Oranjekoorts: temperatuur vanaf nu flink omhoog/geen daling na 18 juni/ook niet na de 23e. Na 29 juni naar gevaarlijke hoogte, blijft zo na 5 juli en daling naar vrijwel normaal in de nacht van 9 op 10 juli.

10406888_10201104573335001_5539005054545415029_n

Bron

8 Responses to Oranjekoorts: temperatuur vanaf nu flink omhoog/geen daling na 18 juni/ook niet na de 23e. Na 29 juni naar gevaarlijke hoogte, blijft zo na 5 juli en daling naar vrijwel normaal in de nacht van 9 op 10 juli.

  1. wilmamazone zegt:

    http://www.nu.nl/lifestyle/3803798/oranjekoorts-leidt-niet-extra-verzuim.html

    Oranjekoorts leidt niet tot extra verzuim

    De duels van Oranje tijdens het WK voetbal in Brazilië leiden niet tot toenemend ziekteverzuim. De oplopende Oranjekoorts wordt in goed overleg tussen werkgevers en werknemers getemperd.

    Dat stellen arbodiensten ArboNed en ArboUnie op basis van……………

  2. wilmamazone zegt:

    Bron: Medisch Contact

  3. wilmamazone zegt:

    Even serieus en alle gekheid op een stokje:
    Voor sommigen kan Oranje beter niet doorgaan

    Vanavond speelt Oranje weer. Vanavond zullen veel vrouwen net zo bang zijn als deze vrouw. Mijn vader werkt bij het Steunpunt Huiselijk Geweld in Groningen en vertelde me over de extra klappen die er vallen tijdens het WK: als Nederland verliest, stijgt het aantal meldingen van mishandeling bij de officiële instanties met bijna veertig procent. En zelfs als Oranje wint, wordt er een kwart meer huiselijk geweld gepleegd, vertelde hij.

    Ik raakte het de hele middag al niet echt kwijt en moest er nu weer aan denken.

  4. Renate zegt:

    Zouden mensen die verantwoordelijk zijn voor huiselijk geweld wel echt een reden nodig hebben? Als Nederland uitgeschakeld zou zijn, zouden ze waarschijnlijk nog steeds naar het voetbal kijken en daarbij te veel drinken, met alle ontremmende gevolgen van dien.
    Het blijft natuurlijk vreselijk en soms vind ik het moeilijk om te begrijpen waarom deze mensen uiteindelijk steeds bij hun mishandelende partner blijven. Ik kan me wel wat redenen voorstellen, maar het blijft moeilijk voor me.
    Maar goed, ik heb misschien ook gemakkelijk praten.

    Ik heb redenen genoeg om niets met voetbal te hebben en dus ook niet met een WK. Ik hoef niet zo nodig mee te doen met de groep, ik zou bijna zeggen in tegendeel.

  5. wilmamazone zegt:

    Renate:

    Ik heb redenen genoeg om niets met voetbal te hebben en dus ook niet met een WK. Ik hoef niet zo nodig mee te doen met de groep, ik zou bijna zeggen in tegendeel.

    Me the same.

  6. JennyJo zegt:

    Als Nederland speelt ga ik altijd met de hond lopen, je komt geen mens tegen, echt heerlijk rustig is het dan.🙂

  7. Renate zegt:

    Ook een goed tijdstip om boodschappen te doen.
    De kat uitlaten is niet zo’n goed idee.

Geef een reactie

