Laat ons lachen 3

10417829_1666096576938459_3311669474144487671_n

Deel 1

Deel 2

17 Responses to Laat ons lachen 3

  1. Renate zegt:

    Tja, maar die auto is snel weg, terwijl je van die rook constant kunt ‘genieten’.
    Of een verbod zin heeft, is overigens maar de vraag en ik ben het er ook niet echt een voorstander van, hoewel de rook van mijn buurmans sigaren me wel belet om in de zomer op m’n balkon te zitten, terwijl ik er soms in huis ook last van heb, omdat het raam van m’n slaapkamer altijd open staat.
    Het is geen onaardige man, maar ik geloof niet dat rekening houden met anderen erg hoog op z’n lijstje staat. Hij rookt ook wel in de lift, ondanks het dringende verzoek dit niet te doen.

  2. wilmamazone zegt:

    Mag ik vragen of je ook spontaan in de lach geschoten bent bij het zien van de cartoon? Ik wel namelijk.

  3. Renate zegt:

    Jawel, maar ik had ‘m al gezien.

  4. wilmamazone zegt:

    Bij gezond opvoeden komt heel wat kijken😉 :

  5. Renate zegt:

    Schitterend, maar is er eigenlijk iets dat leuker is dan lezen?

  6. wilmamazone zegt:
  7. Renate zegt:

    Schitterend.

  8. wilmamazone zegt:
  9. wilmamazone zegt:

    Ik zou deze gekozen hebben als introductie:

    * Mijn man ligt met brongieters en mijn borsten piepen ook al.

  10. Renate zegt:

    Het lekke haasje is ook wel aardig.

  11. wilmamazone zegt:
  12. wilmamazone zegt:
  13. wilmamazone zegt:

  14. wilmamazone zegt:
  15. Renate zegt:

    Jammer dat dit bij m’n vader niet werkt.

  16. wilmamazone zegt:

    Gelukkig is het tegenwoordig geen levensgevaarlijke klus meer om de klok een uur terug te zetten:

Geef een reactie

