishoudelijke mededeling

  1. LK zegt:

    Ik zat me inderdaad al weken af te vragen waar crypto eigenlijk was gebleven, maar durfde het niet te vragen (netzoiets als op een verjaardag binnenlopen waar totaal geen leven in de brouwerij is en dan roepen: ‘Zoooo, is er iemand dood ofzo?’ En dan blijkt er net een telefoontje te zijn geweest dat de moeder van de jarige job overleden is…)

  2. Bert Lutser zegt:

    Is die gozer eindelijk eens wat nuttigs aan het doen? Ik adviseer jullie allemaal op te houden met dat zure gedoe op internet. Negeer die zogenaamde kwakzalvers, pseudowetenschappers, en wichelroedelopers. Staakt uw achterhoedegevechten en neem kennis van de echt belangrijke zaken in het leven. Ik noem de frons van Frank de Boer. Over 30 jaar komen de Saudi Arabieren ons gas stelen omdat hun olie dan op is. Tegen die tijd is Patrick Kluivert bondscoach van Nederland en neuqt al onze vrouwen! Kees van der Staaij als minister van Absurdisme. Micha Kat als zijn persvoorlichter. Piet Paulusma wereldkampioen bierdrinken. Bert Lutser als uw vaste huiscolumnist. Ik waarschuw u mensen, dat wilt u allemaal niet meemaken.

  3. wilmamazone zegt:

    Het is in Huize Wilma links en rechts al een redelijke puinhoop i.v.m. leegruimen e.d. ten behoeve van de renovatie van mijn badkamer, maar maandag gaat het echte werk beginnen.

    Weet niet hoe het de komende weken gaat met tijd en/of zin om wat op de site te doen, dus áls jullie me missen……

  4. Renate zegt:

    Dan ben je niet aan het vissen?

  5. wilmamazone zegt:

    Vandaag wordt eerst de ‘gezelligheid’ nog wat verhoogd door het afplakken van o.a. trap en overloop, en er komt een kleine container op de stoep te staan. Hopelijk heb ik alles goed geregeld, want achter het net vissen is óók mijn ding niet.

    Ga dadelijk mijn borst flink nat maken, dat scheelt.

    Gisteravond mijn tanden al gepoetst in de keuken, maar ach… alles went behalve een vent nietwaar? 😉

  6. Renate zegt:

    Tanden poetsen in de keuken, wassen in de keuken, daar heb ik ook ervaring mee. Alleen was de reden iets anders, namelijk een douche waar de temperatuur in de winter een graad of 3 was.

  7. DaSilva zegt:

    YO!
    Tijd om uit je winterslaap te komen this is your wake-up call! (Missyou)

Geef een reactie

